۱۰۸۴۸۱۶
۵۱۲۰
۵۱۲۰
پ

رستوران شاخه‌نبات؛ طعمی تکرارنشدنی در محیطی رویایی

گشت و گذاری در باغ رستوران شاخه نبات که از بیرون لاکچری و از درون گرم و صمیمی و خوشمزه است. آنچه در ادامه می‌آید، تجربه ما از رستورانی است که تصادفی به آن پا گذاشتیم، اما خودخواسته و همیشگی مهمانش شدیم.

برترین‌ها: ما شهرنشینان کرونا زده و البته خسته؛ این روز‌ها به هیچ چیز بیشتر از طبیعت نیاز نداریم. اما در این دوران که منع عبور و مرور شهری و بین شهری هم عرصه گشت و گذار را کم کرده، چه می‌توان کرد؟ انتخاب جا‌های نزدیک، خوش آب و هوا و زیبا و البته همان طور که گفتیم طبیعی شاید که نه، حتما می‌تواند انتخاب اول و بهتر ما باشید، اما کجا؟

اگر خیلی اهل دل به دریا زدن و کوله بر دوش انداختن نباشید و مهمتر از همه فرزندانی با سن و سال کم دارید که پای سفر‌های شما را می‌بینند، می‌خواهیم برای روز‌های تعطیل تان یک پیشنهاد داشته باشیم که غبار بی حوصلگی، دلتنگی برای سفر و عوض شدن حال را به همراه بیاورد و خوشمزه‌تر از همه اینکه شما را مهمان جایی کند که می‌توانید سفره دل کنار آن جا باز کنید و بگذارید طعم‌های خوشمزه خاطره‌ای این روز یا عصر و شب را برای شما دو چندان کند. آنچه در ادامه می‌آید، تجربه ما از رستورانی است که تصادفی به آن پا گذاشتیم، اما خودخواسته و همیشگی مهمانش شدیم.

رستوران شاخه‌نبات؛ طعمی تکرارنشدنی در محیطی رویایی

بیست دقیقه تا بهشت

کمتر از ۲۰ دقیقه بعد از اینکه از تهران به سمت فشم برانید؛ در ابتدای زربند؛ می‌رسید به باغ رستوران شاخه نبات ! فکر می‌کنید حالا باید با ماشین تان چه کنید؟ درست است که کرونا؛ باعث شده خیلی‌ها عطا و لقای بیرون رفتن را به همدیگر ببخشند و اینجا هم بشود جای پارکی در گوشه و کنار پیدا کرد؛ اما! باغ رستوران شاخه نبات که از بیرون لاکچری و از درون صمیمی و گرم است و نسبتی با نگاه‌های سربالا و آدم‌های دماغ بادکرده‌ی روزگار ندارد؛ اولین حُسن اش برای ما، داشتن پارکینگ امن و امانی بود که خیال ما را راحت می‌کرد.

رستوران شاخه‌نبات؛ طعمی تکرارنشدنی در محیطی رویایی

موسیقی آب و رقص درخت

بعد از ورود به رستوران شاخه نبات چیزی که ما را پابند اینجا کرد؛ فضای بازی بود که داشت و نه تنها آن را برای گذارندن گوشه‌ای از تنها بودن با خود مناسب می‌کرد که برای جمع‌های دوستانه و خانوادگی هم یکی از بی رقیب‌ترین رستوران‌های این اطراف بود. خصوصا اینکه فضای باز و میز‌هایی که به خواسته شما اندازه شان تغییر می‌کرد؛ دلهره بیماری و کرونا را تا چند ساعتی از ما دور می‌کرد.

حوض‌های کوچک و بزرگ؛ فواره‌ها و نورپردازی‌های مناسب و به اندازه؛ رنگ و بویی دیگر به شب‌های شاخه نبای می‌دهد. طراحی زیبای رستوران با آن کلبه‌های چوبی و بزرگ که برای ۳۰ نفر - البته در شرایط عادی- جا دارد؛ محیط را مناسب فصل‌های سرد و زمان‌های برف و بارانی هم می‌کند؛ سر راست‌تر بگوییم؛ بهار اینجا بهارتر؛ تابستان ِ اینجا تابستان‌تر و پاییز و زمستان اش هم پاییزتر و زمستان‌تر از نظر زیبایی و درک تغییر فصل‌ها هستند.

رستوران شاخه‌نبات؛ طعمی تکرارنشدنی در محیطی رویایی

کافی است خودتان این تجربه را داشته باشید و در زمان‌های متفاوتی به رستوران شاخه نبات بیایید تا شاهد شکوفه و بار دادن درخت‌های آن باشید. درخت‌های میوه مثل گردو؛ سیب و گیلاس؛ آلبالو و خرمالو... درخت‌های خرمالویی که سرما برگ‌های شان را چیده، اما چراغ خرمالو‌های اش را از درخت باز نکرده است و البته قامت بلندِ سرو و چنار‌هایی که سبزی شان میزبان همه فصل‌ها هستند.

اصلی‌ترین موسیقی که اینجا می‌شنوید؛ صدای جریان آب است و پرتاب قطره‌های آب از فواره ها؛ و در درجه بعد موسیقی که می‌توانید درخواست بدهید تا برای تان بگذارند؛ خصوصا اگر جشن و مهمانی کوچکی داشته باشید.

باغ رستوران شاخه نبات می‌تواند برای هر گروه سن و سالی مناسب باشد؛ چون با احترام به همه افراد و دیدن آن‌ها ساخته شده است.

رستوران شاخه‌نبات؛ طعمی تکرارنشدنی در محیطی رویایی

مناسب سازی شده برای بچه ها؛ سالمندان و معلولین

اولین روزی که ما به این باغ رستوران رفتیم؛ دوستی همراهمان بود که ویلچر داشت و همیشه برای استفاده از سرویس‌های بهداشتی بیرون مشکل داشت؛ اما در این مکان؛ او و توانایی اش هم دیده شده بود و خیلی راحت توانست از سرویس‌های بهداشتی آن‌ها استفاده کند.

یکی دیگر از ویژگی‌های پر رنگ این محل، داشتن و حفظ کردن رنگ و بوی گذشته در کنار ِ به قول معروف لاکچری بازی‌های امروز است. چرا این را می‌گویی؟ چون در کلبه‌های چوبی زیبایی که در این رستوران گنجانده شده است؛ دکوراسیون قدیمی کاملا لمس می‌شود. منظورمان چیست؟

رستوران شاخه‌نبات؛ طعمی تکرارنشدنی در محیطی رویایی

قدیم در دل جدید

وارد فضای تمیز کلبه‌ها که می‌شوید؛ فرش انداخته شده؛ پشتی و متکا گذاشته شده و حتی چایی و سماور هم برای شما محیا است. این محیط نه تنها برای سن و سالدارتر‌ها و گذر به دوران گذشته گرما بخش و شادی آفرین است که برای نسل جدید و مهم‌تر از همه مهمانان خارجی هم که می‌خواهند گذشته و طبیعت ما را ببینند؛ فرصت خوب و مکان امن و مناسبی است.
اگر هم دوست نداشتید؛ درون کلبه‌ها بروید - که ما هم جز یکی دوبار که هوا سرد و بارانی بود؛ داخل آن‌ها نرفتیم- فضای باز این رستوران بسیار دلنشین و دل تازه کن است! فاصله میز و صندلی هایی؛ تمیزی آن‌ها و ... کاملا با دقت رعایت می‌شود و می‌توانید از فضای طبیعی اطرافتان لذت ببرید. از درخت‌ها و کوه‌ها و آسمانی که رنگ اش را فراموش کرده بودید.

این را هم بگوییم که فضایی هم برای بازی بچه‌ها تعبیه شده است و می‌توانید با آرامش از زیبایی‌های اطراف و البته غذا‌های خوشمزه‌ی آن لذت ببرید.

کیفیت عالی و قیمت مناسب

باغ رستوران شاخه نبات را اگر از دور دیدید، و پیش خودتان فکر کردید خیلی باید هزینه کنید؛ باید بگوییم تا حدی اشتباه کرده اید و با اینگه اینجا کیفیت عالی است، اما قیمت‌ها متوسط است.‌

رستوران شاخه‌نبات؛ طعمی تکرارنشدنی در محیطی رویایی

می‌توانید روف گاردن را برای گذران وقت انتخاب کنید و در این رستوران مطبق رو به زیبایی‌های وحشی طبیعت؛ تازه شوید و نفس عمیق بکشید!

این رستوران در سال ۹۱ راه اندازی شده است و حدود ۴۵۰۰ متر فضا دارد. می‌توانید در این فضا قدم بزنید؛ دورنما‌های دیدنی و تماشایی را شکار کنید و نه فقط رفع گرسنگی که در حافظه غذایی خود جای کم نظیری را رقم بزنید.

همچنین اگر مراسم رسمی و یا مهمانی اداری؛ دورهمی و همایش‌های مهم دارید، این مکان برای برگزاری نشست‌ها و مراسم تان بسیار جای مطلوبی است که تجربه خوبی را برای تان رقم می‌زند. علاوه بر میز و صندلی‌های تعبیه شده در فضای باز؛ آلاچیق‌های ۲۰ تا ۳۰ نفره؛ سالن بزرگ ۲۷۰ متری هم در اختیار مشتری‌ها قرار می‌گیرد.

رستوران شاخه‌نبات؛ طعمی تکرارنشدنی در محیطی رویایی

فکر کردن به سرما و گرما و نگرانی از این بابت هم کار عبثی است، سیستم گرمایشی بسیار خوبی شما را از این نگرانی و فکر‌ها دور می‌کند.

آهنگ و موسیقی پیچیده در میان شاخ و برگ ها؛ دیدن نمای کوه و جنگل از هر طرف؛ نشستن در رووف گاردن و مسخ زیبایی‌های دریغ شده از شهر‌ها شدند، جزو چیز‌هایی است که می‌تواند نصیب شما شود.

غذا‌های سنتی؛ مدرن با کیفیت بالا؛ دورچین‌های خوشمزه هم که دیگر از آن چیز‌هایی است که تا نخوری؛ ندانی و بعد از آن هم نتوانی از خاطر ببری!

رستوران شاخه‌نبات؛ طعمی تکرارنشدنی در محیطی رویایی

خلاصه اش را بخواهیم بگوییم؛ اینجا فضای پذیرایی عالی، اما قیمت مناسب است و حال دل و طعم دهان را عوض می‌کند!
می‌توانید برای رفتن به رستوران شاخه نبات، بهترین رستوران فشم ، رزرو آنلاین داشته باشید و از منوی رستوران شاخه نبات هم با اطلاع شوید.

رستوران شاخه‌نبات؛ طعمی تکرارنشدنی در محیطی رویایی

جهت رزرو همین حالا تماس بگیرید.

۰۹۱۲۱۴۶۵۲۴۹

۰۹۱۲۱۴۶۸۷۲۷

۰۹۱۲۶۵۴۷۴۱۴

رستوران شاخه‌نبات؛ طعمی تکرارنشدنی در محیطی رویایی

شاخه نبات را در اینستاگرام دنبال کنید.

@shakhehnabat.fasham

رستوران شاخه‌نبات؛ طعمی تکرارنشدنی در محیطی رویایی

جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب مراجعه نمایید.

shakhehnabat.com

رستوران شاخه‌نبات؛ طعمی تکرارنشدنی در محیطی رویایی

جاده فشم، ابتدای زربند

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج