۳۱۲۲۸۶
۱ نظر
۵۰۱۰
۱ نظر
۵۰۱۰
پ

مسابقات بوکس کسب سهمیه المپیک-چین

بوکس همچنان روی ریل ناکامی

تیم ملی بوکس در حالی با ۸ بوکسور در مسابقات کسب سهمیه المپیک حضور پیدا کرده است که همچنان روی ریل ناکامی پیش می‌رود.

خبرگزاری فارس: هفتمین روز از مسابقات بوکس کسب سهمیه المپیک در حالی از پنجم فروردین به میزبانی شهر کیانان چین در حال پیگیری است که امروز آخرین نماینده کشورمان در وزن +۹۱ کیلوگرم به مصاف نماینده کشور ازبکستان رفت که وی در ۲ راند مقابل حریف خود شکست خورد و در راند سوم حاضر به مبارزه کردن با حریفش نشد.

مجید سپهوند نماینده کشورمان در نخستین دور از این رقابت‌ها با قرعه استراحت روبرو شده بود و در دومین دیدار خود با شکست نماینده سوریه به مرحله نیمه نهایی راه یافته بود که امروز در دومین دیدار خود شکست خورد و فردا در روز پایانی مسابقات برای کسب مدال برنز باید به مصاف نماینده اردن برود.

تیم ملی بوکس ایران برای کسب مجوز حضور در المپیک لندن با ۸ بوکسور به شهر کیانان چین سفر کرده بود که متأسفانه تا به امروز ۷ نفر از نمایندگان کشورمان از دور رقابت‌ها حذف شدند و فردا آخرین نماینده کشورمان احتمالاً شانس کسب مدال برنز را دارد.

مسابقات کسب سهمیه المپیک از ۵ تا ۱۲ فروردین‌ماه به میزبانی چین پیگیری می‌شود که تیم ملی بوکس ایران تنها یک فرصت دیگر دارد تا اردیبهشت ماه در کشور آذربایجان حضور پیدا کند و شانس خود را برای رسیدن به المپیک برزیل امتحان کند.

هدایت این تیم بر عهده علیرضا استکی است و همایون امیری نیز به عنوان مربی در کنار این بوکسورها حضور دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مسعود مصطفوی

      بوکسور المپیکی ایران مغلوب بی تدبیری شد
      قهرمانی که با هدایت و برنامه ریزی منطقی و فنی می بایست به بهترین شکل ممکن در بزرگترین رویداد قرن المپیک ریو
      شرکت نماید به واسطه نبود سفر تدارکاتی مناسب و اردوی تمرینی منسجم راهی مسابقاتی شد که اورا دچار آسیبی سخت نمود که این امر از بازی قبل او در مسابقه با حریف فرانسوی همچنان ادامه و استمرار داشته این مسابقه نیز مزید بر علت شده امید واریم که این بوکسور یعنی تک سهمیه بوکس ایران هرچه زودتر از بند مصدومیت رهایی یابد
      رئیس همیشگی فدراسیون بوکس که پس از ناکامی های مکرر به هیچ قیمت راضی به رها کردن این پست نیست و مدعی هزینه کرد برای این رشته است که به تحقیق اطلاعات و عملکرد ایشان در آید حال در آخرین مرحله از مسابقات کسب سهمیه در باکو با توجه به ادعای همیشگی نبود اعتبار و بودجه با هشت بوکسو پنج مربی اعزام نموده که نیجه کار پایین ماند پرجم ایران و عدم توفیق در کسب سهمیه بود به تکس ها و مصاحبه های این رئیس فدراسیون که مدعی راه اندازی بوکس است دقت کنید سر تا پا تناقض و بقول خودش شگرد کاری اوست و اما شش سهمیه خواهم گرفت اما قول مدال در المپیک را نمی دهم و بازهم .. من اگر چهار سهمیه نگیرم خواهم رفت ووووو یعنی واقعاً این رشته با سرمایه های علاقمند موجود خود با همین روند باید ادامه دهد ..؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج