اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۵۸۹۷۴
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

فتل: فِراری یک افسانه زنده است

راننده آلمانی این فصل تیم فِراری گفت: فِراری یک افسانه زنده است و رویایی است که واقعاً وجود دارد.

خبرگزاری تسنیم: سباستین فتل در مسابقات اتومبیل‌رانی فرمول یک از نخستین تمرینش با ماشین جدید خود در تیم فراری کاملاً هیجان زده است.

او که پس از ۴ سال از تیم ردبول - رنو جدا شد و به فراری پیوست در نخستین جلسه تمرینی خود ۱۰۰ دور با فراری F۲۰۱۲ زد، شبیه‌ساز F۲۰۱۴ را مورد آزمایش قرار داد و با سرجیو مارکیونه رئیس کل شرکت فراری، مائوریتزیو آریوابنه مدیر عامل این شرکت و جیمز آلیسون مدیر فنی فراری ملاقات کرد.

فتل: فِراری یک افسانه زنده است

فتل در این مورد گفت: روز جالبی بود. داستان‌های زیادی در مورد فراری و احساسی که راندن یک ماشین قرمز به راننده‌اش می‌دهد، وجود دارد. من فقط می‌توانم این داستان‌ها را تأیید کنم و بگویم که این‌ها فقط یک داستان نیست. فِراری یک افسانه زنده است که واقعاً وجود دارد. مردم برای دیدن مسابقات این تیم به پیست‌ می‌آیند. باید اعتراف کنم مسائل سحرآمیزی در مورد این تیم وجود دارد و من خاطره امروز را هیچ وقت فراموش نمی‌کنم.

فتل: فِراری یک افسانه زنده است

سباستین فتل که در اولین روز حضورش در پیست اختصاصی فراری به نام «فیورانو» با کلاهی سفید و چاپ جمله «نخستین روز من در فراری» روی آن تمرین کرد، ادامه داد: من در دوران کودکی نیز به این پیست آمده بودم. آن موقع سعی می‌کردم از موانع عبور کنم تا بتوانم میشائیل شوماخر (راننده افسانه‌ای تیم فراری) را ببینم. حالا من خودم راننده این تیم هستم. حضور رسمی من در اینجا خیلی جالب بود. همه چیز در تیم فراری قرمز است و همه کارمندان نیز لباس قرمز می‌پوشند که برای من تجربه کاملاً متفاوتی است. من مشتاقانه منتظر رقابت با حریفان در فصل آینده فرمول یک هستم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج