۱۰۷۰۳۵
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

همه می‌گن ترک عادت، ما می‌گیم ساخت عادت

هرگز از شکست ها نهراسید. شکست و روبه رو شدن با موانع متعدد برای همه انسان ها پیش می آید و حتی انسان های بسیار موفق نیز طعم شکست را چشیده اند. برای اینکه عادت کنید تا عادت های خوب برای خود بسازید در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

همه می‌گن ترک عادت، ما می‌گیم ساخت عادت

برترین ها: همه دوست دارند زندگی شاد داشته باشند. هر کاری می کنند در این راستا است که خودشان زندگی بهتر و شادتر و مفیدتری داشته باشند. ما حتی وقتی به دیگران محبت می کنیم، در واقع به خودمان لطف می کنیم زیرا می خواهیم محبت آنها را به خود جلب کنیم. زندگی شاد، نیازمند مثبت اندیشی و داشتن عادت های خوب است. باید یاد بگیرید چگونه شاد باشید. باید دید مثبت خود را به زندگی بیشتر کنید. برای این منظور باید اعتمادبه نفس خود را افزایش و استرس، خشم، هیجانات منفی و افسردگی خود را کاهش دهید. منظور این است که سالم تر زندگی کنید.

هرگز از شکست ها نهراسید. شکست و روبه رو شدن با موانع متعدد برای همه انسان ها پیش می آید و حتی انسان های بسیار موفق نیز طعم شکست را چشیده اند. برای اینکه عادت کنید تا عادت های خوب برای خود بسازید در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

همه می‌گن ترک عادت، ما می‌گیم ساخت عادت

سپاسگزار باشید

این عبارت خیلی کلیشه ای است. اما سپاسگزار باشید. برای همه رویدادهای خوب، برای درآمدی که دارید، برای همسر و فرزندان و کار و آزادی و سلامت و ... شکرگزار و سپاسگزار باشید.

کتاب های الهام بخش بخوانید

اگر اهل مطالعه هستید و فرصت این کار را نیز دارید، سعی کنید کتاب ها و مقاله های ارزشمند مطالعه کنید. کتاب هایی مطالعه کنید که بتوانند به مثبت اندیشی بیشتر شما در زندگی کمک شایانی کند. رمان های آموزشی یا روانشناسی در این حوزه بسیار کمک کننده هستند. یک ساعتی از روز را به مطالعه اختصاص دهید. مطالعه کتاب را به یک عادت خوب تبدیل و برای اجرایی شدن آن تمرین کنید.

هر روز یک مطلب مثبت در مورد زندگی بنویسید

به هیچ وجه قبول نداریم که در طول روز هیچ لحظه مثبت و شادی نداشته اید. مهم نیست چه روز سختی در پیش داشته اید، بالاخره زمانی بوده است که مساله ای موجب شادی یا ایجاد احساس خوب در شما شده باشد. این مسایل مثبت هر چه قدر هم که کوچک و کم ارزش به نظر برسند را در دفتر یا فایل کامپیوتری یادداشت و ذخیره کنید. این کار به مرور به عادت شما تبدیل می شود و این عادت حس مثبت اندیشی شما را بیشتر می کند. برای اینکه پیش از خواب مسایل بیشتری برای نوشتن داشته باشید، بیشتر روی مسایل مثبت و رویدادهای خوب تمرکز می کنید و به همین سادگی مثبت اندیشی خود را افزایش می دهید.

سنگ بزرگ نشانه نزدن است

عادت ساختن به هیچ وجه آسان نیست. تازه اگر عادت خوب بخواهیم برای خود بسازیم که از همه سخت تر است. اگر تصور می کنید نمی توانید قدم های بزرگ بردارید یا ذاتا انسان با احتیاطی هستید، سعی کنید از عادت های ساده و کوچک شروع کنید. لازم نیست همه وقت و زمان خود را برای ایجاد عادت های تازه صرف کنید. با برنامه ریزی های کوچک و قابل اجرا تغییرات را آغاز کنید و سپس آنها را توسعه دهید.

از افراد منفی‌گرا و همیشه معترض دوری کنید

هنگامی که اطراف خود را با آدم های منفی‌گرا پر می کنید، ناخواسته ذهن شما برای قبول این مسایل آماده می شود. شما هم می شوید یکی مثل آن افراد و متاسفانه منفی گرایی به جزوی از وجود شما تبدیل می شود. برای دوری از چنین آفتی باید از افراد منفی‌گرا دوری کنید. حضور نداشتن این افراد نه تنها موجب آرامش بیشتر شما می شود، بلکه کمک می کند تا با آسایش خیال بیشتری عادت های خوب را در خود پرورش دهید.

از سیستم یادآوری استفاده کنید

عبارت ها و جملاتی که برایتان بسیار خوشایند هستند و می توانند الهام بخش شما در مسیر پیشرفت و رسیدن به اهداف باشند را روی برگه های کوچکی یادداشت و آنها را جلوی چشم خود روی در و دیوار بچسبانید. این نوشته ها را در مکان هایی نصب کنید که دایم چشمتان به آن بیفتد. این مساله شاید ابتدایی به نظر برسد، اما وقتی در طول روز دایم جملات مثبت و انرژی بخش می خوانید، ناخواسته نگاهتان به دنیا تغییر می کند.

هر روز ژرف‌اندیشی داشته باشید

درست و عمیق فکر کردن یکی از بهترین روش ها برای ساختن عادت های خوب در زندگی است. روزی ۱۵ دقیقه از زمان خود را به فکر کردن، مدیتیشن و ژرف‌اندیشی اختصاص دهید. البته فکرهای شما باید مثبت باشند. برای آینده برنامه ریزی کنید. هدف تعیین کنید. برای اهداف خود محدودیت زمانی تعیین کنید. موانع و همه احتمالات را در نظر بگیرید و به سمت پیشرفت و بهبود وضعیت عادی زندگی خود حرکت کنید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج