۳۰۷۴۵۷
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

دوومیدانی معلولان ایران قهرمان آسیا شد

پنجمین و آخرین روز از رقابت‌های دو و میدانی معلولان آسیا و اقیانوسیه که برای کاروان ایران با طلای مختاری آغاز شده بود، با نشان طلای الهی به پایان رسید.

خبرگزاری ایسنا: پنجمین و آخرین روز از رقابت‌های دو و میدانی معلولان آسیا و اقیانوسیه که برای کاروان ایران با طلای مختاری آغاز شده بود، با نشان طلای الهی به پایان رسید.

علی الهی، در فینال رقابت‌های دو ۱۵۰۰ متر، کلاس T۱۳ با ثبت رکورد ۴ دقیقه و ۲۰ ثانیه و ۳۶ صدم ثانیه به عنوان قهرمانی دست یافت و آخرین و بیست و سومین نشان طلای کاروان را به نام خود ثبت کرد.

بدین ترتیب، پرونده رقابت‌های دو و میدانی معلولان آسیا و اقیانوسیه برای کاروان ایران با کسب ۴۰ نشان رنگارنگ ۲۳ طلا، ۱۰ نقره و ۷ برنز، بسته شد.

در رقابت‌های روز پنجم، علیرضا مختاری در پرتاب دیسک طلایی شد، نورمحمد آرخی در پرتاب نیزه نقره گرفت، آرش خسروی در دو ۲۰۰ متر طلایی شد و احمد اجاقلو نیز در رقابت‌های دو ۴۰۰ متر نیز به نشان طلا دست یافت و امین عبدالپور نیز در همین ماده به عنوان هشتم رسید.

زهرا شامحمدی در رقابت‌های دو ۲۰۰ متر به عنوان سوم رسید و از کسب مدال بازماند، مهدی اصغری در پرتاب وزنه طلایی شد، مهدی مرادی از اتمام رقابتش در فینال دو ۴۰۰ متر بازماند و علی الهی نیز در فینال دو ۱۵۰۰ متر اول شد.

رقابت‌های دو و میدانی معلولان آسیا و اقیانوسیه با حضور ۲۵۰ ورزشکار از ۲۴ کشور از ۱۷ تا ۲۲ اسفند به میزبانی امارات برگزار شد و کاروان ایران با ۲۹ ورزشکار خود ( ۲۶ مرد و ۳ زن) موفق شد مقتدرانه بر سکوی اول این رقابت‌ها بایستد.

پس از ایران، چین با ۳۱ و هند با ۳۰ مدال دوم و سوم شدند، ژاپن با ۲۵ مدال چهارم شد و عنوان پنجم نیز به کشور میزبان، امارات با ۲۰ مدال رسید.

ملی پوشان ایران بعدازظهر فردا، یکشنبه، ۲۳ اسفند ماه، به میهن باز خواهند گشت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج