۱۰۷۳۳۸
۳ نظر
۵۵۴۴
۳ نظر
۵۵۴۴
پ

ایده‌هایی برای طراحی فضای دوش حمام

اگر قصد تغییر دکوراسیون داخلی خانه را دارید یا تازه در حال ساختن خانه هستید، می توانید از این ایده های بسیار زیبا برای فضای دوش حمام استفاده کنید.

ایده‌هایی برای طراحی فضای دوش حمام

برترین ها: در این روزها که هوا گرم شده است، هیچ چیز به اندازه یک دوش آب ولرم خستگی را از تن آدم خارج نمی کند. حالا اگه حمام و فضای دوش طراحی زیبایی هم داشته باشد که دیگر چه بهتر! اگر قصد تغییر دکوراسیون داخلی خانه را دارید یا تازه در حال ساختن خانه هستید، می توانید از این ایده های بسیار زیبا برای فضای دوش حمام استفاده کنید.

برخی از آنها برای ویلا و خانه های ساحلی مناسب هستند.

۱. این حمام زیادی لاکچری و شیک است و هرکسی بودجه داشتن آن را ندارد. اما این دلیل نمی شود از طراحی آن ایده و الهام نگیرید. از طرح این حمام می توانید در فضاهای کوچک هم استفاده کنید. به طور مثال، کاشی های توسی برای فضاهای کوچک گزینه های بسیار مناسبی هستند زیرا موجب بزرگ تر دیدن شدن فضا می شوند. دوش این حمام در سقف به صورت لوستر توکار کار شده است و لامپ های LED نیز بر زیبایی و لاکچری بودن آن افزوده اند. نور این لامپ ها را می توانید با توجه به حالت روحی خود تغییر دهید.

ایده‌هایی برای طراحی فضای دوش حمام

۲. اینکه بتوانید هنگام دوش گرفتن منظره بیرون را نیز ببینید، بسیار خوشایند است. برای این منظور باید ویلایی در جنگل یا باغ داشته باشید که از بیرون هم دید نداشته باشد و بتوانید یکی از دیوارهای حمام را شیشه ای درست کنید و هنگام دوش گرفتن از چشم انداز زیبای درختان بهره بگیرید.

ایده‌هایی برای طراحی فضای دوش حمام

۳. طراحی این اتاق خواب عالی است؛ تخت‌خواب، کمد لباس، روشویی، کتابخانه و باکس شیشه ای برای دوش. پکیج کاملی از همه چیز را در این اتاق می توانید پیدا کنید. این باکس تماما شیشه ای را می توانید در اتاق خواب خانه یا ویلای خود درست کنید و از دوش سقفی که همچون باران بر سر فرو می ریزد لذت ببرید.

ایده‌هایی برای طراحی فضای دوش حمام

۴. این دوش برای ویلاهای شمال خیلی خوب است. از دریا که می آیید و شن و ماسه زیادی به بدنتان چسبیده است این دوش بهترین گزینه است. دوش از داخل دیوار بیرون آمده و کفپوش آن را سنگ های درشت پوشانده اند.

ایده‌هایی برای طراحی فضای دوش حمام

۵. یکی دیگر از نمونه های دوش های موجود در فضای باز، دوش و وان سنگی است. این گوشه محرم حیاط با سنگ های ریز و درشت و درختان مینیاتوری و زیبا تزئین شده و جلوه خاصی به حمام بخشیده اند. دوش گرفتن زیر آفتاب در این نوع حمام ها عالی است.

ایده‌هایی برای طراحی فضای دوش حمام

۶. این نمونه از حمام در فضای باز کاملا محرم و پوشیده است. همه اطراف آن با چوب های بامبو حایل شده است و تیرکی چوبی به عنوان دوش حمام در آن قرار داده شده است. جای وسایل حمام یک کنده باریک و بلند است و سیسم لوله کشی به صورت توکار در تنها چوب کار شده است. انواع گیاهان بزرگ در این فضا، حس جنگلی بودن به آن می بخشند.

ایده‌هایی برای طراحی فضای دوش حمام

۷. این حمام طراحی کلاسیک دارد اما نورپردازی خاصی که برای آن اعمال شده است، زیبایی منحصربه فردی به آن بخشیده است.

ایده‌هایی برای طراحی فضای دوش حمام

۸. طراحی این فضا بسیار عجیب و جالب است. می توانید برای حمام خانه خود از ایده آن کمک بگیرید. فضای قرار دادن حوله، در شیشه ای به عنوان دیوار و گلدان روی زمین ایده های جالبی هستند.

ایده‌هایی برای طراحی فضای دوش حمام

۹. نمونه دیگری دیوار شیشه ای برای حمام و فضای دوش

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • lml

      همشون خیلی باحال بودن

    • ana

      خیلی هم عالی ، خیلی هم خوب. فقط حیف که ما از اینا نداریم!!!دستتون درست

    • بدون نام

      این ها چطوری میرن حمام؟ واااااااااااای ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج