جاباما
۱۰۱۹۹۱۰
۴ نظر
۶۷۱۵
۴ نظر
۶۷۱۵
پ

بهترین رستوران های مرکز تهران

کافه و رستوران هایی که در مرکز شهر تهران قرار دارند هر کدام از نظر طراحی دکوراسیون، ابعاد، نوع منو و... دارای تنوع بسیار زیادی هستند که همین موضوع نیز دست شما را برای انتخاب باز می‌گذارد. در این مطلب تصمیم داریم که با هم به مرکز شهر تهران برویم و از خیابان انقلاب تا چهارراه ولیعصر پیش برویم و بهترین رستوران های مرکز تهران را بشناسیم.

برترین‌ها: محله‌ها و خیابان‌های مرکز شهر تهران، به نوبه خود از حس و حال متفاوتی برخوردار هستند، بخش‌هایی که غالباً بافت قدیمی خود را حفظ کرده‌اند زیبایی این منطقه را به مراتب افزایش می‌دهد. به همین دلیل هم هست که این منطقه از محبوبیت بالایی برخوردار است و رستوران های متفاوتی نیز در مرکز شهر تهران مشغول به کار هستند.

شلوغی خیابان‌های این منطقه به دلیل برخورداری از اماکن اداری و همین‌طور دانشگاهی باعث می‌شود که وجود رستوران ها با اقبال بیشتری روبه‌رو بوده و کسب کار پربرکت‌تری داشته باشد. به همین دلیل هم هست که درصد بالایی از تمرکز کافه‌ها و رستوران های خوب و معروف تهران در این منطقه دیده می‌شود.

کافه و رستوران هایی که در مرکز شهر تهران قرار دارند هر کدام از نظر طراحی دکوراسیون، ابعاد، نوع منو و... دارای تنوع بسیار زیادی هستند که همین موضوع نیز دست شما را برای انتخاب باز می‌گذارد. پیشتر در مطالب دیگری به معرفی بهترین رستوران های شمال تهران ، بهترین رستوران های غرب تهران و بهترین رستوران های شرق تهران پرداخته بودیم. در این مطلب تصمیم داریم که با هم به مرکز شهر تهران برویم و از خیابان انقلاب تا چهارراه ولیعصر پیش برویم و بهترین رستوران های مرکز تهران را بشناسیم.

آش نیکو صفت

بهترین رستوران های مرکز تهران

آش نیکو صفت معروف‌ترین و محبوب‌ترین آش سرای موجود در محله انقلاب تهران است که سال‌های زیادی توانسته با حفظ کیفیت غذا‌ها مشتریان خود را راضی نگه داشته و آن‌ها را به مشتریانی ثابت تبدیل کند. معمولاً این رستوران در بیشتر ساعات و روز‌های هفته شلوغ است و برای گرفتن غذا باید در صف‌هایی طولانی منتظر ماند! البته مشتریانی که به این رستوران مراجعه می‌کنند و در این صف‌های طولانی منتظر می‌مانند به خوبی به این موضوع واقف هستند که آش‌های این رستوران به حدی خوشمزه و باکیفیت هستند که ارزش انتظار را دارند.

در منوی این رستوران، آش شله قلمکار، آش رشته، حلیم و... از بیشترین محبوبیت برخوردار هستند و در کنار نان بربری داغ لذت وصف‌نشدنی را برای شما به ارمغان خواهند آورد. باید این را نیز اضافه کنیم که نیکو صفت شعبه دیگری ندارد.

نشانی: میدان انقلاب، ابتدای خیابان جمال‌زاده جنوبی، پلاک ۱۷۰، آش نیکو صفت

رستوران خورشید

بهترین رستوران های مرکز تهران

رستوران خورشید نیز یکی دیگر از بهترین رستوران های مرکز تهران است که ته‌دیگ با خورشت قیمه و قورمه‌سبزی آن زبان زد خاص و عام است! این رستوران سنتی که در خیابان ۱۲ فروردین واقع شده دارای منوی جذابی با کباب لقمه، جوجه کباب، ته‌چین، زرشک پلو، خورشت قیمه و... است که در کنار پیش‌غذا‌های لذیذی همچون کشک بادمجان، میرزا قاسمی و سایر موارد مجموعه دلنشین و خوش آب و رنگی از غذا‌های ایرانی را شکل می‌دهند.

درست است که منوی رستوران خورشید کمی مختصر و مفید به نظر می‌رسد، اما غذا‌های این رستوران آن‌قدر باکیفیت و لذیذ هستند که همیشه طرفداران پر و پا قرصی دارند. نکته دیگری که باید به آن اشاره کنیم این است که سالاد بار این رستوران رایگان است و هم‌چنین شما می‌توانید با صرف چای در استکان‌هایی کمر باریک، وعده غذایی خود را تکمیل کنید.

نشانی: خیابان انقلاب اسلامی، خیابان دوازده فروردین، خیابان روان مهر غربی، شماره ۱۳۰

کافه میرا

بهترین رستوران های مرکز تهران

کافه میرا را می‌توان به عنوان یکی از قدیمی‌ترین کافه‌های میدان انقلاب در نظر گرفت. معمولاً این کافه به عنوان یکی از اصلی‌ترین پاتوق‌های دانشجویان دانشگاه تهران شناخته می‌شود و طرفداران ثابت خود را دارد. فضای دنج و صمیمی این کافه باعث می‌شود که بسیاری از افراد آن را به عنوان یکی از اولین اولویت‌های خود بشناسند و بدون هیچ فکری به این کافه مراجعه نمایند.

باید این نکته را نیز بگوییم که این کافه دارای قهوه‌های مشهوری است که توسط باریستا‌هایی آموزش‌دیده آماده می‌شوند و به همین دلیل نیز از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند.

نشانی: میدان انقلاب، ضلع جنوب غربی، جنب بانک پارسیان، ساختمان اسفند، طبقه اول

قنادی فرانسه

بهترین رستوران های مرکز تهران

فرانسه یکی از قدیمی‌ترین قنادی‌های شهر تهران است که علاوه بر طعم بی‌نظیر شیرینی‌ها، شهرت آن به قهوه‌هایی که مردم به صورت ایستاده و پشت پنجره آن نوش جان می‌کنند نیز باز می‌گردد. بیش از ۵۰ سال از تأسیس این قنادی می‌گذرد و هنوز هم که هنوز است افراد بسیاری از نسل‌ها مختلف، طرفداران پر و پا قرص این قنادی به شمار می‌آیند.

نشانی: خیابان انقلاب، روبروی خیابان وصال، نبش خیابان ابوریحان، پلاک ۱۲۷۲

وی کافه

بهترین رستوران های مرکز تهران

یکی دیگر از گزینه‌هایی که می‌توان در لیست بهترین رستوران های مرکز تهران جای داد وی کافه است. این کافه از زمان تأسیس خود با استقبال بالایی روبه‌رو بوده و این محبوبیت هم چنان هم پابرجاست. طبقه پایین این کافه به عنوان رستوران فعالیت دارد و برای صرف کیک، قهوه، پای و... باید به طبقه بالا مراجعه نمایید.

نکته‌ای که باید در رابطه با این کافه بگوییم این است که هم در منوی کافه و هم در منوی رستوران با تنوع بسیار زیادی روبه‌رو خواهید شد که همین مسئله نیز انتخاب شما را به مراتب سخت‌تر خواهد کرد. غذا‌هایی که علاوه بر کیفیت بالا و طعم لذیذ از قیمت مناسبی نیز برخوردار هستند قطعاً برایتان هیجان‌انگیز خواهند بود.

نشانی: خیابان فلسطین، بالاتر از خیابان انقلاب، نبش خیابان نایبی

چلوکباب حاج محسن

بهترین رستوران های مرکز تهران

چلوکباب حاج محسن نیز به عنوان یکی از بهترین رستوران های مرکز تهران یکی از رستوران های قدیمی و باسابقه‌ای است که همچنان هم طرفداران و مشتریان ثابت خود را دارد. طراحی دکوراسیون این رستوران هم چنان شبیه رستوران های قدیمی است، اما طعم لذیذ غذا‌ها و کیفیت‌های بسیار خوب آن‌ها باعث می‌شود که لذت بودن در این فضا چندین و چند برابر شود.

قیمت غذا‌های این رستوران نیز به گونه‌ای است که دانشجویان دانشگاه تهران نیز به خوبی می‌توانند به آن مراجعه کرده و خاطرات خوبی را برای خود به جا بگذارند. به همین دلیل هم علاوه بر کیفیت و طعم خوب غذا، قیمت مناسب نیز از دیگر ویژگی‌های رستوران حاج محسن به شمار خواهد رفت.

نشانی: چهارراه ولیعصر، پائین‌تر از بازار رضا، جنب بانک ملی شعبه صبا، پلاک ۳۸۴

منبع: fidilio

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • شهروند

      ممنون برای من خیلی مفید بود.

    • بدون نام

      به قول اصغر فرهادی تو یکی از این فیلمهاش ،،این شهر رو باید بکوبند یکبار دیگه بسازند

      تهران جای اینهمه ادم نداره ، ما سال 73/74 اومدیم تهران چقدر نسبت به حالا بهتر و خوش آب و هوا تر بود

      تهران داره درجا میزنه مثل بقیه ی ایران ، یه با عرضه ای میخواد که دستی به سرو روش بکشه در حد پایتخت کشور نیست
      اونم ایرانی های کمالگرا ،شده جای پول درآوردن بعد هر کی ول اش می کنه میر ه شهر خودش کثیفی ها رو میذاره برا تهران ،بعد جلو روستاها و شهرهای خودشون سنگ بزرگ میندازن که کسی نره .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        داداش ما سال ۱۳۰۹ اومدیم تهران
        الان هر چی ننه قمره ریخته توش

    • بدون نام

      متاسفانه قيمت كافه ها اينقدر بالا رفته كه ديگه خيلي سخت ميشه رفت كافي شاپ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج