۱۰۲۶۰۳۲
۲ نظر
۹۰۷۷
۲ نظر
۹۰۷۷
پ

بهترین رستوران های اطراف تهران

گذران وقت و صرف غذا در رستوران به نوعی تفریح به حساب می‌آید و می‌تواند لذت خوردن غذا را برایتان دو چندان کند. بهترین رستوران‌های اطراف تهران، به دلیل داشتن آلودگی کمتر می‌توانند لذت خوردن غذا را به اوج خود برسانند. در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا بهترین رستوران های اطراف تهران را به شما معرفی کنیم.

برترین‌ها: گذران وقت و صرف غذا در رستوران به نوعی تفریح به حساب می‌آید و می‌تواند لذت خوردن غذا را برایتان دو چندان کند. رستوران‌های بی‌نظیری با انواع غذا‌های ایرانی و یا غذا‌های ملل مختلف در تهران وجود دارند و کیفیت بالای غذا‌های آن‌ها منجر به محبوبیت هرچه بیشتر این رستوران‌ها شده‌اند. بهترین رستوران‌های اطراف تهران و خارج از شهر، به دلیل داشتن آلودگی کمتر نسبت به مرکز شهر و همچنین محیط‌های سرسبز‌تر و زیباتر، می‌توانند لذت خوردن غذا را به اوج خود برسانند.

پیشتر در برترین‌ها به بررسی بهترین رستوران های شمال تهران ، بهترین رستوران های شرق تهران ، بهترین رستوران های غرب تهران و بهترین رستوران های مرکز تهران پرداخته‌ایم. در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا بهترین رستوران های اطراف تهران را به شما معرفی کنیم.

۱. رستوران باغ بهشت

بهترین رستوران های اطراف تهران

این رستوران که یکی از معروف‌ترین و بهترین رستوران های اطراف تهران به حساب می‌آید در فشم واقع شده است. رستوران باغ بهشت در یک باغ طبقاتی قرار دارد و محوطه‌ی آن با آلاچیق‌های شیشه‌ای زیبا دیزاین شده است. قدمت ۲۰ ساله‌ی این رستوران فوق‌العاد می‌تواند اثبات رفتار حرفه‌ای و تجربه مدیران و کارکنان این رستوران در برخورد با مشتریان باشد.

قیمت غذا‌های این رستوران اگرچه نسبتا سطح بالاست، اما کیفیت غذا‌های آن و سرویس‌دهی به مشتریان به حدی خوب و قوی است که قیمت بالای غذا‌ها را جبران می‌کند. یکی دیگر از دلایل اصلی قرار گرفتن این رستوران در لیست بهترین رستوران های اطراف تهران، چای ذغالی مشهور این رستوران است که طرفداران خاص و ویژه‌ی خود را دارد.

آدرس: ابتدای جاده فشم (زردبند)، سمت چپ، رستوران باغ بهشت

۲. رستوران شاخه نبات

بهترین رستوران های اطراف تهران

فضای متفاوت و بی‌نظیر، کیفیت و تنوع بالای غذاها، پارکینگ بسیار بزرگ، درخت‌های قدیمی و زیبای محوطه، سرویس‌دهی سریع و برخورد مناسب کارکنان رستوران شاخه نبات تنها برخی از دلایل قرار گرفتن این رستوران در لیست بهترین رستوران های اطراف تهران می‌باشند.

اگر از رستوران‌های سرپوشیده مرکز تهران خسته شده‌اید، پیشنهاد ما به شما این است که کمی از تهران خارج شوید و غذای خود را در رستوران شاخه نبات صرف کنید.

آدرس: فشم، ابتدای جاده زردبند

۳. رستوران ارکیده

بهترین رستوران های اطراف تهران

اگر پیشتر به جاده چالوس رفته باشید، حتما هنگام حرکت در آن متوجه انبوه زیادی از خودرو‌های پارک شده جلوی درب یک رستوران شده‌اید. ارکیده همان رستوران شلوغ و پرطرفدار جاده چالوس است. این رستوران یکی از قدیمی‌ترین رستوران‌های جاده چالوس است که کیفیت بالای غذا‌های آن به خصوص شیشلیک و باقالی‌پلو با ماهیچه‌اش به محبوبیت رسیده و در لیست بهترین رستوران‌های اطراف تهران جای گرفته است. برخورد خوب کارکنان، سرویس‌دهی خوب و سریع و داشتن فضا‌های متنوع متناسب با هر سلیقه‌ای، از دیگر نکات مثبت رستوران ارکیده هستند.

آدرس: کیلومتر ۱۲ جاده چالوس

۴. رستوران میرزایی

بهترین رستوران های اطراف تهران

یکی از سرسخت‌ترین رقبای رستوران ارکیده در جاده چالوس، رستوران میرزایی می‌باشد. فضای داخلی این رستوران نسبت به سایر باغ رستوران های اطراف تهران، مدرن‌تر و شیک‌تر است. یکی از نکات مثبت این رستوران تخت‌هایی هستند که کنار رودخانه قرار گرفته اند و می‌توانند لذت تجربه غذایی بی‌نظیر در فضایی دلنشین را به شما هدیه دهد. کیفیت بالای غذا‌های این رستوران و محیط دلنشین و شیک آن باعث قرار گرفتن آن در لیست بهترین رستوران های اطراف تهران شده است. این رستوران نیز از قدیمی‌ترین رستوران‌های جاده چالوس است و طرفداران زیادی دارد.

آدرس: کیلومتر ۷ جاده چالوس

۵. رستوران پرسه

بهترین رستوران های اطراف تهران

پنجمین رستوران از لیست بهترین رستوران های اطراف تهران، رستوران ایتالیایی پرسه، در لواسان می‌باشد. دیزاین زیبای غذاها، کیفیت بالای پیتزا و استیک این رستوران، برخورد خوب و محترمانه پرسنل رستوران و قیمت مناسب غذا‌ها از نکات مثبت این رستوران ایتالیایی در لواسان می‌باشند که توانسته‌اند مشتریان زیادی را به سمت این رستوران سوق دهند.

اگر قصد دارید غذایتان را در یکی از بهترین رستوران های اطراف تهران صرف کنید و ذائقه‌ی شما غذا‌های ایتالیایی را می‌پسندد، پیشنهاد ما به شما رستوران ایتالیایی پرسه لواسان است.

آدرس: لواسان، نرسیده به میدان امام خمینی، بعد از داروخانه مادر، روبروی بانک صادرات

۶. رستوران سفیر

بهترین رستوران های اطراف تهران

یکی دیگر از بهترین رستوران های فشم و لواسان، رستوران سفیر می‌باشد که البته بر خلاف رستوران پرسه ایتالیایی نیست و غذای ایرانی سرو می‌کند. این رستوران با داشتن محیطی نسبتا مدرن و شیک و همچنین کیفیت بالای غذا‌ها به نسبت قیمت مناسب آن‌ها باعث شده که مشتریان زیادی جذب آن شوند. این رستوران مناسب کسانی است که دوست دارند غذا‌های فوق‌العاده ایرانی را در فضایی شیک و مدرن میل کنند و همچنین بتوانند از آب و هوای بی‌نظیر خارج تهران بهره‌مند شوند.

آدرس: کیلومترسوم جاده فشم رستوران سفیر

۷. رستوران شومینه

بهترین رستوران های اطراف تهران

رستوران شومینه یکی از رستوران های محبوب جوانان در منطقه لواسان به حساب می‌آید و به همین خاطر منوی آن پر است از تنقلات و غذا‌هایی که موردعلاقه جوانان هستند. از نکات مثبت این رستوران می‌توانیم به دارا بودن منوی کافی‌شاپ مانند قهوه، چای و انواع دمنوش‌ها اشاره کنیم. غذا‌های این رستوران نیز کیفیت بسیار بالایی دارند و محبوبیت زیادی در بین مردم دارند.

آدرس: لواسان، میدان بسیج، سینک، رستوران شومینه

۸. رستوران مهر میترا

بهترین رستوران های اطراف تهران

اگر گیاه‌خوار هستید و تمایل دارید غذای خود را در محیطی زیبا و در آب و هوای پاک و بی‌نظیر لواسان میل کنید، پیشنهاد می‌کنیم حتما به رستوران مهر میترا بروید. این رستوران با دارا بودن منویی با اسامی خاص و داشتن فضای انرژیک توانسته در مدت زمان کوتاه طرفداران بسیاری جلب کند. برخورد خوب و محترمانه کارکنان، غذا‌های سالم و خوشمزه، سرویس‌دهی و خوب و سریع و همچنین قیمت مناسب غذا‌ها نسبت به کیفیت بالای آن‌ها از دیگر دلایل قرار گرفتن این رستوران گیاهی در لیست بهترین رستوران‌های اطراف تهران هستند.

اگر شما هم تجربه خوردن غذایی بی‌نظیر در رستورانی با محیط فوق‌العاده، در اطراف تهران را داشته اید آن رستوران را به ما معرفی کنید.

منبع: foursquare

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • امیر

      رستوران بهشاد در خوشنام فردیس بهترین رستوران می باشد،که مابین استان البرز و تهران می باشد که جزو استان تهران به حساب می آید

    • بدون نام

      افرین تبلیغ کنید مردم برن مسافرت
      ولی اگه دوباره کرونا زیادتر شد نیاین ناله کنید که آی محرم شد کرونا هم زیاد شد .
      الان مگه وقت رستوران رفتنه اخه.
      بخاطر منافع خودتون فقط کار می کنید .
      طفلی کادر درمانی ها که برای شماها زحمت میکشند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج