۶۳۷۵۳۴
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

سرمربی ایرانی دلسوزتر از هندی است

بازیکن گلستانی تیم ملی کبدی بانوان ایران با بیان اینکه سرمربی ایرانی برای تیم ملی کبدی بانوان دلسوزتر از سرمربی هندی است عنوان کرد که تیم ملی هیچ گاه ترکیب اصلی نداشت.

خبرگزاری مهر: طاهره تیرگر، بازیکن گلستانی تیم ملی کبدی بانوان در خصوص ناکامی ایران در مسابقات کبدی زنان قهرمانی آسیا در گرگان، اظهار کرد: ما یک هفته قبل با تیم کره جنوبی در گرگان بازی دوستانه برگزار کردیم و در دیدار نیمه نهایی مقابل این تیم خیال‌مان از پیروزی راحت بود و کره جنوبی را رقیب‌مان نمی‌دانستیم.

وی افزود: همین موضوع موجب شد تا همان ابتدای بازی دو امتیاز عقب بیفتیم و نیمه نخست را با شکست به پایان برسانیم، با این وجود فکر می‌کردیم می‌توانیم در نیمه دوم جبران کنیم اما نمی‌دانم چه اتفاقی رخ داد که در نهایت شکست خوردیم.

وی تصریح کرد: به هیچ وجه برای تمام تیم قابل تصور نبود که باخت نیمه نخست را جبران نکنیم اما نتوانستیم بازی را برگردانیم تا از صعود به فینال و رویارویی با هندوستان باز بمانیم.

سرمربی ایرانی دلسوزتر از هندی است

بازیکن تیم ملی کبدی بانوان ایران در خصوص اینکه تیم ملی کبدی بانوان در گذشته با سرمربی ایرانی نتایج بهتری کسب کرده، گفت: صد در صد با سرمربی ایرانی راحت‌تر بودیم، متاسفانه خانم «جین» سرمربی تیم ملی هیچ گاه یک ترکیب اصلی نداشت و سعی می‌کرد از تمامی بازیکنان استفاده کند و ما نمی‌دانستیم هفت بازیکن اصلی برای مسابقه چه کسانی هستند.

تیرگر اضافه کرد: در دیدار مقابل کره جنوبی در نیمه نهایی هم ترکیب اصلی ما آن ترکیب روز نخست بازی‌ها نبود و به همین دلیل بازیکنان ما با یکدیگر هماهنگ نبودند و امتیازات زیادی از دست دادیم.

وی ادامه داد: ما با خانم مقصودلو سرمربی پیشین و مدیرفنی فعلی تیم ملی کبدی بانوان راحت‌تر بودیم، زیرا ایشان دلسوزتر هستند و تجربه بیشتری دارند و به عقیده من یک هندوستانی روی کشور خودش بیشتری از ایران عرق دارد.

تیرگر در پاسخ به این سوال که فکر می‌کنید تیم ملی کبدی بانوان در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ حاکارتا چه نتیجه‌ای خواهد گرفت، خاطرنشان کرد: هر شکستی پلی برای پیروزی است و شاید این شکست باعث شود تا بازی‌های آسیایی جاکارتا را جدی‌تر بگیریم، زیرا فکر می‌کردیم در مسابقات قهرمانی آسیا در گرگان قهرمان می‌شویم و در جاکارتا هم همین عنوان را تکرار می‌کنیم اما نتوانستیم در گرگان راهی فینال شویم.

وی یادآور شد: باید ایرادات تیم مشخص شود که در چه نقاطی ضعف داریم تا این نقاط ضعف را برای بازی‌های آسیایی جاکارتا برطرف و نتیجه خوبی بگیریم.

تیم ملی کبدی بانوان ایران در مسابقات قهرمانی آسیا در گرگان به عنوانی بهتر از سومی مشترک دست پیدا نکرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ایرانی دلش باس ایران وایرانی میسوزخارجی همیشه دنبال پول ومنافعش

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج