۶۳۷۵۲۳
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

تیم ملی کبدی، تدارکات مناسبی نداشت

مربی گلستانی تیم ملی کبدی مردان ایران یکی از علت های شکست این تیم را نداشتن تدارکات مناسب پیش از مسابقات عنوان کرد.

خبرگزاری مهر: غلامرضا مازندرانی، مربی گلستانی تیم ملی کبدی مردان یک روز پس از سومی تیم ملی کبدی مردان ایران در مسابقات قهرمانی کبدی آسیا در گرگان اظهار کرد: در این مسابقات به طور نسبی عملکرد قابل قبولی داشتیم اما باید مشکلاتی که تیم ملی پیش از مسابقات داشت را یک بار دیگر بررسی کنیم.

مازندرانی افزود: مشکلات زیادی بر سر تدارکات تیم ملی وجود داشت که یکی از آنها کمبود بازی تدارکاتی بود.

وی با بیان اینکه برخی مشکلات ناخواسته بود، گفت: لژیونرهایی که از لیگ ستارگان هند برگشته بودند دچار افت بدنی شده بودند و ما فرصتی برای ریکاوری آنها نداشتیم.

وی درباره باخت در نیمه نهایی بیان کرد: یکی از مهمترین علت های باخت به پاکستان دست کم گرفتن این تیم بود. بازیکنان فراموش کرده بودند که پاکستان جزو تیم های عنواندار آسیاست و همیشه شخصیت تیمی باثباتی داشته است.

نداشتن استراتژی مشخص، مهمترین ضعف سوتار بود

کمک مربی گلستانی تیم ملی کبدی با بیان اینکه به اندازه ظرفیتمان نتیجه نگرفتیم، گفت: باید نسبت به جایگاه فعلی تیم ملی به یک درک صحیح برسیم و بدانیم نسبت به تیم های هند، پاکستان و کره جنوبی در چه موقعیتی قرار داریم تا در بازی های آسیایی جاکارتا عملکرد بهتری داشته باشیم.

مازندرانی به عملکرد دوساله مربی هندی و معزول ایران اشاره و تصریح کرد: من تنها چندماه همکار آقای سوتار بودم. او از نظر دانش فنی و تاکتیکی مربی بسیار خوبی بود و نوع طراحی تمریناتش را هم قبول داشتم.

وی ادامه داد: به نظرم مهمترین ضعف وی این بود که در زمان مسابقه نمی توانست تصمیمات درستی بگیرد. ما پیش از بازی ها برنامه ای برای آنالیز تیم های حریف و استراتژی خاصی نداشتیم.

وی بیان کرد: بیشتر تفکرش این بود که در جریان بازی برای تیم های حریف برنامه ریزی کنیم که این موضوع به ما آسیب رساند زیرا بازیکنان ما عادت دارند که استراتژی تیم از قبل مشخص باشد و طبق آن بازی کنند.

فدراسیون پیشنهاد دهد مذاکره می کنم

سرمربی سابق تیم ملی کبدی تصریح کرد: سوتار تک رای نبود و از نظرات ما استفاده می کرد. به اعتقاد من حضور چهار کمک مربی روی نیمکت برای هر بازی زیاد بود و اگر فدراسیون تصمیم می گرفت از یک کمک مربی کنار سرمربی استفاده کند نظرات بهتر منتقل می شد.

غلامرضا مازندرانی که یکی از گزینه های هدایت تیم ملی کبدی محسوب می شود درباره همکاری احتمالی با فدراسیون به عنوان سرمربی تیم ملی گفت: به هرحال هر مربی آرزو دارد هدایت تیم ملی کشورش را برعهده داشته باشد. در صورت پیشنهاد من شرایط و خواسته هایی دارم که باید به فدراسیون اعلام کنم و با همدیگر به توافق برسیم.

لازم به ذکر است، تیم ملی کبدی مردان ایران در مسابقات قهرمانی آسیا که به مدت سه روز در گرگان برگزار شد با شکست مقابل پاکستان در مرحله نیمه نهایی به عنوان سوم مشترک با تیم کره جنوبی دست یافت.

«کیوال چاند سوتار» هندوستانی هدایت تیم ملی ایران را برعهده داشته که با نظر کمیته فنی فدراسیون بلافاصله پس از پایان مسابقات از سِمتش اخراج شد. به گفته رئیس فدراسیون، یک مربی ایرانی به احتمال فراوان هدایت تیم ملی را برعهده خواهد گرفت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج