جاباما
۱۰۰۳۷۹۲
۳ نظر
۸۵۴۴
۳ نظر
۸۵۴۴
پ

بهترین رستوران های ایتالیایی کرج

در میان شهر‌های کشور می‌توان گفت تهران و کرج بیشترین طرفدار غذا‌ها و رستوران‌های ایتالیایی را دارد و به طبع تعداد رستوران‌های ایتالیایی نیز در این دو شهر بیشتر است. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا بهترین رستوران های ایتالیایی کرج را به شما معرفی کنیم.

برترین‌ها: طبع‌ها و سلیقه‌های متفاوت غذایی باعث شده‌اند رستوران‌های مختلفی با انواع منو‌های غذایی از سراسر کشور خودمان و یا حتی از غذا‌های کشور‌های دیگر داشته باشیم. یکی از پرطرفدارترین غذا‌های ملل، غذا‌های ایتالیایی هستند که در کشور ما نیز طرفداران زیادی دارند. از همین رو تعداد رستوران‌های ایتالیایی در سطح کسور هر روز رو به افزایش است.

در میان شهر‌های کشور می‌توان گفت تهران و کرج بیشترین طرفدار غذا‌ها و رستوران‌های ایتالیایی را دارد و به طبع تعداد رستوران‌های ایتالیایی نیز در این دو شهر بیشتر است. شاید شما از ساکنین کرج باشید و علاقه به خوردن غذا‌های ایتالیایی داشته باشید، اما رستوران‌های ایتالیایی شهرتان را نشناسید. یا ممکن است برای انجام کاری به کرج رفته باشید و تمایل به غذای ایتالیایی داشته باشید، اما ندانید که کجا می‌توانید غذا‌های ایتالیایی بیابید. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا بهترین رستوران های ایتالیایی کرج را به شما معرفی کنیم.

۱. رستوران ایتالیایی سزار

بهترین رستوران های ایتالیایی کرج

رستوران ایتالیایی سزار در سال ۱۳۸۷ شروع به کار نمود. این رستوران با داشتن منویی فوق‌العاده از غذا‌های شناخته شده ایتالیایی و البته کیفیت غذایی بالا، توانسته در طی سال‌ها مشتریان زیادی را به خود جلب کند. تجربه و تخصص در آشپزی، سرویس‌دهی و برخورد با مشتری این رستوران را تبدیل به یکی از بهترین رستوران‌های ایتالیایی کرج کرده است. پیتزا‌های ایتالیایی این رستوران بسیار مورد استقبال مشتریان قرار گرفته و از پرطرفدارترین غذا‌های این رستوران ایتالیایی در کرج می‌باشد.

آدرس: بلوار سرداران شرقی، ضلع جنوبی میدان والفجر، زمین‌های انصاری

۲. رستوران ایتالیایی کیبو

بهترین رستوران های ایتالیایی کرج

یکی دیگر از بهترین رستوران های ایتالیایی کرج، رستوران ایتالیایی کیبو می‌باشد. این رستوران با طبخ بهترین غذا‌های ایتالیایی از جمله پاستا، پیتزاهای ایتالیایی و سالاد‌های ایتالیایی بسیار مورد پسند و توجه مشتریان قرار گرفته است. داشتن محیطی آرام و دنج از دیگر نکات مثبت این رستوران ایتالیایی در کرج می‌باشد.

آدرس: کرج، مهرشهر، بلوار ارم، نبش خیابان ۱۲۰،

۳. رستوران ایتالیایی حس نو

بهترین رستوران های ایتالیایی کرج

این رستوران ایتالیایی که در مهرشهر کرج واقع شده است یکی از پرطرفدارترین رستوران های ایتالیایی کرج به شمار می‌آید. این رستوران ایتالیایی منویی کامل با کیفیت غذایی بالا از غذا‌های ایتالیایی ارائه می‌دهد که البته سالاد سزار این رستوران که با مرغ سوخاری روی آن سرو می‌شود بسیار مورد پسند مردم واقع شده و طبق نظرات کاربران بهترین غذای این رستوران به حساب می‌آید.

آدرس: کرج. مهرشهر، بلوار دانش شرق، خیابان دانش، پلاک ۸،

۴. کافه رستوران رویال پالاس

بهترین رستوران های ایتالیایی کرج

این کافه رستوران ایتالیایی از دیگر رستوران‌های ایتالیایی پرطرفدار در کرج به حساب می‌آید. این کافه رستوران علاوه بر سرو انواع غذا‌های ایتالیایی باب طبع شما، خدمات کافی شاپ از جمله نوشیدنی و قهوه نیز ارائه می‌دهد. اگر از طرفداران خوردن غذا در فضای باز هستید، این رستوران ایتالیایی برای شما مناسب خواهد بود.

آدرس: مهرشهر، بلوار شهرداری، انتهای خیابان ۱۰۹،

۵. رستوران فونگی

بهترین رستوران های ایتالیایی کرج

این رستوران که علاوه بر طبخ غذا‌های ایتالیایی، فست فود نیز ارائه می‌دهد، یکی دیگر از بهترین رستوران های ایتالیایی کرج به حساب می‌آید. محیط ساده و دنج این رستوران که با بوی غذای ایتالیایی پر شده است می‌تواند تجربه‌ای فوق‌العاده برای طرفداران غذا‌های ایتالیایی باشد. سرویس‌دهی خوب، قیمت مناسب غذا‌ها نسبت به کیفیت بالا و مدیریت قوی از دیگر نکات مثبتی است که رستوران فونگی را در بین بهترین رستوران های ایتالیایی کرج قرار داده است.

آدرس: کرج، خیابان درختی، بین بلوار حدادی و ۱۲ متری لاله، روبروی فروشگاه امیران

۶. رستوران ایتالیایی زاور

بهترین رستوران های ایتالیایی کرج

این رستوران ایتالیایی نیز در کرج محبوبیت بسیاری دارد. داشتن فضای باز برای کسانی که علاقه‌مند به خوردن غذا در محیط باز هستند بسیار مناسب است. اگر تمایل به خوردن غذا‌های ایتالیایی داشتید پیشنهاد می‌کنیم حتما غذا‌های رستوران ایتالیایی زاور را امتحان کنید. قیمت غذا‌های این رستوران به نسبت حجم و کیفیت بالای آن‌ها کاملا مناسب است.

آدرس: کرج، مهرشهر، ۴ باندی، ابتدای خیابان ۳۰۵،

۷. رستوران بانچیا

بهترین رستوران های ایتالیایی کرج

اگر از آن دسته افرادی هستید که تا لحظه سفارش غذا دقیقا نمی‌دانید که میل به چه غذایی دارید، این رستوران می‌تواند انتخاب خوبی برایتان باشد. منوی بسیار متنوع این رستوران که علاوه بر داشتن غذا‌های ایتالیایی برخی غذا‌های ایرانی را نیز ارائه می‌دهد، می‌تواند کمک بزرگ و انتخاب صحیحی برای شما باشد.

آدرس: کرج، گوهردشت، بلوار موذن، بالاتر از دانشگاه آزاد، نبش خیابان جهازی

۸. کافه رستوران ایتالیایی ساریسو

بهترین رستوران های ایتالیایی کرج

این کافه رستوران که از زمان تاسیس آن چندان نمی‌گذرد، بسیار مورد استقبال دوستداران غذا‌های ایتالیایی قرار گرفته است. این رستوران ایتالیایی ۲ طبقه دارد که یک طبقه مخصوص کافی‌شاپ است و می‌توانید هر نوع نوشیدنی یا دسری سفارش دهید. حجم غذا‌های این رستوران بسیار بالاست و نسبت به کیفیت و حجم بالا قیمت‌های نسبتا خوبی دارد.

آدرس: عظیمیه، بین میدان اسبی و مهران، جنب پمپ بنزین

۹. کافه رستوران جناب

بهترین رستوران های ایتالیایی کرج

این رستوران ایتالیایی نیز از دیگر رستوران‌های ایتالیایی نسبتا تازه تاسیس کرج می‌باشد که به شدت مورد استقبال مشتریان قرار گرفته است. محیط زیبا و باصفای این رستوران می‌تواند باعث شود لذت بیشتریاز غذایتان ببرید. نوشیدنی‌های فوق‌العاده، سرویس‌دهی سریع و خوب، برخورد محترمانه کارکنان و کیفیت بالای غذا‌ها نکات مثبت دیگری هستند که باعث قرار گرفتن این رستوران ایتالیایی در لیست بهترین رستوران های ایتالیایی کرج شدهاند.

آدرس: کرج، مهرویلا، خیابان درختی، بعدازسه راه تهران، جنب بلوار معلم

۱۰. رستوران ایتالیایی پارادیزو

بهترین رستوران های ایتالیایی کرج

این رستوران ایتالیایی که سال ۹۶ با مدیریت امیرحسین آرمان افتتاح شد از دیگر رستوران های ایتالیایی پرطرفدار در کرج می‌باشد. محیط این رستوران بسیار ساده و آرام می‌باشد و مشتریان از کیفیت غذا‌ها احساس رضایت داشته‌اند. اگر به دنبال یک رستوران ایتالیایی با کیفیت غذایی بالا در اطراف عظیمیه کرج بودید، ما به شما رستوران پارادیزو را پیشنهاد می‌کنیم.

لیست بالا از بهترین رستوران های ایتالیایی کرج طبق نظرات کاربران تهیه شده است و سلیقه‌ی فردی در آن‌ها دخیل نمی‌باشد. هم‌چنین ترتیب قرار گرفتن رستوران‌ها تصادفی بوده و به معنی بهتر یا بدتر بودن یک رستوران نیست. امیدواریم این لیست برای کسانی که به دنبال بهترین رستوران های ایتالیایی در کرج هستند، مفید و کاربردی واقع شود.

منبع: foursquare

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      فکر کنم کرج همش رستوران و کافه و فست فود شده

    • بدون نام

      از این مطالب بیشتر بذارید. به در میخوره حسابی

    • بدون نام

      تو این بی پولی شما هم هی تفریحات گرون پیشنهاد بدید ها !!!


      ....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج