اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۶۴۹۹۲
۲ نظر
۵۰۰۶
۲ نظر
۵۰۰۶
پ

رستمی پر حاشیه تر از دایی و کریمی!

پس از استعفای انوشیروانی سرمربی سابق تیم ملی وزنه برداری و پذیرش این استعفا از سوی فدراسیون هنوز تکلیف کیانوش رستمی مشخص نشده است.

خبر ورزشی: پس از استعفای انوشیروانی سرمربی سابق تیم ملی وزنه برداری و پذیرش این استعفا از سوی فدراسیون هنوز تکلیف کیانوش رستمی مشخص نشده است.

در خبرها خواندیم که او همچنان با سایر ملی پوشان تمرین نمی کند. ماجرای تمرین نکردن رستمی نقطه اوج اختلافات انوشیروانی با این مدال آور المپیک بود. در هر حال مسولان می گویند از سوی شورای فنی این وضعیت بررسی می شود!

ما فوتبال نویسان اصولا به مسائل سایر رشته های ورزشی ورود نمی کنیم اما تا جایی که می دانیم در فوتبال ایران مردانی با شهرت و معروفیت علی دایی و علی کریمی را کنترل می کردند و همه آنها همراه با سایر ملی پوشان در تمرینات حضور داشتند.

این که چطور در وزنه برداری،آقایان از کنترل یک وزنه بردار و حتی ایجاد رابطه خوب میان او و سرمربی تیم ملی عاجزند از عجایب روزگار است.

گاهی وقت ها این نکته از عجایب هم عبور می کند و خنده دار می شود؛ مگر در این ورزش دچار قحط الرجال هستیم که زیر بار هر حرف زوری می رویم؟

چطور یک مسول،یک مدیر وررشی یا چهره ای در رشته وزنه برداری وجود ندارد تا ماجرای کیانوش رستمی و مربیانی که وظیفه تمرین دادن او را بر عهده دارند یک بار برای همیشه فیصله پیدا کند؟

وزنه برداری آیا از فوتبال پر حاشیه تر است که یک مدیر نتوانسته این موضوع را حل کند؟
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حمید

      مدالشم نخواستیم پر غرور اه اه اه

    • بدون نام

      همان طور که خودتون نوشتین شما فوتبال نویس هستین و خیلی سررشته از وزنه برداری ندارین پس لطف کنین در مورد همون فوتبالی که سالهاست حتی در سطح اسیا هم مقام نداره صحبت کنین نه قهرمان المپیک شما فوتبالی ها حاشیه زیاد دارین اما نه افتخار دارین نه قهرمانی اونم قهرمانی در سطح اسیا پس قهرمان المپیک کجا و تیم پنجم یاششم اسیا کجا شما فوتبالی ها حق بقیه رشته ها رو هم میخورین ۴۰یا۵۰ساله که زور میزنین برین المپیک که لیاقتش رو ندارین بعد انوقت راجع به قهرمان اامپیک نظرمیدین شما لطف کنین بافوتبال پرحاشیه وبی افتخارتون سرگرم باشین و با قهرمانان وطن هم کاری نداشته باشین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج