adexo3
۱۵۷۰۶۷
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

اتفاقی عجیب در پیست شمشک

در آستانه بازگشایی پیست اسکی شمشک برای فصل ۹۳، درگیری میان شرکت تجهیز و توسعه اماکن ورزشی و مالکین بخشی از زمین های شمشک ادامه دارد تا جایی که برخی شاکیان دور زمین خود را در پیست حصار کشیده اند.

خبرگزاری مهر: پیست اسکی شمشک که دز نزدیکی تهران قرار دارد و مورد استفاده علاقمندان زیادی قرار می گیرد، در شرایط قرار است این هفته بازگشایی شود که مشکل مالکین بخشی از این پیست با مسئولان شرکت توسعه و تجهیز حل نشده است.

یکی از مشکلات خاص شمشک در آستانه بازگشایی که این روزها شدت بیشتری هم گرفته است دعوا بر سر زمین پیست است. حدود ۲۰ تا ۳۰ درصد از زمین پیست شمشک مالک شخصی و سند ۶ دانگ دارد و مالکین این زمین ها به مسئولان شرکت توسعه و تجهیز اعلام کرده اند که باید تکلیف این وضعیت را مشخص کنند.

راهکار مالکین این است که یا زمین مردم توسط شرکت توسعه خریداری شود و یا برای هر فصل اسکی اجاره ای نیز به صاحبان زمین ها داده شود. برخی از شاکیان که همچنان با عدم پاسخ شفاف مدیریت شمشک مواجه اند با مجوز قانونی زمین خود را در پیست شمشک محصور کرده اند.

حصار کشیدن مالکین در بخش هایی از پیست اسکی مشکلاتی را برای استفاده کنندگان فراهم کرده و به آنها اجازه نمی دهد تا به راحتی اسکی کنند. هنوز مسئولان شرکت توسعه به این اتفاق واکنشی نشان نداده اند.

بلیط پیست شمشک در روزهای عادی ۴۵ هزار تومان و در روزهای تعطیل برای علاقمندان ۵۰ هزار تومان اعلام شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج