این مراسم در حالی بعد از ظهر امروز (جمعه) و در حضور 35 هزار تماشاگر در استادیوم المپیک پیونگچانگ برگزار شد که کاروان جمهوری اسلامی ایران با پرچمداری سمانه بیرامی باهر، ملیپوش اسکی صحرانوردی در آن شرکت کرد.
بیرامی باهر در زمان رژه و در حالی که پرچم ایران را در دست داشت، اشک شوق میریخت.
در مراسم امروز خواهر رهبر کره شمالی و مایک پنس معاون اول رئیس جمهور آمریکا نیز به عنوان میهمانان شرکت کننده حضور داشتند.
تصاویر این مراسم و رژه کاروان ایران در زیر آمده است:
چرا تلوزیون ایران اینگونه مراسم را پوشش نمی دهدتا مردم با دیدن ان تصاویر وهنر نمائی ورزشکاران لذت ببرند. بدست گرفتن پرچم ایران توسط فرزندان این مرز و بوم باعث غرور وشادی همه ما خواهد بود
مونتلا
ای کره ای ها رو تو ایران سر جاشون مینشونیم این قدر اینها ضعیف هستند که شدن مثل عربها جنگ روانی راه میندازند
بدون نام
حالا ی موبایلت نداند گریه ندارد
بدون نام
جوگیر شده خب،،وگرنه گریه نداره که،،،اتفاقا المپیک جای خنده و شادی واسه ورزشکاراس
پاسخ ها
بدون نام
گریه شوق بالاترین درجه خوشحالیه. چرا فکر می کنید گریه کار زشتیه؟
نظر کاربران
چرا تلوزیون ایران اینگونه مراسم را پوشش نمی دهدتا مردم با دیدن ان تصاویر وهنر نمائی ورزشکاران لذت ببرند. بدست گرفتن پرچم ایران توسط فرزندان این مرز و بوم باعث غرور وشادی همه ما خواهد بود
ای کره ای ها رو تو ایران سر جاشون مینشونیم این قدر اینها ضعیف هستند که شدن مثل عربها جنگ روانی راه میندازند
حالا ی موبایلت نداند گریه ندارد
جوگیر شده خب،،وگرنه گریه نداره که،،،اتفاقا المپیک جای خنده و شادی واسه ورزشکاراس
پاسخ ها
گریه شوق بالاترین درجه خوشحالیه. چرا فکر می کنید گریه کار زشتیه؟