اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۶۹۷۲۸
۱۰ نظر
۵۰۰۷
۱۰ نظر
۵۰۰۷
پ

رستمی: می‌خواهم برادرم را استخدام کنم

قهرمان طلایی المپیک ریو قصد دارد برادرش را به استخدام فروشگاه زنجیره‌ای رفاه دربیاورد.

خبرگزاری ایسنا: کیانوش رستمی، وزنه بردار طلایی المپیک ریو از حمایت فروشگاه های زنجیره ای رفاه از قهرمانان المپیک خوشحال است. تقریبا دو ماه قبل بود که فروشگاه زنجیره ای رفاه در تفاهم نامه ای که با کمیته ملی المپیک امضا کرد تقبل کرد تا به هر ورزشکاری که در المپیک مدال بیاورد ۵۰ میلیون تومان بن خرید رفاه اهدا کند. این در حالی است که این فروشگاه زنجیره ای حتی خبر از استخدام یکی از اعضای درجه یک خانواده ورزشکاران داد.

این اتفاق در حالی افتاده است که حمایت رفاه از ورزشکاران المپیکی واکنش مثبت آنها را به همراه داشته است. کیانوش رستمی که نخستین مدال کاروان ایران را در بازی‌های ریو 2016 به دست آورد، در این رابطه گفت: «حمایت رفاه اتفاق خیلی خوبی است. ورزشکاران انگیزه پیدا می‌کنند تا در عرصه‌های بین‌المللی موفق باشند. ورزشکاران در کنار تلاش و سختی‌هایی که برای حضور در مسابقات جهانی و المپیک می‌کشند، به حمایت‌های روحی و روانی و مالی نیز نیاز دارند.»

قهرمان المپیک گفت: «موقعی که این خبر را شنیدیم پیش خودم گفتم که امیدوارم این قول مثل خیلی از وعده هایی که قبلا داده شده، نباشد و وعده رفاه عملی شود. خیلی از مواقع وعده های این چنینی عملی نمی شود اما امیدوارم فروشگاه رفاه به قول خود عمل کند.»

رستمی در پاسخ به این سوال که کدام یک از اعضای خانواده خود را در فروشگاه رفاه استخدام خواهد کرد، گفت: «قبل از بازی‌های المپیک به این موضوع فکر کرده بودم و تصمیم دارم برادرم را استخدام کنم. امیدوارم که بتوانم این کار را انجام دهم و مدیران فروشگاه رفاه خواسته ام را عملی کنند.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی

      سلام،اگر این کاررانکردند وزیرقولشان زدند اعلام کنید تاما دیگه ازاین فروشگاها خرید نکنیم.قهرمان دوست داریم.

    • بی نان

      توی این مملکت تا دلتون بخاد قول و وعده میدن ٬ همه ما هم به اینجور حرفها عادت داریم .

    • بدون نام

      جتما اگر قول دادند به قولشان عمل می کنند استخدام یک نفر به نفع طرفین است یکی مشغول بکار میشود ودیگری نیروی کار مورد نیازش را بدست می آورد.

    • محسن

      این استخدام یکی از اعضای درجه یک ورزشکاران راسته؟؟؟بابا اینا اگه نیروی استخدام میکردن که ما این همه جوان تحصیل کرده بیکار نداشتیم.

    • میثاق

      چه وضعی شده تو این مملکت که استخدام تبدیل به جایزه شده... لابد چند سال دیگه یه لاتاری برگزار میکنن هرکی برنده شد میتونه استخدام بشه

    • بدون نام

      درود بر شرف پهلوان کرمانشاهی کیانوش رستمی بامعرفت و ساده دل

    • بدون نام

      دو روز استخدامش میکنند، ماه بعد میفرستنش خونه. تازه نگفتند که تو کدوم قسمت و چه حقوقی میدند که. بابا اینا خیلی زرنگند، شما چرا باور میکنید

    • علی کرمانشاه

      معمولا مدیران ومسئولین اینگونه سازمانها مثل رفاه انسانهای مقید و وطن پرست و قهرمان پرورند و درد آینده و ارزشهای والای انسانی و قهرمان دوستی و ترویج فرهنگ و سنت زیبای قهرمان پروری و حمایت این عزیزان را برای خاک مقدس میهن عزیزمان را دارند و با این عمل زیبایشان گوشه ای از عشق مردم و مسئولین دلسوز کشور عزیزمان را به این دلاورانی که در سرزمنهای دیگر برای لحظه ای پرچم زیبای کشورمان را با سروز زیبای ایران و شهیدان را در گوش جهان بخصوص دشمنان تکفیری وهابی آل سعود و اسراییل و امریکای غاصب می آورند و غرور ملی میلیونها ایرانی با بصیرت و اقتدار و شجاعت را در سراسر جهان طنین انداز میکنند.و خواب را از چشم وهابی های داعش و النصره و حامیان جلاد آنها میبرند و اعلام میدارند که مگر جوانان ایران مرده باشند که اجازه عرض اندام و تجاوز به مسلمانان را به تروریست های وهابی بدهند ما تا آخرین نفر آنها را با اقتدار و شجاعت و بصیرت و حضور در تمام میدان های جهانی و میدان مبارزه با جنایتکاران تروریست و اربابان آنها را پوزه هایشان را به خاک ذلت میمالیم و افتخار میکنیم که ایرانی هستیم و پهلوانان و قهرمانانی چون کیانوش رستمی داریم که هم قهرمان است و هم خادم شهدای مدافعین حرم که اینشااله سلامت باشد.

    • بدون نام

      خداکنه که راست باشه

    • هوشنگ

      اقای رستمی اگر فروشگاه به این قول خود عمل نکرد اعلام فرمایید تا تمامی خانواده و آشنایانمان خرید از فروشگاه را انجام ندهند. انشااله همان شود که قول داده اند وبا دلگرمی بیشتر به فروشگاه مراجعه داشته باشیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج