اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۲۸۹۸۸
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

حضور عبادی در فینال رقابت‌های جهانی

کماندار آبیکی با درخشش در رقابت‌های قهرمانی جهان به همراه تیم کامپوند مردان راهی دیدار نهایی شد.

خبرگزاری فارس: اسماعیل عبادی به همراه تیم کامپوند کشورمان در این رقابت‌ها مانند مسابقات قبلی موفق عمل کرد و موفق شد یک بار دیگر در رقابت‌های جهانی به همراه تیم کامپوند جواز شرکت در دیدار نهایی را کسب کند.

این ورزشکار که حالا دیگر به یکی از با تجربه‌ها و کمانداران مطرح و ارزشمند تیم ملی تبدیل شده، این روزها به نوعی در صدر برترین‌های ایران و حتی جهان قرار دارد.

عبادی این بار هم در رقابت‌های تیراندازی با کمان قهرمانی جهان که به میزبانی دانمارک در حال برگزاری است، عملکرد قابل قبولی را از خود برجای گذاشت و موفق شد به همراه تیم ملی با درخشش در مسابقات مرحله مقدماتی راهی مرحله حذفی شود.

رئیس هیئت تیراندازی با کمان استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به درخشش اسماعیل عبادی به همراه تیم ملی در بخش کامپوند رقابت‌های جهانی دانمارک اظهار کرد: این ورزشکار توانایی‌های خود را بار دیگر در ترکیب تیم تیراندازی با کمان کشورمان به نمایش گذاشت و عملکرد قابل قبولی داشت.

مجید ملاحسینی بیان کرد: تیم تیراندازی با کمان کشورمان در مرحله حذفی با درخشش عبادی مقابل تیم‌های ونزوئلا، کلمبیا و ایتالیا به برتری رسید و در دیدار نهایی هم قرار است شنبه مقابل تیم دانمارک به میدان برود.

وی افزود: تیم کامپوند کشورمان ماه گذشته در جریان رقابت‌های لیگ جهانی تیراندازی با کمان در کشور چین عنوان نایب‌قهرمانی را به دست آورد.

رئیس هیئت تیراندازی با کمان استان قزوین با اشاره به اینکه سطح رقابت‌های جهانی تیراندازی با کمان بالا است، عنوان کرد: این رقابت‌ها حکم سهمیه المپیک ۲۰۱۶ ریودو ژانیروی برزیل را دارد و به همین دلیل تمام ورزشکاران حاضر در این پیکارها با تمام توان در این رقابت‌ها حاضر شدند.

ملاحسینی عنوان کرد: تیم تیراندازی با کمان کشورمان در صورت برتری در دیدار نهایی مقابل دانمارک در رقابت‌های تیراندازی با کمان قهرمانی جهان می‌تواند جواز شرکت در المپیک برزیل را کسب کند.

گفتنی است؛ رقابت‌های تیراندازی با کمان قهرمانی جهان با شرکت بیش از ۱۰۰ ورزشکار در دانمارک در حال برگزاری است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج