اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۹۵۵۳۰
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

تیم الف تنیس ایران فینالیست شد

تیم الف ایران در مسابقه نیمه نهایی رقابت های لوکزامبورگ با برتری برابر تیم فرانسه فینالیست شد. تیم ب ایران نیز با قبول شکست در مقابل تیم سوئد از رسیدن به جمع ۴ تیم نهایی بازماند.

خبرکزاری فارس: مسابقات بین المللی تنیس روی میز لوکزامبورگ عصر امروز پیگیری شد تیم الف ایران که صبح امروز در نخستین گام یونان را ۲ بر صفر مغلوب کرده بود در ادامه مسیرهم مقتدرانه رقبا را مغلوب کرد. تیم برادران عالمیان در دور دوم مقابل لوکزامبورگ میزبان به میدان رفت که این بازی را هم با نتیجه ۲ بر صفر پیروز شد.

تیم الف ایران که با شکست داد تیم میزبان به جمع ۸ تیم برتر راه یافته بود در دیدار یک چهارم نهایی مقابل تیم دوم سوئد به میدان رفت. در این بازی هم برادران عالمیان ۲ بر صفر پیروز میدان بودند و به جمع چهار تیم برتر جام رسیدند. در مرحله نیمه نهایی تیم ایران الف به مصاف فرانسه رفت که در این دیدار نزدیک برادران عالمیان موفق شدند با نتیجه ۲ بر ۱ از سد تیم فرانسه عبور کنند و به فینال هشتمین دوره مسابقات اپن لوکزامبورگ برسند.

دیگر تیم کشورمان که با ترکیب افشین نوروزی و پوریا عمرانی در این مسابقات حاضر شده بود صبح امروز مقابل تیم های لوکزامبورگ ۲ و بلژیک به برتری رسید و به مرحله یک چهارم پایانی رسید. تیم دوم ایران در دیدار یک چهارم نهایی مقابل تیم سوئد ۱ به میدان رفت و با قبول شکست ۲ بر ۱ مقابل این تیم از رسیدن به جمع ۴ تیم پایانی جام بازماند.

در ادامه رقابت ها تیم سوئد که توانسته بود تیم دوم ایران را متوقف کند در نیمه نهایی مسابقات به مصاف تیم ژاپن رفت و با شکست دادن این تیم حریف ایران الف در مسابقه فینال شد. مسابقه فینال از ساعت ۱۹:۴۰ به وقت محلی آغاز می شود و تیم برادران عالمیان برای کسب عنوان قهرمانی هشنمین دوره مسابقات اوپن لوکزامبورگ به مصاف سوئد می رود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج