جاباما
۱۰۱۷۵۰۹
۱۷ نظر
۸۷۴۲
۱۷ نظر
۸۷۴۲
پ

بهترین رستوران های شرق تهران

امروزه یکی از اصلی‌ترین و پرطرفدارترین تفریحات بسیاری از افراد، مراجعه به رستوران‌ها و کافه‌های متنوع است تا بتوان ساعاتی را فارغ از هر گونه دغدغه‌های زندگی شهری در کنار عزیزان و دوستان سپری کرد. در این مطلب با شما هستیم تا به منطقه شرق تهران بپردازیم و نظر کاربران را در رابطه با معرفی بهترین رستوران های شرق تهران بدانیم.

برترین‌ها: امروزه یکی از اصلی‌ترین و پرطرفدارترین تفریحات بسیاری از افراد، مراجعه به رستوران‌ها و کافه‌های متنوع است تا بتوان ساعاتی را فارغ از هر گونه دغدغه‌های زندگی شهری در کنار عزیزان و دوستان سپری کرد. در این میان، اما معیار‌های متفاوتی وجود دارند که می‌توانند یک کافه و یا رستوران را به انتخاب‌های درست و هوشمندانه‌ای تبدیل کنند. کیفیت بالای غذا، طراحی زیبای فضا، منوی متنوع و جذاب، قیمت‌های مناسب و... برخی از اصلی‌ترین این معیار‌ها به شمار می‌آیند. علاوه بر تمامی این معیارها، اما موقعیت مکانی رستوران نیز به نوبه خود از اهمیت بالایی برخوردار خواهد بود، چراکه بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند که در محله خود بمانند و به یکی از بهترین رستوران‌های منطقه زندگی خود مراجعه کنند.

در کنار تمامی ویژگی‌هایی که اشاره کردیم در بسیاری از مواقع نیز استفاده از تجربیات و پیشنهادات افراد مختلف می‌تواند در انتخاب یک کافه و رستوران مناسب، کمک‌کننده باشد. پیشتر به معرفی بهترین رستوران های شمال تهران و بهترین رستوران های غرب تهران پرداخته بودیم. در این مطلب با شما هستیم تا به منطقه شرق تهران بپردازیم و نظر کاربران را در رابطه با معرفی بهترین رستوران‌های شرق تهران بدانیم.

۱. رستوران سه گوش گریل تهرانپارس

بهترین رستوران های شرق تهران

یکی از بهترین و پرطرفدارترین رستوران‌های منطقه شرق تهران رستوران سه گوش گریل تهرانپارس است. در منوی این رستوران می‌توانید با انواع و اقسام غذا‌های ایتالیایی روبه‌رو شوید و از آن‌ها لذت ببرید. از ویژگی‌های مثبت این رستوران می‌توان به برخورداری از فضای گرم و دلنشین و البته قیمت مناسب غذا‌ها اشاره کرد.

معمولاً کسانی که علی‌رغم علاقه به غذا‌های ایتالیایی، بسیار مشکل‌پسند هم هستند می‌توانند با مراجعه به این رستوران با خیال راحت غذای موردعلاقه خود را سفارش داده و از آن لذت ببرند. در منوی این رستوران می‌توان با انواع غذا‌های ایتالیایی از پاستا و پیتزا گرفته تا برگر‌ها و سالاد‌های متنوع روبه‌رو شد و انتخاب راحتی داشت.

نشانی: تهرانپارس، خیابان فرجام، بین گلشنی و باغدار نیا، پلاک ۱۲۲

۲. فست فود باگت

بهترین رستوران های شرق تهران

فست فود باگت از آن دسته رستوران فست فود‌های زنجیره‌ای پرطرفداری است که در نقاط بسیاری از شهر شعبات فعالی دارد. یکی از بهترین رستوران‌های شرق تهران نیز فست فود باگت تهرانپارس است که در کنار منوی متنوع و باکیفیت خود از قیمت‌های مناسبی نیز برخوردار است. از بهترین غذا‌های منوی فست فود باگت تهرانپارس می‌توان به پیتزا سیر استیک، چیکن برگر، پیتزا کمبو دیپ دیش، فیله اسپایسی، پیتزا کمبو و سالاد مرغ و... اشاره کرد.

نشانی: فلکه اول تهرانپارس، گلبرگ، بین رشید و باقری، نبش خیابان صادقی، باگت (تهرانپارس)

۳. فست فود سورن

بهترین رستوران های شرق تهران

یکی از بهترین فست فود‌های منطقه شرق تهران فست فود سورن است. غذا‌های باکیفیت و خوشمزه این رستوران در کنار قیمت‌های مناسب و معقولانه آن باعث شده که بتوان از این رستوران به عنوان یک انتخاب مناسب یاد کرد. در منوی این رستوران می‌توان با انواع پیتزا، برگر، سوخاری، سالاد و... روبه‌رو شده و از طعم لذیذ آن‌ها لذت برد. باید این را نیز اضافه کنیم که پیتزا‌های این رستوران در میان مشتریان ثابتشان زبانزد هستند.

نشانی: نارمک، میدان هفت حوض، ضلع جنوب غربی میدان، کوچه هشت متری اول، پلاک ۸

۴. رستوران برادران

بهترین رستوران های شرق تهران

یکی از بهترین رستوران‌های کبابی و ایرانی منطقه تهرانپارس رستوران برادران است. معمولاً نسل‌های قدیمی‌تری از مردم این محل از مشتریان پر و پا قرص این رستوران هستند. این رستوران به جهت برخورداری از غذا‌های بسیار خوشمزه و لذیذ و البته قیمت‌های بسیار مناسب، همیشه شلوغ است و برای رفتن به آن نیز باید از قبل به جای پارک خودروی خود فکر کنید!

نشانی: تهرانپارس، بزرگراه شهید باقری، تقاطع ۱۹۶، به سمت فلکه سوم تهرانپارس

۵. طباخی شاخ طلا

بهترین رستوران های شرق تهران

در میان این لیست باید به یک طباخی باکیفیت و محبوب در شرق تهران نیز اشاره کنیم. طباخی شاخ طلا یکی از محبوب‌ترین طباخی‌های منطقه شرق تهران است که همیشه طرفداران و مشتریان ثابت خود را دارد. شما می‌توانید با مراجعه به این رستوران، کله پاچه لذیذ و خاطره‌انگیزی را صرف کنید.

نشانی: بین سه‌راه تهرانپارس و فلکه اول، جنب تالار یاران محمد

۶. فست فود کندیک

بهترین رستوران های شرق تهران

یکی دیگر از رستوران‌های فست فود پرطرفدار در شرق تهران، فست فود کندیک است. این رستوران به دلیل رسیدگی بسیار سریع و کادر خوش‌اخلاق در کنار منوی بسیار متنوع و جذاب و البته قیمت مناسب توانسته در میان بهترین رستوران‌های شرق تهران به خوبی بدرخشد. یکی دیگر از ویژگی‌های این رستوران این است که در روز‌های تعطیل نیز بسیار شلوغ است. به همین دلیل هم توصیه ما این است که حتماً به جای پارک مناسبی برای خودروی خود فکر کنید.

نشانی: تهرانپارس، خیابان گلبرگ، حد فاصل فلکه اول و چهارراه رشید، پلاک ۳۵

۷. چلوکبابی شرق

بهترین رستوران های شرق تهران

یکی دیگر از بهترین رستوران‌های شرق تهران چلوکبابی شرق است که به جهت نزدیکی به متروی تهرانپارس از موقعیت مکانی بسیار خوبی نیز برخوردار است. این رستوران با فضای بزرگ خود میزبان تعداد بالایی از میهمانان و مشتریان بوده و تقریباً محدودیت میز و صندلی ندارد.

منوی متنوع و جذاب این رستوران در کنار قیمت‌های مناسب آن نیز از دیگر دلایل آن است که بتوانیم از چلوکبابی شرق به عنوان یکی از بهترین رستوران‌های شرق تهران یاد کنیم.

نشانی: تهرانپارس ، بین چهارراه تیرانداز و بلوار پروین، بعد از ایستگاه مترو

۸. رستوران آویشو

بهترین رستوران های شرق تهران

رستوران ایرانی آویشو نیز یکی دیگر از بهترین رستوران‌های شرق تهران است که به هیچ‌وقت نمی‌توان آن را از این فهرست جا انداخت. منوی متنوع و جذاب این رستوران از غذا‌های گیلانی بسیار لذیذی برخوردار است که به لحاظ کیفیت و طعم غذا‌ها انتخاب شما را سخت خواهد کرد. شما می‌توانید با مراجعه به رستوران آویشو لذت یک دورهمی جذاب و خاطره‌انگیز با دوستان و یا خانواده‌تان را بچشید.

در کنار تمامی این ویژگی‌ها باید بگوییم که رفتار گرم و محترمانه پرسنل این رستوران نیز در بسیاری از شرایط باعث می‌شود که افراد بسیاری به این رستوران اعتماد کرده و از این مجموعه ویژگی‌های کامل و مثبت بهره‌مند شوند.

نشانی: فلکه اول تهرانپارس، خیابان گلبرگ.

۹. رستوران لوکس زرین

بهترین رستوران های شرق تهران

رستوران لوکس زرین را نیز می‌توان به لحاظ برخورداری از محیطی گرم و خانوادگی، منوی متنوع و جذاب و همین‌طور کیفیت بالای غذا‌ها به عنوان یکی دیگر از بهترین رستوران‌های شرق تهران نام برد. شما می‌توانید از کیفیت غذا‌های این رستوران اطمینان خاطر نموده و با مراجعه به آن خاطرات خوشی را برای خود و خانواده‌تان به جا بگذارید.

نشانی: فلکه اول تهرانپارس، ابتدای گلبرگ نرسیده به چهارراه رشید، برج مادان، پلاک ۷۰

منبع: netnazar

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      شرق یعنی تهران پارس؟؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        از نظر اینا اره

      • بدون نام

        بله

      • یه بدبخت توو این مملکت بی صاحاب

        اره مشکلت چیه

    • بدون نام

      والا همش به محدوده بود. تو پیروزی کلی رستوران خوب هست

    • 01

      نه یعنی جنت آباد

    • بدون نام

      من عاشق زندگی تو بعضی نقاط شرق تهران هستم مخصوصا هفت حوض چون خیلی روح زندگی جریان داره اما حیف بسیار گرونه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        هفت حوض عالیه

      • بدون نام

        منم و بیشتر از همه نارمک

    • سبا

      رستوران 133 بهترین رستوران توی محدوده ی تهرانپارسه

    • بدون نام

      اصلا حس خوبی نسبت به شرق تهران ندارم با احترام به اهالی محترم منطقه شرق

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شرق که خوبه! ولی بهر حال نظر شما هم محترمه

      • بدون نام

        دقيقا همون حسي كه من به غرب تهران دارم

      • گلرخ

        خدارو شکر ما که اصلا تهرانی نیستیم

      • بدون نام

        احتمالا شما تازه به تهران مهاجرت کردی وگرنه تهرانی های اصیل این حس رو به جای خاصی ندارن نه از شرق بدشون میاد نه از غرب

      • بدون نام

        اتفاقا محلات شرق تهران اصیل تره نسبت به غرب که اکثرا مهاجران شهرهای دیگه هستن

      • darya

        شرق تهران ب علت جنگل لویزان و نزدیکی ب لواسان و فشم وجنگل سرخه حصار هوای خوب و منظره زیبا .من ک راضیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج