adexo3
۳۰۹۵۸۲
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

مسابقات بوکس حرفه‌ای APB- ازبکستان

باخت پدیده بوکس ایران برابر قهرمان جهان

سجاد محمد‌پور در سومین دور از رقابت‌های بوکس حرفه‌ای APB مقابل نماینده ازبکستان شکست خورد.

خبرگزاری فارس: سجاد محمدپور نماینده وزن ۵۲ کیلوگرم تیم ملی بوکس APB کشورمان قرار بود ۸ اسفندماه در سومین دور از رقابت‌های بوکس حرفه‌ای در ازبکستان به مصاف حریفی از فرانسه برود که به دلیل مصدومیت شدید و انصراف این بوکسور، امروز شنبه (۲۹ اسفند ماه) در شهر تاشکند به مصاف بوکسوری از کشور میزبان رفت.

محمدپور امروز در سومین دیدار خود به مصاف "جاسوربک لاتیپوف" رفت که در پایان مقابل این حریف شکست خورد.

محمدپور امشب در ۸ راند مقابل حریف ازبکستانی مشت زد، در حالی دیگر مسابقات در ۶ راند برگزار شده بود.

"جاسوربک لاتیپوف" بوکسور ۲۴ ازبکستانی، سومین رقیب محمد‌پور در رقابت‌های APB بود که در رنکینگ یازده جهان و هفتم APB قرار دارد و سابقه حضور در المپیک ۲۰۱۲ لندن و نقره رقابت های بوکس آماتور جهان در سال ۲۰۱۳ را در کارنامه دارد.

سجاد محمدپور در رقابت‌های بوکس حرفه‌ای آیبا در ابتدا مقابل نماینده الجزایر به برتری رسید، اما در مرحله دوم مغلوب بوکسور بلغارستانی شد.

اصغر اشرفی و اکبر احدی به عنوان مربی محمدپور را همراهی خواهند کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مسعود مصطفوی

      المپیک ها محل رونمائی کارنامه ورزشی کشورها :
      بوکس ایران در کجای المپیک ریو قرار گرفت
      نزول روز افزون بوکس ؟؟
      درتمامی مسابقات المپیک از کارنامه و کیفیت و سطح تیم های ورزشی کشورهای مختلف در رشته های گوناگون گروهی و انفرادی رونمائی شده ، قابلیت ها و تلاشهای انجام شده طی چهارسال خود را نشان خواهند داد ناگفته نماند رشته بوکس که تک حذفی بوده مسابقات آن به مراتب از حساسیت بیشتری برخوردار است و نیز گذشته از تنزل در تعداد کسب سهمیه در این دوره که در سه مرحله مسابقات مقدماتی کسب سهمیه آسیا در هیچ وزن تیم بوکس ایران توفیقی نداشته و از مرحله اول فدراسیون وقت با توجیهات غیر قابل قبول و تناقضات آشکار که در هر مرحله از شش سهمیه تا سه و دو سهمیه کاهش یافت و به تک سهمیه ای خود که در مسابقات نیمه حرفه ای موفق به امکان حضور در مسابقات ریو شد بسنده کرد واما به اعتقادمن حال لغات تکراری و کلیشه ای قرعه خوب ...و حریف کوتاه و بلند... و با امتیاز کم مسابقه به حریف واگذار شد... روز این بوکسور نبود ... پشتوانه نداشتیم... و ناداوری .... برای اهالی ورزش خصوص این رشته پذیرفته نیست ..... نگاهی به کاروان اعزامی ایران به المپیک ریو داشته باشید تعداد مسئولین حاضر در این دوره پر تعدادو بیشمار است... موضوعی که برای بسیاری از دست اندر کاران ریز و درشت ورزش در حوزه ها و فدراسیون های ورزشی حق شخصی محسوب شده و همه ساله بر این حجم حق باوری افزوده می شود. شکست های پی در پی و سنگین این رشته به عمدهیچ وقت به صورت درست واکاوی و بررسی نمی شود و همیشه با سرپوش گزاری بر روی عملکرد بسیاربسیار ضعیف و ناکار آمدو با دامن زدن به دست آویزی غیر مربوط و اظهار عذری بدتر از گناه که بوکس را از بالا نمی خواهند این رشته اسمی و مطرح المپیکی را هدف توجیهات و عدم توان مدیریتی خود قرار می دهند سرمایه ها و جوانان بسیار پرتعداد و علاقمند این رشته را می توان به شکلی موفق و کاربردی هدایت و رهبری کرد .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج