اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۷۲۲۶۸
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

جاور: ریو، ایستگاه اول برای المپیک توکیو بود

قایقران زنجانی اعزامی به رقابت‌های المپیک ۲۰۱۶ ریو گفت: حضور در این مسابقات را می‌توان به‌عنوان ایستگاه اول و گامی بلند در راستای کسب موفقیت در المپیک ۲۰۲۰ توکیو دانست.

خبرگزاری ایسنا: مهسا جاور با بیان اینکه بی‌شک حضور در آوردگاه مهمی چون رقابت‌های المپیک، آرزوی هر ورزشکاری است، افزود: خوشبختانه توانستم به‌عنوان یکی از ۵۶ ورزشکار ایرانی اعزامی به این رقابت‌ها، اولین حضور خود در المپیک را تجربه کنم که بی‌تردید تجربه گران‌بهایی برای من در اولین حضورم، به‌شمار می‌رفت.

وی با یادآوری اینکه حضور در المپیک 2016 ریو و رقابت با ورزشکارانی خارج از قاره آسیا تجربه‌ای ارزشمند برایم بود که می‌تواند در آینده به ویژه در صورت حضور در المپیک 2020 توکیو، باعث کسب نتایج بهتر شود، تصریح کرد: یکی از رموز موفقیت در آوردگاهی چون المپیک، برخورداری از امکانات و زیرساخت‌های مناسب و مطابق با استانداردهای امروزی است که متأسفانه امکانات ما در قیاس با سایر حریفانی که در ریو با آن‌ها مصاف می‌کردم، به هیچ وجه قابل قیاس نبود.

این ورزشکار زنجانی با ابراز رضایت از عملکرد خود در رقابت‌های المپیک و با اشاره به اینکه نتایج به دست آمده حاکی از آن است که در مصاف با حریفان خود با کم‌ترین زمان اختلاف از راه‌یابی به دور بعدی بازماندم، اظهار کرد: نتایج به دست آمده در مراحل مختلف حاکی از آن بود که فقط برای کسب تجربه پای به این آوردگاه نگذاشته بودم، به همین خاطر همه تلاش خود را برای کسب بهترین نتیجه در اولین حضورم به کار بردم که فقط به خاطر کم‌تجربه‌گی، از صعود به مراحل بالاتر، آن‌هم با اختلاف چند ثانیه باز ماندم.

جاور با تأکید بر اینکه تمرینات خود را برای حضوری موفق در رقابت‌های آینده با قدرت ادامه خواهم داد، خاطرنشان کرد: فلسفه المپیک با سایر رقابت‌ها کاملا متفاوت است و تلاش همه کشورها برای حضوری قدرتمند در این مسابقات، مهر تأییدی بر این ادعا است که امیدوارم با تلاش و پشتکار و حمایت مسئولان از ورزش کشور، شاهد حضور حداکثری ورزشکاران ایرانی در این رقابت‌ها باشیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج