۱۲۰۵۱۳۱
۶۴ نظر
۹۵۶۲
۶۴ نظر
۹۵۶۲
پ

پرزیدنت رئیسی عزیز، راه محمود را نرو رفیق

سفرهای استانی رئیسی در ماه‌های اخیر اگرچه با استقبال نسبی طیفی از طبقه فرودست و ضعیف مواجه شده، اما در میان طیف‌های سیاسی منتقد دولت و کاربران شبکه‌های اجتماعی نیز منتقدانی داشته است.

برترین‌ها: سفرهای استانی رئیسی در ماه‌های اخیر اگرچه با استقبال نسبی طیفی از طبقه فرودست و ضعیف  مواجه شده، اما در میان طیف‌های سیاسی منتقد دولت  و کاربران شبکه‌های اجتماعی نیز منتقدانی داشته است.

پرزیدنت رئیسی عزیز، راه محمود را نرو رفیق

ادعای تبلیغاتی و پوپولیستی بودن سفرهای استانی دیگر محور پربسامدی است که منتقدان دولت سیزدهم در ارتباط با این سفرها ابراز داشتند و این اقدام رئیسی را ادامه اقدامات خبرساز دولت احمدی نژاد قلمداد کرده‌اند.

پرزیدنت رئیسی عزیز، راه محمود را نرو رفیق

سفرهای استانی دولت در واقع ابتکار تازه و جدیدی نیست. این کار در دولت‌های نهم و دهم هم به شکلی پرحاشیه انجام می‌شد و تأثیر مثبت خود را نشان نداد. در دولت احمدی نژاد نیز ایرادات متعددی به سفرهای استانی از جمله زمانبر بودن، حجم بالای سخنرانی‌ها و تعدد حضور افراد غیرمرتبط در سفرها وارد بود.

بسیاری از مخالفان دولت این اقدامات رئیسی را ادامه راه احمدی نژاد دانسته و به او معترض هستند.

سوال عجیب رئیسی از یک کارگر: به شما ناهار دادن؟

ماجرای سوال رئیسی از یکی از نیروهای مرکز ارتباطات مردمی استانداری گیلان در حاشیه سفر استانی حسابی خبرساز شد تا آنجا حامیان رسانه ای دولت را به واکنش وا داشت.

پرزیدنت رئیسی عزیز، راه محمود را نرو رفیق

کلیپی در فضای مجازی منتشر شد که در آن نشان داده می‌شود که جوانی در خصوص مشکلات واحد‌های تولیدی به رئیسی توضیحاتی ارایه می‌دهد و او می‌پرسد که نهار خوردی؟ که با واکنش های بسیاری همراه شد و با استفاده از هشتگ «نهار خوردی؟»، هنوز در فضای مجازی دست به دست می‌چرخد!

کاربران فضای مجازی و منتقدان دولت رئیسی این اظهارات یک حرکت تبلیغاتی و پوپولیستی توصیف کرده و به شدت از او انتقاد کردند.

 کاربران با گلایه این سوال را مطرح کردند که آقای رئیسی به درد مردم هم همینگونه توجه می‌کنی؟!

پرزیدنت رئیسی عزیز، راه محمود را نرو رفیق

در همین رابطه روزنامه همدلی در شماره 16 بهمن سال گذشته خود در یادداشتی در واکنش به گرانی‌های سرسام‌آور نوشته بود:

* واکنش‌ها به افزایش قیمت کالاهای اساسی بخصوص برنج کشت ایرانی، در فضای مجازی بالا گرفته است. در پی عبور برنج از مرز ۹۰هزار تومان، در شبکه‌های اجتماعی طوفانی به پا شده و اظهارنظرها درباره وضعیت بازار اجناس ضروری یکی پس از دیگری از راه می‌رسد.

* واکنش‌هایی که پس از برخورد حاشیه‌ساز رئیس‌جمهور به دغدغه یکی از کارکنان در یکی از واحدهای تولیدی، دست‌مایه کاربران شبکه‌های اجتماعی شده و با شدت گرفتن قیمت برنج و گوشت، خیلی‌ها می‌پرسند: «آقای رئیسی با برنج ۱۰۰هزارتومانی و گوشت ۳۰۰هزارتومانی، چه نهاری می‌توان خورد؟»

پس از موج گسترده اعتراضات به این حرکت رئیسی برخی حامیان رسانه‌ای به توجیه اظهارات رئیس دولت سیزدهم پرداخته و از او دفاع کردند.

پرزیدنت رئیسی عزیز، راه محمود را نرو رفیق

چرا هشتگ «نهار خوردی» سوژه شد؟

خبرگزاری رسمی دولت (ایرنا) در این خصوص نوشته بود:

* اگرچه دولت و دولتمردان عاری از خطا نیستند، اما تجربه نشان داده به موازات آن که رئیس دولت سیزدهم با حضور در میدان؛ پیگیر مسایل و مشکلات مردم می‌شود، همزمان سیل بی‌امان انتقادات و به تمسخر گرفتن برای تخریب دولت نیز شدیدتر می‌شود!

محسن مهدیان،  مدیر عامل روزنامه همشهری طی یادداشتی در بیستم اسفند سال قبل در دفاع از رئیسی نوشت: مدتی است گفت‌وگوی رئیسی با کارمند ریاست‌جمهوری بهانه استهزا در برخی رسانه‌ها شده است. هرجا دشمن احساس کند فردی در حال جمع کردن محبوبیت است از روش استهزا استفاده می‌کند. استهزا هم لذت و سرگرمی است!

پرزیدنت رئیسی عزیز، راه محمود را نرو رفیق

رئیسی از شوخی خوشحال می‌شود

علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت هم در گفتگویی رادیویی درباره واکنش‌های طنز به سخنان ابراهیم ریٔیسی از جمله سوال او از یک کارمند ریاست‌جمهوری که پرسید «به شما ناهار داده‌اند؟»، گفت که دولت و ریٔیسی از حواشی و شوخی‌هایی که می‌کنند، خوشحال می‌شوند و «اگر مردم هم با حواشی خوشحال باشند، اشکالی ندارد.»

همزمان با جنجال این اقدام رئیسی فیلمی دیگر از او درباره "ناهار خوردن" منتشر شد که مربوط به جریان سفر رئیسی به کهگیلویه و بویراحمد در مهرماه بوده و حامیان دولت آن را قدیمی خواندند.

پرزیدنت رئیسی عزیز، راه محمود را نرو رفیق

اما حالا در جدیدترین مورد از صدها حواشی جنجالی دولت سیزدهم، سفر استانی رئیسی به استان البرز هم خبرساز شده و مورد انتقاد مخالفان قرار گرفته است.

روز گذشته رئیسی به همراه برخی از وزرای دولت سفر نیمه روزه به استان البرز داشته، و برخی وزرا هم به عنوان نماینده وی به شهرستانهای استان اعزام شده‌اند ؛ در یک قلم، شهرداری کرج درخواست ۸ میلیارد ریال از شورا بابت استقبال از سفر رییس‌جمهور نموده است.

خبرگزاری دولت (ایرنا) این سفر را، سفر بدون تشریفات، پرکار و با برکت رئیسی خواند و نوشت:  یک روز شیرین و به یادماندنی در تاریخ سرزمین اقوام یعنی البرز سرافراز رقم خورد؛ در این روز انجام سفر پرخیر و برکت و بدون تشریفات رئیس جمهور و همراهان خاطره ای از خدمت بی منت در ذهن مردم این دیار برجای گذاشت!

استقبال ۸۰۰ میلیون تومانی از رئیسی در کرج!

در حالی خبرگزاری دولت به تعریف و تمجید از سفر دولت به استان البرز پرداخته است که انتشار تصویر نامه درخواست شهرداری کرج از شورای شهر برای اختصاص هشتصد میلیون تومان از بودجه عمومی برای استقبال از رئیس جمهور حسابی سر و صدا به پا کرد.

پرزیدنت رئیسی عزیز، راه محمود را نرو رفیق

متروسواری رئیسی برای سفر به کرج

از سوی دیگر انتشار تصاویر و ویدئوی سفر رئیسی با مترو به استان البرز و گفتگوی وی با مردم مود توجه قرار گرفت و مخالفان این حرکت رئیسی را اقدامی تبلیغاتی و پوپولیستی توصیف کردند.

پرزیدنت رئیسی عزیز، راه محمود را نرو رفیق

پرزیدنت رئیسی عزیز، راه محمود را نرو رفیق

 

پرزیدنت رئیسی عزیز، راه محمود را نرو رفیق

همچنین حضور رئیسی در خوابگاه دانشجویی دانشگاه خوارزمی کرج برای صرف افطار در کنار دانشجویان بر  حجم برخی انتقادات از وی در خصوص بازتاب سفرهای استانی دولت افزود.

پرزیدنت رئیسی عزیز، راه محمود را نرو رفیق

پرزیدنت رئیسی عزیز، راه محمود را نرو رفیق

 واکنش رئیسی به خبرسازی درباره هزینه سفر به کرج

ابراهیم رئیسی به خبرسازی درباره هزینه سفر وی به کرج واکنش نشان داد و گفت:

* ما که با مترو آمدیم و افطار هم مهمان دانشجویان بودیم.

* نکند به نام ما و به کام دیگران شود!

تکذیب بودجه ۸۰۰ میلیون تومانی

خبرگزاری ایسنا به نقل از رئیس شورای شهر کرج در واکنش به انتشار تصویر نامه‌ای که از ارائه لایحه‌ای ۸۰۰ میلیون تومانی از سوی شهرداری کرج برای هزینه‌های سفر رئیس جمهور به استان البرز حکایت داشت نوشت: این لایحه در همان کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر کرج رد شده بود و در صحن هیچ جلسه‌ای برای آن تشکیل نشده بود. ین لایحه چون مستندات لازم را نداشت در کمیسیون به رأی گذاشته شد و به جهت عدم کفایت مستندات عودت داده شد.

پرزیدنت رئیسی عزیز، راه محمود را نرو رفیق

واکنش چهره‌های سیاسی به سفرهای استانی رئیسی:

علی عبداللهی (فعال رسانه‌ای): بین مردم بودن رئیس جمهور خوبه اما دوای درد کشور نیست وقتی با یه سیاست حذف ارز ۴۲۰۰ داروی خارجی و نهاده دامی هفت برابر میشه رئیسی پنجاه بار هم با مترو بره کرج اتفاقی قرار نیست بیفته!

احسان سلطانی (فعال رسانه‌ای) : ‌باور کنید ما راضی هستیم اگر مشکلات مملکت با مترو سواری و کارهای پوپولیستی حل میشه، از این به بعد آقای رئیسی با مترو تردد کنند که مشکلات با سرعت بیشتری حل بشه!به وضع مملکت برسید. گرانی امان ملت را بریده!

فائزه هاشمی (فعال سیاسی):  به نظر می‌رسد رفتارهای دوران احمدی نژاد در حال تکرار است. مثل یارانه‌های جدید و تکرار طرح‌هایی از قبیل مسکن مهر و سفرهای استانی این‌چنینی و ادبیات پوپولیستی و مردم‌پسند و... نشان از بازگشت به گذشته دارد.

پروانه سلحشوری ( نماینده مردم تهران در مجلس دهم): متاسفانه اصلاح‌طلبان به‌ جای اینکه تلاش کنند که به مردم نزدیک شوند، ارتباط‌شان با مردم کاملا قطع شده است. کاری که اصولگرایانی مثل آقای رییسی خوب انجام می‌دهند...درست است که این اقدامات را می‌توان «پوپولیستی» توصیف کرد اما به هر حال جواب می‌گیرند!

حشمت‌الله فلاحت‌پیشه (فعال سیاسی): آقای رئیسی باید از این اقدامات بپرهیزد و بعضاً مشاهده می‌کنیم که کارهایی صورت می‌گیرد که در شأن ایشان نیست و برخی از اطرافیان ایشان اقداماتی پوپولیستی انجام می‌دهند که سودی برای مدیریت کشور ندارد. رئیسی در سفرهای استانی نباید گرفتار رفتارهای پوپولیستی شود.

مسعود پزشکیان (نماینده مردم تبریز در مجلس): اینکه به عنوان یک مسئول به میان مردم می‌روند تا از نزدیک در جریان مشکلات و کاستی‌ها باشند فی‌نفسه قابل تقدیر است اما مصوبات استانی احمدی‌نژاد ۱۰۰ سال دیگر هم اجرا نمی‌شوند چه برسد به رئیسی!

عباس عبدی (روزنامه نگار): سفرهای استانی رئیسی؛ وقت تلف کردن است. حاشیه‌هایی که در این سفرها دیده می‌شود، تمامی هم نخواهد داشت و در صورت ادامه سفرها، بیشتر هم خواهد شد.

پرزیدنت رئیسی عزیز، راه محمود را نرو رفیق

کاربران فضای مجازی به حواشی سفر رئیسی به کرج:

* رضا نوشت: اوضاع اینقدر عجیب شده فکر کنم فردا تو کافه با دوستم نشسته باشم، رئیس جمهور بیاد بشینه کنارم بگه خب پسرم … خوبی!

* کاربر دیگری به نام هزاردستان به کنایه گفت: تنها کاری که دولت تا حالا انجام داده و در انجامش موفق بوده مسافرت بوده.

* مهسا، در توئیتر خود نوشت: در حالیکه مردم برای خرید دارو گرفتار هستند، جز عکس از عکس سفر، تصویری از دولتمردان در سفرهای نمایشی منتشر نمی‌شود!

* کاربر دیگری به اسم محمد در دفاع از سفرهای استانی دولت نوشته است: رئیسی ترجیح داد برای سفر استانی، بجای ماشین شاسی بلندِ شیشه دودی، با مترو بره کرج و در میانه‌ی راه حرف مردم رو هم بشنوه! هرچقدر بگیم بازم کمه، خیلی فرق می‌کنه کی رئیس جمهور باشه.

* نرگس، یکی از فعالان تویئتری به کنایه خطاب به رئیسی با هشتگ برنج، گوشت و گوجه نوشت: حداقل  یک دستاورد سفر استانی دولت‌تان را بفرمایید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      اگر هم راه احمدی نژاد هم راه روحانی ادامه دهد با نظارت کامل انجام دهد موفق خواهد شد.

      پاسخ ها

      • ناشناس

        اصلاحطلب-اعتدالی چاردرصدی هشت سال مملکتو گرفتی دستت نتیجه اش رو دیدیم تو مورد مناسبی برای مشورت دادن نیستی

      • ناشناس

        دقيقا ولي اجنبي پرستها اين را نمي خواهند

    • ناشناس

      همون روحانی خوب بود از دو متری دفترش دور نمیشد و دنیا رو آب میبرد اونم در خواب بود

      پاسخ ها

      • هادی

        برادر عرزشی.. داریم می بینیم نتیجه تنها 8 ماه از دولت مورد نظرتون رو...!!! خودتون رو به کوچه علی چپ نزنید...خروجی فضاحت بار این کابینه بیسواد رو با چشمان باز ببین ..!! فرقی بین روحانی و رییسی نیست..خروجی همه شون رو دیدیم...بیخود سینه چاک رییسی نباش..!!!

      • ناشناس

        احسنت حرف حق، لطفاً انصاف داشته باشین و تعصبات سیاسی خود را توجیه نکنین

    • ناشناس

      مثل روحانی باش

      پاسخ ها

      • میتی از مشد

        شاید باورتون نشه ولی سالم ترین رئیس جمهوری که تا الان داشتیم همی ن ابی است

    • ناشناس

      درود بر احمدی نژاد بزرگ

    • ناشناس

      دکتر جون الهی قربونت برم من

      پاسخ ها

      • ناشناس

        دکترو خوب اومدی

      • ناشناس

        سریعتر

    • ناشناس

      1- نماینده رئیس جمهور (استانداران و فرمانداران ، مدیران) در استانها چکار میکنند که رئیس جمهور باید مستقیم به استان سفر کند.2 - برگزاری جلسه به صورت ویدیو کنفرانس - کاهش هزینه ها ، رسیدگی سریعتر به کارها را دنبال دارد.

    • ناشناس

      کاراقای رییسی کاملابرای رفتن ب استان‌ البرزبامترو،وافطاربادانشجویان درست بوداین یک رفتارصحیح میباشد

    • ناشناس

      نکنه دوست دارید راه روحانی رو بره؟ تمام این بدبختی ها و سومدیریتها از دولت روحانی نشات میگیره

      پاسخ ها

      • ناشناس

        خود روحانی هم دست‌پرورده‌ی رفسنجانی بود و الی آخر

    • علیرضا

      الان دقیقا رئیسی باید چیکار کنه تا شما ملت راضی باشین؟

      پاسخ ها

      • ناشناس

        این ملت نیستند یک مشت مرفه بی‌دردند

    • ناشناس

      رئیسی مثل مردم با اتوبوس سفر استانی بره،والا من و بقیه مردم هم حاضریم تو خونه هامون بهش جابدیم،بیاد ببینه وضع زندگی مردم واقعی چجوریه،بره توسطح شهر و با دست فروش‌ها و مغازه دارها حرف بزنه و درد دلشونو بشنوه،خودمون هم بهش ناهار میدیم،۸۰۰میلیون هم خرج نداره

    • ناشناس

      ادم متظاهر بجایی نمی‌رسیه

    • ناشناس

      چندین سال قبل، همسرم تو تنها کارخانه سیمان استان کار میکرد،تعریف میکرد ،برای حضور ۲ساعته رفسنجانی از یک هفته قبل از تهران مبلمان و ظرف پذیرایی و پرده آنچنانی آوردند و عوامل این پذیرایی ،یک هفته تو مهمانسرای کارخانه خوردن و خوابیدن و گشتن و فرش دست بافت هدیه گرفتن و خرجشونو کارخانه تقبل کرد
      سانسور نکن لطفاً

    • ناشناس

      همه شون مثل احمدی نژاد روحانی رئیسی

    • ناشناس

      چاق شده چقدر

    • ناشناس

      کنترل کن قیمت هارو غذا دارو مسکن بیکاری

    • ناشناس

      اجزه دخالت در برجام رو نده به پوتین خبیث

    • ناشناس

      هیچکی احمدی نژاد نمیشه بیخود اداشو در نیاررئیسی

    • ناشناس

      احسنت

    • s h

      الهی که دروغ نباشه

    • تاحالا چه کار خاصی انجام داده میشه بفرمایید

    • نیما

      هروقت وضع معیشت مردم و ردیف کردی بعد برو سرکشی.تا وقتی اوضاع داغونه بشین همون پایتخت.مجبور نیستی بری اوضاع فقر مردم و ببینی و کاری هم نکنی

    • ناشناس

      والا با انتقاد از روحانی وعده کاهش قیمت ها و محرومیت زدایی داده بود ولی فکر کنم طبق معمول اشتباه گفته ومیخواسته بگی محرومیت زایی,چون از زمان آمدنش قیمت ها سه برابر شده

    • ناشناس

      غصه نخور ,همه شون همین هستن ,احمدی نژاد هم میگفت من میرم سفر نون و پنیر میخورم خرج کرد سفرهاش را باید دید

    • ناشناس

      همیش دورغ فقط فقط دورغگویی

    • ناشناس

      درود بر نابودگر بزرگ.فقط کاش کامل نابود میکرد.

    • ناشناس

      شو بازی نکنه،به فکر سفره مردم باشه

    • ناشناس

      شما چقدر ساده ای که فکر میکنی نمیدونه چه خبره و اگر بدونه تفاوتی میکنه و قصد و قدرت اصلاح داره

    • ناشناس

      مردم کل عقلی که آدم متظاهر رو انتخاب میکنن و سکوت میکنن نابود میشن

    • ناشناس

      ماشالا چقدر اعتماد دارن به همسر. خب همسر شما دروغ شاخدار گفته.

    • ناشناس

      احسنت

    • ناشناس

      الان بجای این حرکات جلوی تورم رو بگیره که دمار از روزگار مردم درآورده، چیکار کنه؟؟؟!!!

    • ناشناس

      ایشونم این کارا رو بکنن ولی مردم رو از زیر آوار گرانی و تورم درآرن.

    • ناشناس

      کاملاً درسته،لابد هزینه یه میلیارد و هشتصد میلیونی رو دست بیت المال می‌داشت خوب بود و اینا راضی میشدن!!!!

    • ناشناس

      حالا سفر استانی نتیجش چی بوده غیر از هزینه‌های زیاد

    • ناشناس

      تورم رو چند برابر کرده همین

    • ناشناس

      فقط اگر قادربشه راه سید محمدخاتمی با90%درصد رای مردم

    • عسل بانو

      من فاز مردم ایران رو نمیفهمم.اگر خودش رو نشون نده مثل روحانی انتقاد میکنن.و اگر بین مردم باشه بازم انتقاد میکنن.
      اینا مهم نیست.مهم سواد سیاسی و اقتصادی هست که متاسفانه ما ایرانی ها نصفه نیمه داریمش

    • man

      بله یه رفتار که عوام خوششون میاد، رفتار پوپولیستی، وتبلیغاتی. ولی برای همین عوام هم هیچ فایده ای ندارد.

    • ناشناس

      آره باید با لند کروز میرفت وسط کارگرای شرکت ...

    • متین

      چقدر بی وجدان هستیم که این انتقادها را از کسی میکنیم که با اخلاص داره کار میکنه
      قوم بنی اسرائیل ما ملت ایران هستیم فقط بهانه جویی میکنیم

    • ناشناس

      برترینها بهتره اخبار روحانی را مرور کنی که با لندکروز می رفت بین کارگرها
      یا صبح جمعه از همه چی خبردار می شد ؟
      دنیا رو آب می برد روحانی رو خواب می برد ....
      امیرالمومنین فرمودند حاکم نباید خودش را از چشم مردم پنهان کنه

      امیرالمومنین فرمودند حاکم نباید خودش را از چشم مردم پنهان کنه

      امیرالمومنین فرمودند حاکم نباید خودش را از چشم مردم پنهان کنه

      فهمیدی یا باز هم بگم

    • ناشناس

      تمام بدهی دولت روحانی و استقراضهای وحشتناکش را پرداخت کرده
      حقوقها و ... برای اولین بار در این ده سال بدون استقراض داره پرداخت می کنه
      منابع ارزی به گروگان رفته را داره آزاد می کنه
      واکسیناسیون را کامل کرده و روند رو به رشد کرونا را قطع کرد تا ما نمیریم
      تورم را ترمزش را کشیده ولی مثل یه قطاری که سرعتش زیاده وقتی می خواد متوقف بشه طول می کشه تا کامل بایسته
      با وجود باقی ماندن تحریمها ، صادرات نفت
      به قبل زمان تحریم رسیده روحانی می گفت هرکس ۲۰۰بشکه نفت صادر کرد ما او را وزیر نفت می کنیم
      صادرات غیر نفتی به کشورهای همسایه و غیر همسایه به شدت بالا رفته
      و خیلییییی چیزهای دیگه که یادم نیست

    • ناشناس

      از خوشی داریم می‌میریم ، بی زحمت یکم سطح خوشی رو پایین بیارن
      همین لطف رو بکنند دیگه هیچ غمی نداریم

    • هومن خان

      من که راضی هستم ،تورم چهل درصدی نداریم ، گرونی نداریم ، رکود نداریم

    • ناشناس

      مترو که خوبه اگه با دوچرخه یا حتی پای پیاده هم بره وقتی من نتونم یک کیلو گوشت در ماه بخرم هیچ فایده و ارزشی نداره جناب اقای رییسی عزیز . .

    • Setareh

      خیلی بی معنی هست این سفرها .. بدون سفر اقتصاد معلومه، صیانت نمیخوایم و ... ولی کو گوش شنوا ؟
      مثلا مجلس داریم که نماینده استان ها هستن ! که خب اونا هم به درد نمیخورن. کلا هیچی به هیچی ..

    • یه ایرانی

      روحانی یادت بخیر
      نیستی ببینی این جماعت افولگرا دارن چه بلایی سر مردم و ایران میارن

    • ناشناس

      درود بر احمدی‌نژاد

    • ناشناس

      اصلاح طلبان کشور را به تاراج دادند

    • ناشناس

      از روحانی جون که بهتره

    • مهندس

      داداش بازرسی میدانی از مدیران لایه های میانی یعنی همین

    • ناشناس

      بسیار کارهای درستی انجام می دهد ، آقای روحانی خوب بود که از سایه اش هم می‌ترسید؟

    • ناشناس

      به شما ناهار دادن؟؟

    • ناشناس

      آب در کوزه لب تشنه گرد جهان می گردیم َََ........

    • ناشناس

      دمش گرم خدا قوت آقای رئیسی عزیز
      # رئیس جمهور مردمی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج