جاباما
۱۱۵۶۸
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

پیبشنهاد چند ست زنانه برای این روزها

زنان شیک پوش به رنگ پاییز در آمده اند!

طبيعت معمولا خودش حرف مي‌زند رنگ ميوه‌ها و برگ درخت‌ها در بهار و تابستان با زمستان و پاييز فرق دارد ما هم سعي كرده‌ايم مدل‌هايي را انتخاب كنيم كه رنگ‌هاي‌شان پاييزه باشد.

زنان شیک پوش به رنگ پاییز در آمده اند!


مانتوها، دامن‌ها و شلوارهايي كه در اين صفحه‌ها مي‌بينيد همگي از الياف طبيعي ساخته شده‌اند، حتي دكمه‌ها نيز چوبي هستند. با پوشيدن اين لباس‌ها انگار بخشي از طبيعت را به تن كرده‌ايد؛ بخشي كه براي سلامت‌تان خيلي مفيد است. طبيعت معمولا خودش حرف مي‌زند رنگ ميوه‌ها و برگ درخت‌ها در بهار و تابستان با زمستان و پاييز فرق دارد ما هم سعي كرده‌ايم مدل‌هايي را انتخاب كنيم كه رنگ‌هاي‌شان پاييزه باشد؛ رنگ‌هاي نارنجي، زرد، قرمز و گاهي هم قهوه‌اي! رنگ امسال رنگ پاييز است.


زنان شیک پوش به رنگ پاییز در آمده اند!

۲ رنگ يكسان اما ۲ مدل متفاوت! مدل سمت راست را به خانم‌هايي پيشنهاد مي‌كنيم كه به طرح‌هاي سنتي علاقه دارند. وجود يك جليقه روي اين مدل آن را پاييزه‌تر مي‌كند.

  • مناسب ۲۰ تا ۲۵ سال
نگهداري از لباس‌هايي كه جنس‌شان از الياف طبيعي مثل نخ و كتان تهيه شده، قلق‌هاي خاص خودش را دارد. براي شست‌وشو اين لباس‌ها بهتر است كه از آب سرد استفاده كرده و از پودرهاي شست‌وشو استفاده نكنيد، بر عكس به سراغ مايع‌هاي مخصوص برويد به‌خصوص اگر لباس‌تان رنگي است حتما از مايع مخصوص لباس‌هاي رنگي استفاده كنيد. درست است كه آفتاب پاييز تند نيست اما براي خشك شدن لباس‌هاي رنگي آن‌ها را در معرض تابش مستقيم آفتاب قرار ندهيد. بر عكس لباس‌هاي سفيد را با خيال راحت جلوي آفتاب بگذاريد تا خشك شوند.


زنان شیک پوش به رنگ پاییز در آمده اند!

در روزهايي كه هوا باراني نيست مي‌توانيد از شلوار روشن استفاده كنيد اما براي روزهاي ابري ريسك نكنيد و از رنگ تيره استفاده كنيد. از آن جايي كه مانتو و شلوارتان هر ۲ ساده و راسته هستند بد نيست براي شال‌تان به سراغ مدل‌هاي طرح‌دار و چروك برويد تا خيلي يكنواخت و كسل‌كننده به‌نظر نياييد.

  • مناسب ۲۰ تا ۳۰ سال
براي اتو كردن اين لباس‌ها هم با توجه به جنس لباس، اتو را روي درجات مخصوص نخ، كتان يا پنبه تنظيم كنيد. بعد از اتو كردن هر يك را روي چوب لباسي جداگانه بگذاريد و از آويزان كردن چند لباس روي يك چوب لباسي خودداري كنيد چون با اين كار احتمال چروك شدن‌شان را زياد مي‌كنيد.


زنان شیک پوش به رنگ پاییز در آمده اند!

مانتوي اين تصوير مثل يك پيراهن راحتي است كه به خانم‌هاي جوان توصيه مي‌شود. در مدل‌هايي مثل اين مانتو كه چند رنگ متفاوت دارند براي انتخاب شال مي‌توانيد پر رنگ‌ترين رنگ را در نظر بگيريد. اگر شخصيت‌تان خيلي اجتماعي است قرمز پر رنگ را به سر كنيد.

  • مناسب ۲۵ تا ۳۰ سال
پارچه‌هاي طبيعي مانع تعريق اضافه بدن مي‌شوند. خيلي از مشكلات بر اثر سرد و گرم شدن بدن ايجاد مي‌شوند. از ايجاد اين مشكلات جلوگيري كنيد.


زنان شیک پوش به رنگ پاییز در آمده اند!

در اين ست حاشيه آستين مانتو را به‌عنوان رنگ مرجع در نظر بگيريد و شلوار يا دامني هم رنگ آن را براي هماهنگ كردن انتخاب كنيد. دكمه‌هاي چوبي تركيب طبيعي را كامل مي‌كند. حتي برگ‌هاي طراحي شده روي آستين‌ها يادآور پاييز هستند.

  • مناسب ۲۵ تا ۳۰ سال

اختصاصی مجله اینترنتی برترین ها Bartarinha.ir

زنان شیک پوش به رنگ پاییز در آمده اند!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج