اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۶۵۰۸۸
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

محرومیت روس ها از حضور در پارالمپیک ۲۰۱۶

تمامی ورزشکاران روسیه از حضور در بازی‌های پارالمپیک ریو محروم خواهند شد.

خبرگزاری تسنیم: سایت روزنامه انگلیسی «گاردین» در خبری اختصاصی مدعی شد که کمیته بین‌المللی پارالمپیک (IPC) تصمیم به محرومیت حضور ورزشکاران روسی در بازی‌های پارالمپیک ۲۰۱۶ ریو گرفته که قرار است پس از پایان بازی‌های المپیک ۲۰۱۶ برگزار شود.

به‌ تازگی آژانس جهانی مبارزه با دوپینگ (WADA) پس از مشخص شدن دست داشتن دولت روسیه در برنامه دوپینگ ورزشکاران این کشور در یک دوره چهار ساله که نتیجه تحقیقات پرفسور ریچارد مک‌لارن بود، درخواست محرومیت روسیه از حضور در بازی‌های المپیک و پارالمپیک 2016 را مطرح کرده بود.

طبق این گزارش اکثر نمونه‌های ادرار گرفته شده از ورزشکاران روسی که در المپیک‌های تابستانی و زمستانی از اوایل سال ۲۰۱۱ تا آگوست ۲۰۱۵ شرکت داشته‌اند، دستکاری شده است. البته در نهایت کمیته بین‌المللی المپیک (IOC) با محرومیت کامل روسیه از حضور در بازی‌های المپیک ریو موافقت نکرد و مجوز حضور ورزشکاران پاک این کشور در بازی‌های المپیک ریو را صادر کرد.

بر اساس گزارش «گاردین»، پرفسور ریچارد مک‌لارن حالا با جمع‌آوری مستندات و مدارک بیشتری از دوپینگ سیستماتیک ورزشکاران روسی که ردپای دولت این کشور هم در آن دیده می‌شود، کمیته بین‌المللی پارالمپیک را متفاعد کرده که حداقل جلوی حضور ورزشکاران پارالمپیکی روسیه در بازی‌های پارالمپیک ریو را بگیرد. IPC نیز تصمیم خود را در این خصوص گرفته و قرار است فردا (یکشنبه) در کنفرانس خبری که به همین منظور برگزار می‌شود، محرومیت کامل کاروان پارالمپیکی روسیه در بازی‌های پارالمپیک ریو را اعلام کند.

طبق این گزارش؛ این حکم موقت و اولیه است و مقامات ورزش روسیه می‌توانند به دادگاه عالی ورزش (CAS) مراجعه و درخواست تجدیدنظر را بدهند و در نهایت باید دید که کمیته بین‌المللی المپیک در این خصوص چه تصمیمی خواهد گرفت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج