۳۵۶۶۷۴
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

مولایی از المپیک ریو جا ماند

پس از پایان تمرین سنگین سه وزنه‌بردار حاضر در اردوی تیم ملی و نیز تشکیل دوازدهمین جلسه شورای عالی فنی در نهایت تکلیف دو سهمیه باقی‌مانده کاروان پنج نفره وزنه‌برداری ایران در برزیل مشخص شد.

خبرگزاری تسنیم: به گزارش سایت فدراسیون وزنه برداری، پایان دوازدهمین جلسه شورای عالی وزنه‌برداری که بلافاصله بعد از تمرین سنگین وزنه‌برداران اردونشین تیم ملی برگزار شد، با مشخص شدن تکلیف ۲ سهمیه باقی‌مانده از مجموع ۵ سهمیه کاروان وزنه برداری ایران اعزامی به المپیک ۲۰۱۶ ریو توام بود.

در خاتمه دوازدهمین جلسه شورای عالی فنی و پس از توضیحات کامل و فنی سجاد انوشیروانی در خصوص شرایط چند ماه اخیر وزنه برداران و نیز آخرین رنکینگ ۳ سال اخیر مسابقات جهانی در اوزان (۹۴ ،۱۰۵ و ۱۰۵+ کیلوگرم) اعضای شورای عالی فنی انتخاب ۲ نماینده باقی‌مانده را به رای‌گیری گذاشتند و در نهایت از مجموع ۱۵ رای ماخوذه نتایج زیر کسب و تکلیف ۲ سهمیه نهایی کاروان وزنه برداری مشخص شد.

در خاتمه رای‎گیری اعضای شورای عالی به ترتیب محمدرضا براری با کسب ۱۲ رای و علی هاشمی با به دست آوردن ۱۰ رای بعنوان نماینده های المپیکی ایران در اوزان ۱۰۵ و ۹۴ کیلوگرم گزینش شدند. بهادر مولایی ملی پوش شایسته دسته فوق سنگین کشورمان نیز اگر چه در چند ماه گذشته زحمات بسیاری را در تمرینات شبانه روزی تیم ملی متحمل شد اما در نهایت بواسطه عملکرد فنی و رکوردی نه چندان قابل قبولی که از خود بجای گذاشت متاسفانه نتوانست بیش از ۴ رای از مجموع ۱۳ رای ثبت شده را کسب کرده تا بدین واسطه از قطار ریو پیاده شود.

کاروان ۵ نفره وزنه برداری ایران در بازی‎های المپیک ۲۰۱۶ ریو را به ترتیب کیانوش رستمی دردسته ۸۵ کیلوگرم،علی هاشمی و سهراب مرادی در دسته ۹۴ کیلوگرم، محمدرضا براری در دسته ۱۰۵ کیلوگرم و در نهایت بهداد سلیمی در دسته ۱۰۵+ کیلوگرم تشکیل می‎دهند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج