۳۶۹۲۶۹
۵۸ نظر
۵۰۰۵
۵۸ نظر
۵۰۰۵
پ

انتقاد رضازاده از کیانوش رستمی

رکوردار سنگین وزن وزنه‌برداری در رقابت‌های المپیک مدعی است بدون مربی تمرین کردن نباید بین ورزشکاران رواج پیدا کند.

خبرگزاری ایسنا: حسین رضازاده با اشاره به این که همه در قالب یک تیم باید باشند، اظهار کرد: رستمی حدود هشت ماه به تنهایی تمرین کرد. از روز نخست انوشیروانی را به عنوان مربی قبول نداشت. وزنه‌برداری یک رشته رکوردی است و ورزشکاری که با برنامه و بدون فکر و خیال تمرین کند موفق می‌شود. در مصاحبه‌های رستمی شاهد بودیم که می‌گفت شرایط تمرینی متفاوتی دارد و با برنامه‌ای متفاوت با تیم ‌ملی تمرین می‌کند که نتیجه‌ داد و طلا را کسب کرد.

وی در ادامه گفت: همه باید با اسم تیم ‌ملی و با یکدیگر باشند و این به مدیریت فدراسیون بستگی دارد. باید مدیریت قوی باشد. اگر شرایط همین گونه پیش رود شاهد اختلاف‌ها خواهیم بود. یک بار ممکن است این اتفاق رخ دهد و ورزشکاری طلا کسب کند اما نباید بدون مربی تمرین کردن نباید رواج پیدا کند.

رکوردار سنگین وزن وزنه‌برداری در ادامه بیان‌ کرد: رستمی مدال نقره المپیک لندن را در کارنامه داشت که البته می‌توانست در لندن طلا را کسب کند. ۲۰۱۱ فرانسه به رکورد جهان حمله کرد و در لحظه آخر وزنه از دستش افتاد. او تجربه داشت، تلاش و تمرین خود را کرده بود. مربی که در کنار ورزشکار قرار می‌گیرد باید از همه لحاظ بدنی، روحی، روانشناسی و علم روز تمرین آگاهی داشته باشد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا دانش مربیان ایرانی پایین است که رستمی ترجیح داد به تنهایی تمرین کند، توضیح داد: نمی دانم. این سوال را باید از خود رستمی بپرسید.

رضازاده با بیان این که سه رشته برای ایران در المپیک مدال آرو هستند، خاطر نشان کرد: بعد از المپیک سیدنی که تکواندو اضافه شد تنها سه رشته برای ایران مدال آوری کرده‌اند که به جز پرتاب دیسک، وزنه‌برداری در بیشتر المپیک‌ها مدال آور بوده است. به نظر من رشته‌هایی وجود دارد که اگر بر روی آنها خوب سرمایه‌گذاری شود می‌توانند به رشته‌های مدال آور اضافه شوند. رشته‌هایی مانند دوومیدانی و شمشیربازی پتانسیل بالایی در ایران دارند. مجتبی عابدینی عملکرد بسیار خوبی داشت و چهارم شد. جوانان ایرانی لیاقت دارند و می‌توانند در المپیک مدال آوری کنند.

وی در ادامه یادآور شد: اگر یک مقدار توجه شود و برنامه‌ریزی های بلند مدت و میان مدت صورت گیرد، از نظر روحی و روانی، اردوهای مختلف، علم روز دنیا و تمرینات و مسابقات مهیا شود، دو تا سه رشته دیگر می‌توانند در کنار تکواندو، وزنه‌برداری و کشتی مدال آروی کنند، چرا که این رشته ها به خود باوری رسیده‌اند.

رکوردار سنگین وزن وزنه‌برداری درباره شانس مدال آروی سایر وزنه‌برداری، ادامه‌ داد: مرادی و سلیمی بیشترین شانس مدال را دارند. شناختی از حریفان مرادی ندارم. ظاهرا رقبای روسی حضور ندارند ، ولی یک حریف گرجستانی حضور دارد که رکوردهای خوبی در اروپا در اختیار دارد. سلیمی نیز با توجه به آسیب‌دیدگی‌، حدود پنج ماه فرصت تمرین داشته است.

او درباره احتمال شکسته شدن رکورد خود در المپیک، بیان‌ کرد: ۱۶ سال پیش در ۲۰۰۴ آتن در دو ضرب با وزن ۲۶۳ کیلوگرم رکورد را در اختیار دارم. احتمال می‌رود در المپیک ریو رکورد شکسته شود یا نشود. ورزشکاران نخست برای کسب مدال و سپس برای شکستن رکورد در میدان المپیک حضور پیدا می‌کنند. در وزن ۵۶ کیلوگرم بعد از چند سال رکورد توسط یک چینی شکسته شد. باید منتظر روز مسابقه ماند همه چیز در آن روز مشخص می‌شود.

رضازاده در پایان خاطر نشان کرد: سلیمی در یک ضرب رکورد جهان را در سال ۲۰۱۱ در فرانسه زده است و آسیب‌دیدگی‌ او باعث شد که یک مدت فرصت کمی را برای تمرین داشته باشد. در یک ضرب وضعیتش بهتر شده است. در دو ضرب نیز شاید هنگام بالا زدن ضربه فشار روی زانو او وارد شود. توکل به خدا. ان‌شاء‌الله هم مدال کسب کند، دوم رکورد زده شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رویا ساز

      دو دفعه ی قبلم کیانوش رستمی حقش طلا بود که نشد و دقیقا یادمه دفه ی قبل واقعا تصمیمات اشتباه مربی باعث شد اونطور بشه و نقره بگیره بجای طلا
      به هر حال خوشحالم الان به حقش رسید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چقد این رضازاده حسود ه

    • بدون نام

      شما که مربی علی حسینی بودی چه گلی به سرش زدی جز اینکه حقشو خوردی و نذاشتی رکوردتو بزنه برو همون آب معدنیتو تبلیغ کن

      پاسخ ها

      • بر باد رفته

        آقای رضازاده از موقعی که خودش رو تسلیم احمدی نژاد کرد و خودش رو چسبوند به ایشون و همانند ایشون کارهای غلط بسیاری انجام داد، مثل افول یکباره وزنه برداری و دوپینگی اعلام شدن کل تیم وزنه برداری اونم هم برای 2 سال پیاپی وتقریبا نابودی وزنه برداری کشورمون و کارهاییی از این دست که فقط از دست افرادی بر می آید که به آقای تفکرات احمدی نژادی دارند، از چشم و دل اکثر مردم افتاد و دیگه جایگاه قابل قبولی تو اجتماع نداره. این حرفهاش هم از روی عصبانیت هستش چون خودش هم میدونه دیگه داره از اعتبار میوفته

    • بدون نام

      کسی نظر تورو خواست؟ برو همون شورای شهرت بابا

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شهر خودش اردبیل هست ولی اومده شورای شهر تهران
        عضو شده
        ....

    • جواد

      آقای رضا زاده این توجه کی و کحا باید انجام بگیره؟؟
      خود شما وقتی مسئولیت داشتید ،چه نتایجی کسب شد؟؟
      لطفا فقط شعار ندید و موقع عمل هم پای حرفاتون باشید.

    • بدون نام

      متاسفانه مدیریت تیم های ملی ضعیف ... و برخی مربیان بر اساس صلاحیت تعیین نمیشن و میشه گفت باند بازی .. خدا روشکر الان نتیجه کارش گرفت و همه ی ما خوشحالیم ... آقای رضا زاده و مسوولان وقتش ی نگاه بندازن که ایراد کجاست که یک ورزشکار بدون مربی داره بهتر نتیجه میگیره ...

    • بدون نام

      آقای محترم به پهلوان توهین نکن یادت رفت روزی خوشحالت کرد؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        پهلوان کلمه بزرگیه که رضازاده به هزار دلیل واضح لیاقتشو نداره

      • بدون نام

        پهلوان زنده رو عشق است!
        پهلوان فقط جهان پهلوان تختی ولا غیر

    • احمد آقا

      آقای رضا زاده من که میدونم چرا داری میسوزی
      چیه باید از زحمات بی دریغ شما تشکر میکرد!!!
      شمایی که فقط به حفظ رکورد خودت فکر میکنی و مردم میدونن چه بلای سر اونایی که به رکوردت نزدیک شدن اوردی!!
      فدراسیونت فقط شده باند بازی.

    • بهار

      بدون نام چرا انقد حرفای زد و نقیض میزنی؟ مجله چرا نظراشو چاپ میکنی ؟ خودش حرف میزنه خودشجواب خودشو میده، رو اعصابه واقعا ! اوایل نبود ادامه پیدا کنه من دیگه بعد چند سال اینجا نمیام، چون نطرات خواننده ها هم برام مهمه و همه رو چک میکنم

      پاسخ ها

      • توحید ( بدون نام هم میشه نوشت هم ...)

        دوست عزیز چرا فک میکنی همه بدون نامها یک نفر هستند ؟ الان منم میتونستم بدون نام بنویسم ... حرفتون منطقی نداشت...

      • بدون نام

        نیا! بهتر

      • صفا

        ضد و نقیض

    • بدون نام

      قهرمانی خوبه ولی مهمتر ازاون پهلوان بودنو پهلوان موندنه که متاسفانه خیلیها توجهی به روحیه جوانمردی نداشتند و خاطره خوشی در خاطره مردم ازشون باقی نمونده

    • بدون نام

      باید پهلوان بود نه قهرمان آقای رضازاده... خصوصیت اخلاقی شما برای همه مشخص است مردم همه چیز را میدانند..

    • مهرداد

      راستی کی بود دوپینگ کرده بود!!؟

    • بدون نام

      آخه از قهرمانی که اولین مدال طلای کاروان المپیک رو گرفته اونم در این برهه زمانی انتقاد میکنن؟ اقلا میذاشتی یه ماه دیگه انتقاد میکردی ....

      پاسخ ها

      • آقا مهدی

        شما هم انتظاراتی دارید ها !! رضا زاده و منطق ؟ در کل حرفاشو جدی نگیرید . خواسته بگه منم هستم

    • رسول

      آقای رضازاده از شما انتظار بیشتری میرفت ................همچین میگی مربی تیم ملی، آدم فک میکنه واقعا مربی داره! تو برو دنبال سیاست بازی خودت. ورزش مقدستر از این حرفاست.

    • ترسو

      حسود هرگز نياسود !

    • بهمن همتی

      به نظر من باید فعلا به بچه ها ی که تو المپیک هستند روحیه بدهند بعد از المپیک یک گروه از کارشناسان آنالیز کنند عملکرد ورزشکاران و جالب اینجاست یکی بدون مربی بیاد رکورد المپیک بزنه

    • بدون نام

      از حسادتش این حرفها رو میزنه

    • شهین

      فقط خجالت برای فدراسیون

    • بدون نام

      فدراسیونی که آقای رضازاده رییسش باشد ورزشکارانی چون کیانوش رستمی نمی تواند در آن کار کنند بهتر است که خودش برای خودش مربی باشد .

    • بدون نام

      رضا زاده همه تو رو میشناسن ........

    • بدون نام

      آقای رضازاده نمیخوام شما رو قضاوت کنم و خدایی نکرده تهمتی بهتون بزنم که نمیتونم اثباتش کنم ولی اینو بهتون یادآوری میکنم که آدمی مثل تختی بعد از 50 سال از فوتش هنوز به نیکی در بین مردم ازش یاد میشه ولی پشت سر شما خیلی حرف و حدیث وجود داره ، بهتر نیست راه تختی رو ادامه بدید؟

    • جاوید

      تا حالا کجا بودی -حا لاکجایی
      حالا وقت انتقاد نیست -حالا وقت سر بلندی ایرانه
      کمی فکر کن آقای محترم

    • رضا

      آقاي رضازاده ماجراي حسين برخواه يادت رفته.ما مردم ايران اجازه نميديم كه به قهرمان و پهلوانمان كيانوش حسودي و تهمت بزنه

    • رضا

      دوستان لطفا در اينترنت برنامه ورزش و مردم با حضور سليمي و كيانوش و اين رضازاده رو نگاه كنيد همه چيز دستمون مياد

    • رضا

      ایول کیانوش رستمی دمش گرم . بعضی وقتها به خاطر توقع بیجای یک عده باید به تنهایی کار کرد .

    • زرى

      فقط منتظرن يكى به اوج برسه اونوقت با سر بكوبنش زمين ...حالا اگه مدال نميبرد كلهم اجمعين در سكوت خبرى به سر ميبردن ....
      اون نگاه معنى دار كيانوش رستمى با اون تكون دادن سر و خيرگى خيلى حرفا توش بود ...به گمونم اونى كه بايد ميفهميد فهميده كه عكس العمل نشون داده...
      ناگفته نماند كه اقاى رضا زاده هم يه زمانى دل ملتو خيلى شاد كرد ازش متشكريم ولى در كل منش پهلوانى رو به زواله

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اگر یکی باشد که امکانات مادی و معنوی داشته باشد و در این جامعه شتابنده در فساد بتواند منش پهلوانی را نگاه دارد باید اورا پهلوان پهلوانان دانست:بس که مفسد ها از شش جهت با تطمیع و تهدید بر او می تازند تا همرنگ خود و لاشخورش کنند!

    • نسل سوخته

      کسی که وارد امور سیاسی شد دیگر نباید در امر ورزش مستقیما دخالت کند و تصمیم گیرنده باشداما متاسفانه ما ورزشمان هم سیاست زده شده است.

    • بدون نام

      رضا جان از شورا چه خبر؟

    • علی شیردست

      با سلام و تبریک مدال طلای غیور مرد کرمانشاهی و افتخار آفرین ایران زمین به نظر من کیانوش با دل صاف و پاکی ذاتی و توکل به خدا و غیرتش جواب تمامی بی مهری ها و کم لطفی هایی که در حقش روا داشتند رو داد و مثل بعضی ها از توبره مدال المپیک برای خود و همشهری هاش دکان کاسبی راه نیانداخت و به اینه این مدال دل هموطن هاش رو شاد کرده بسنده کرد در ضمن آقای رضا زاده چندین برابر مزد وزنه ای رو که زد رو با انواع و اقسام حمایت ها گرفت اما کیانوش برای ما یک چیز دیگه است کافیه به پیام و شادباش هموطنان در فضای مجازی توجه کنید و در پایان ضمن تشکر و تبریک مجدد به کیانوش و هموطنان به کاینوش میگم از اینکه نون بازوی خودت رو خوردی و وامدار هیچکس نیست باز بهت تبریک میگم یا علی مدد

    • مرضیه

      رضازاده منفور در نظر مردم ایران
      حسود و مانع پیشرفت وزنه برداران سنگین وزن بخاطر حفظ رکورد خودش

    • ابوالفضل

      هی واقعا عجب آدمهایی هستیم ما ایرانیا. خیلی خیلی جالب هستیم. چقدر زود یادمون میره طلاهای المپیکی و جهانی رضا زاده را. خوب یادمه همه منتظر رضازاده بودند رضازاده بیاد و طلا را بگیره. مثلا رستمی چیکار کرده که رضازاده نکرده؟ تازه باید طلای دومش بگیره تو المپیک تا بشه مثل رضازاده. دوستان بهتره نسنجیده نظر ندن. قطعا نظر رضا زاده از نظر خیلی ها درستر است

    • مرتضی عباسی

      باسلام خدمت خوانندگان. جناب حسین کسی از تو نظر خواست؟ دنبال جنجال بپا کردنی ؟ زیرنظر تو بوده کیانوش؟ اصن توکجا این کجا؟ تو برو کدخدا خودت و ورزشکارا خودت باش بتو هم مربوط نیست ؛؛؛ خیلی خیلی خیلی هم *لط کردی و ....

    • بدون نام

      جناب رضا زاده تو خیلی ....

    • بدون نام

      آقای رضا زاده یادش رفته در زمان خودش تو تیم ملی با رفتار زشت مربی خودشو کنار زد و گفت مربی من کوروش باقریه و من کسی دیگه رو قبول ندارم کاملا تیم و بهم زد الان در قالب استاد تشریف آوردن

    • ناشناس

      حقیقتاً از اینهمه افاضات ایشان، بهره کافی جستیم.
      ((ملت فهمیدند که شما هنــــــــــــوز هستید)).

    • علی کرمانشاه

      کیانوش رستمی بچه کرد کرمانشاه است اونها خیلی مردترند از اینکه دروغ به کسی ببندند صحبت کیانوش این بود که ما رها شده و اصلا مربی نداشتم و بزرگانی مثل رضا زاده که درگیر مسائل سیاسی و اقتصادی است اصلا نمیدونه کیانوش بیشتر تمرینهایش را در باشگاه های همشهریهایش گذراند و نشون داد نوکری تو خونش نیست که بیاد پاچه خواری یکعده کمترین خود خواه که شاید اونا حمایتش کنند و یک مربی پیزولی برای او تعین کنند او توی کرمانشاه خادم امام حسین است و خود مولا جواب خدمت به زوارهایش را به او و همشهریهای مردش داد و کیانوش مدالش را تقدیم شهدای مدافعین حرم داد و با نعره حیدری در پای وزنه سخت خواست که مولاش اون وزنه را تو دستش موم کرد و دل مردای ایران را شاد و چشم دشمنان ایران وکیانوش را کور کرد .به امید پیروزی های بیشتر برای این یل باغیرت کرمانشاهی که اینشااله همینطور بمونه و عوض نشه و مثل خیلی ها دل مردم را نشکنه و همیشه کنار مردم باشه اینه که می ماند امام و رهبر عزیز هم به عمل صالح این جوان کرمانشاهی اشاره و خرسند شدند و در حقش دعا کردند و پیام تبریک و خوشحالی فرستادند برای این یل کرد با غیرت و نوکر مولا علی(ع)

    • بدون نام

      اون موقع که رضا زاده طلا گرفت ، خداوکیلی!! کسی جرات داشت ازش انتقاد کنه؟؟؟؟؟
      بابا دست خوش شما وارد بازیهای سیاست شدی چون دیدی نون توشه و از بچه ها غافل شدی و اون شد نتیجش!! حالا میای انتقاد میکنی؟؟

    • کوکنار

      کامنتارو که خوندم.....یعنی هیچوقت فکرشم نمیکردم که یه روزی من ضعیفه دلم برا قویترین مرد جهان بسوزه:)...من زیاد پیگیر وزنه برداری نیستم ولی آقای رضازاده از حرفای مردم پیداست که جفا کردی !

    • ماهان

      بدون مربی و خصوصی تمرین کردن بهتر از اینه که رضا زاده مربیت باشه... اقای رضا زاده نمی تونی منطقی ایراد بگیری ، گیر دادی به نداشتن مربی !!!!!!!!!!!!!!!!! بی خیال بابا ... مهم طلا بود که گرفت. حالا چه با مربی ،چه بی مربی. نشون داد می تونه. دمش هم گرم...

    • بدون نام

      از رضازاده بدترم مگ هست

    • مرتضی عباسی

      جناب حسین رضا زاده ؛ توی شورای شهر چه خبر؟

      تو خیلی ........

    • امیرضا اسپرورینی

      علی

    • مصطفی

      واقعا شیر مادر حلالت واقعا خوب کار کردی دلاور پر افتخارترین ورزشکار قرن از نظر فیفا 4 طلایی المپیک مگه کمه
      مرگ بر دشمنان اسلام

    • رحمت از سنقر

      سلام بر هرچه مدال آوره وازرضا زاده تا كيانوش. ولي آقاي رضازاده بايد ميرفت كيانوشو پيدا ميكرد كه درد ومشكلش چيه وحالا هم بايد به او افتخار كنه ومدالشو به او تبريك بگه . ما همه سنقريها اين مدال غرور آفرين را با افتخار مي پذيرم وبه آن مي نازيم ..به اميد پيروزي بيشتر براي همه ورزشكاران غيورمرد ايران اسلامي { آقا كيانوش بهت افتخار ميكنيم}

    • هرمز درختچی

      رضازاده توروخدا برو کنار بزار یه آدم درست حسابی بیاد اینقدر حسودی که نمیتونی کسی رو پیروز ببینی ،،یادمه داشتن به هادی ساعی مرد سال ایران جایزه میدادن از حسادت نمیدونستی چیکار کنی
      الان هم داری میسوزی

    • نسیم

      ایرانیها همش همینن

    • مصطفی

      هر چی می خواد بشه،خدا کنه به نفع ایران تموم شه!

    • داریوش

      ببین مهم اینه ک طلا گرفت و سرود ملی رو نواخت. بله بله

    • مرتضی عباسی

      باسلام فقط خدمت خوانندگان عزیز و کاروان المپیک. جناب حسین رضا زاده ؛ آب رو بریز اونجات که داره از حسادت میسوزه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج