اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۶۴۹۱۳
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

مرادی: بر روی کیفی‌سازی در وزنه‌برداری کار می‌کنیم

رییس فدراسیون وزنه‌برداری گفت: وزنه‌برداران نوجوانی که فقط بر روی سکو می‌روند به مسابقه‌های قهرمانی آسیا اعزام می‌شوند و از این به بعد بر روی کیفی سازی کار می‌کنیم.

ایسنا: علی مرادی درباره وضعیت اعزام تیم‌های ملی وزنه‌برداری جوانان و نوجوانان قهرمانی آسیا بیان کرد: ما مشکلات مالی را حل کردیم و می‌توانستیم تیم نوجوانان را هم به صورت کامل به مسابقه‌های قهرمانی آسیا اعزام کنیم اما تاکید کادر فنی بر این بود کسانی به این رقابت‌ها اعزام شوند که به روی سکو می‌روند اما تیم جوانان را به صورت کامل به مسابقه‌های قهرمانی آسیا اعزام خواهیم کرد.

او ادامه داد: از این به بعد جدا از بحث‌ امتیازآوری و کسب سکوهای قاره‌ای و جهان، بحث کیفی را هم در نظر می‌گیریم البته وزنه‌برداران ما در وضعی هستند که اگر به مسابقه‌ها بروند روی سکو خواهند رفت. ما حتی در نظر داریم برای مسابقه‌های باشگاهی قهرمانی آسیا و آفریقا که در مصر برگزار می‌شود یک تیم باشگاهی هم اعزام کنیم که آنجا هم کسب مدال را در نظر می‌گیریم. در بازی‌های داخل سالن آسیا هم با همین هدف تیم را اعزام می‌کنیم و از این پس روی کیفی سازی کار خواهیم کرد.

مرادی در پاسخ به این سوال که با توجه تغییر کادر فنی حواشی وزنه‌برداری دیگر تمام شد، تاکید کرد: نقطه نظری که سرمربی قبلی تیم ملی داشت این بود که همه با یک شرایط خاص کار کنند. تصمیمی که سجاد انوشیروانی گرفت می‌توانست عجولانه نباشد اما او تصمیم گرفت که کناره‌گیری کند اکنون هم محسن بیرانوند در اردوی تیم ملی بزرگسالان کارها را دنبال می‌کند. شورای عالی فنی در حمایت از ورزشکاران جوان تصمیم گرفت که کیانوش رستمی به همان شیوه قبلی تمرین‌های خود را ادامه دهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج