اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۶۷۴۴۸
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

مرادی: کیانوش زیر نظر فدراسیون کار می‌کند

رئیس فدراسیون وزنه‌برداری گفت: کیانوش رستمی طبق روال قبلی تمریناتش را انجام می‌دهد اما زیر نظر فدراسیون کار می‌کند.

خبرگزاری تسنیم: علی مرادی با اشاره به مسابقات وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان قهرمانی آسیا اظهار داشت: همه زحمت کشیده‌اند و امیدواریم که در نهایت این زحمات به قهرمانی تیم ایران منجر شود.

وی افزود: همچنان اعزام‌های تیم‌های مختلف ادامه دارد و دو تیم ذوب‌آهن و پدافند راهی مسابقات آسیایی در کره می‌شوند. برای مسابقات آسیا و آفریقا نیز که در مصر برگزار می‌شود، به احتمال فراوان تیم نفت مناطق خشکی به مسابقات می‌رود. مسابقات قطر کاپ نیز در دی ماه با حضور تیم حفاری انجام می‌شود و تمامی این اعزام‌ها ضمن داشتن مدیریتی خاص زیر نظر آنتی دوپینگ پلیس خواهد بود.

رئیس فدراسیون وزنه‌برداری در پاسخ به این سؤال که آیا بیرانوند سرمربی تیم ملی تا مسابقات جهانی حضور خواهند داشت یا خیر، خاطرنشان کرد: شرایط اردوها خوب است و همه زیر نظر سرمربی تمرینات را دنبال می‌کنند. بیرانوند نیز برنامه خود را تا مسابقات داخل سالن اسیا ارائه کرده و پس از این مسابقات مورد ارزیابی قرار می‌گیرد. باید ابتدا عملکرد وی بررسی شود و پس از آن تصمیم بگیریم، به واقع فعلا حضور او تا جهانی مشخص نیست.

مرادی در خصوص غیبت کیانوش رستمی در اردوهای تیم ملی عنوان کرد: رستمی طبق روال قبلی تمریناتش را انجام می‌دهد اما زیر نظر فدراسیون کار می‌کند و مشکلی نیست.

وی گفت: متاسفانه کمیته المپیک پولی به ما نداده، از ابتدای سال ٥ اعزام داشتیم اما پولی نگرفته‌ایم.

رئیس فدراسیون وزنه برداری در ارتباط با اخذ ویزای آمریکا و مشکلات موجود در این مسیر برای حضور در مسابقات جهانی تصریح کرد: شورای برون مرزی ابتدا تایید می‌کند و پس از آن هم فدراسیون میزبان موظف است تا تمامی اقدامات را انجام دهد و ما هم امیدواریم مشکلی ایجاد نشود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج