۱۲۱۱۷۰۷
۲۱ نظر
۱۱۱۶۱
۲۱ نظر
۱۱۱۶۱
پ

پریناز ایزدیار؛ هم پری و هم ناز، دائما جذاب

دیشب فیلم مغز استخوان به کارگردانی حمیدرضا قربانی در پردیس سینمایی کوروش به اکران عمومی درآمد و دوباره استایل پریناز ایزدیار مورد توجه و البته بحث قرار گرفت.

چی بپوشم_المیرا فلاحیان: دیشب فیلم مغز استخوان به کارگردانی حمیدرضا قربانی در پردیس سینمایی کوروش به اکران عمومی درآمد و دوباره استایل پریناز ایزدیار مورد توجه و البته بحث قرار گرفت. یکی از نکات مهم در رابطه با استایل دیشب او، تکراری بودن برخی المان‌های اصلی در استایلش بود. در ادامه با چی بپوشم همراه باشید تا نگاهی به استایل دیشب او داشته باشیم.

پریناز ایزدیار؛ هم پری و هم ناز، دائما جذاب

مانتوی تکراری در کنار المان‌های متفاوت

اگر از طرفداران پریناز ایزدیار باشید، حتما متوجه شدید که او پیش از این هم این مانتوی سبز رنگ جذاب را پوشیده بود. مانتوی زیبایی که از پارچه سنتی و اصیل ایرانی دوخته شده بود و به کار رفتن رنگ‌های شاد و جذاب در آن باعث میشد دست پریناز در انتخاب رنگ‌ها دیگر استایلش، بازتر باشد. پریناز ایزدیار پیش‌تر این مانتوی سبز را برای اکران خصوصی فیلم سرخپوست به تن کرده بود. اگرچه این استایل کاملا مشابه استایل قدیمی او با این مانتو نیست، اما به لحاظ سبک شباهت زیادی به همان استایل دارد.

پریناز ایزدیار؛ هم پری و هم ناز، دائما جذاب

کیف، کفش و بسیاری المان‌های دیگر در استایل او تغییر کرده بودند، اما سبز و مشکی رنگ‌های اصلی استایل او در هر دو زمان بودند. این سبک از مانتوهای سنتی چند سالی می‌شود که به محبوبیت رسیده‌اند اما انتظار می‌رود که امسال به یکی از ترندهای مهم مانتو تبدیل شوند.

پریناز ایزدیار؛ هم پری و هم ناز، دائما جذاب

کیف تکراری و هماهنگ با گوشواره‌ها

اگرچه هر یک از استایل‌های پریناز ایزدیار با این مانتو جذابیت‌های خودش را داشت، اما نظر من این است که استایل دیشب او و قرار گرفتن رنگ‌ها مختلف در کنار هم و هماهنگی جذابی که بین آن‌ها به وجود آمده بود باعث میشد که این استایل جذاب‌تر از استایل قدیمی او با این مانتو جلوه کند. او در استایل دیشب از کیف زرد رنگی استفاده کرده بود که پیش از این هم آن را در اکران خصوصی سریال جیران در دست پریناز ایزدیار دیده بودیم. البته او این بار به شکلی متفاوت از دفعه پیش، کیف را در استایلش به کار برده بود. این کیف در اکران خصوصی سریال جیران به عنوان یک کیف دستی مورد استفاده قرار گرفته بود، اما این بار یک کیف رودوشی بود که استایلش را از حالت کاملا رسمی خارج می‌کرد و کمی حس و حال کژوال و غیر رسمی به آن میداد.

پریناز ایزدیار؛ هم پری و هم ناز، دائما جذاب

نکته جذابی که باعث میشد این کیف بیشتر در استایل او به چشم بیاید، گوشواره‌های خاص و زرد رنگ این بازیگر بودند. پریناز ایزدیار معمولا دقت ویژه‌ای به اکسسوری در استایل خود می‌کند. در اکران دیشب نیز گوشواره‌های او به نوعی انتخاب شده بودند که هم با مدل موهای ناز و زیبای او همخوانی داشتند و هم به لحاظ رنگ هماهنگی زیبایی با کیف زرد رنگ ساخته بودند. البته همانطور که گفتیم به کار برده شدن رنگ‌های مختلف در مانتو باعث میشد رنگ زرد کیف با قسمت‌هایی از مانتو هم همرنگ باشد.

پریناز ایزدیار؛ هم پری و هم ناز، دائما جذاب

پوشیدن لباس تکراری؛ اخلاق حسنه برخی سلبریتی‌ها

اگرچه بسیاری از سلبریتی‌ها، خصوصا در کشور ما، بر این باورند که نباید لباس تکراری بپوشند و باید در مراسم مختلف با لباسی خاص و دیده‌نشده حاضر نشوند، اما کم نیستند افرادی که مثل پریناز ایزدیار ترجیح می‌دهند از لباس‌های جذاب که فقط یکبار پوشیده‌اند دوباره استفاده کنند و با همان لباس تکراری مقابل دوربین‌ها ظاهر شوند.

پریناز ایزدیار؛ هم پری و هم ناز، دائما جذاب

بدون شک یکی از شناخته شده‌ترین افرادی که لباس تکراری می‌پوشد، کیت میدلتون، دوشس کمبریج است. این بانوی سلطنتی هم اگرچه قدرت خریدن لباس‌های متنوع را دارد، معمولا ترجیح می‌دهد لباس تکراری بپوشد. یا حتی در برخی موارد سعی می‌کند با ایجاد تغییراتی کوچک در لباس، آن را تا حدودی متفاوت ساخته و بعد بپوشد. لباس‌های تکراری کیت میدلتون باعث شد که سلبریتی‌های ایرانی هم به پوشیدن لباس‌های تکراری روی بیاورند.

پریناز ایزدیار؛ هم پری و هم ناز، دائما جذاب

پیش از این سارا بهرامی را هم با لباس‌های تکراری دیده بودیم. او برای حضور در برنامه «هم‌رفیق»، لباس جذابی را پوشیده بود که پیش از آن هم لباس را در جشنواره فجر بر تن او دیده بودیم. اتفاقا پوشیدن لباس تکراری می‌تواند نشان‌دهنده اصالت فرد باشد. پریناز ایزدیار، سارا بهرامی و همه سلبریتی‌هایی که لباس تکراری می‌پوشند و سعی در رواج این عادت دارند، بدون شک بی‌اندازه قابل احترام هستند.

پریناز ایزدیار؛ هم پری و هم ناز، دائما جذاب

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      بسیار زیبا بانوی زیبای ایرانی.زنای ایرانی زیباترینن

    • گمنام

      احسنت،،،،،مگه پوشیدن لباس تکراری چه ایرادی داره؟؟؟اونم توی این شرایط اسف بار و گرون...کاش رواج پیداکنه تاکمتربه خانواده ها فشاربیاد👌👌👌

      پاسخ ها

      • ناشناس

        راستی ساندویچ فلافل الان چنده؟

    • ناشناس

      داره و می پوشه
      ما که نداریم
      هم نگاه می کنیم و
      ما هم نان نداریم بخوریم

    • ناشناس

      واقعا هم کاش این لباس پوشیدن های یک بار مصرف ، ضد ارزش بشه . این همه هزینه طراحی و دوخت و خرید و ... فقط برای یک شب خیلی بی انصافیه

    • مهسا

      نمردیم پری هم دیدیم تو دنیا خخخخخخخخ

    • ناشناس

      خوشگل نیست فقط خوشگل آرایش میکنه

    • ناشناس

      عروس سلطنتی بارها یه لباس و پوشیده کسی تشویقش نکرده چون وظیفه اش میدونن اینجا یه بازیگر درپیت یه مانتو رو دو بار پوشیده تشویق میکنیم ! از بس اینکار عجیب به نظر میرسه !

    • امیر

      خیلی
      خوشکله....

    • مبین هداوند

      هرچی باشه از دیزی ریدلی خوشگل تر نیست

    • ناشناس

      لباسش قشنگه خودش نه

    • ناشناس

      خیلی خوشکله

    • ناشناس

      خیلی خوشگله

    • ناشناس

      فیلمهای اولش که بلدنبود خوب خودش و درست کنه معلوم بود چهره واقعیش راه افتاده دستش تو آرایش

      پاسخ ها

      • ناشناس

        دیگه انقدر حسود نباشید هیکلش که ارایش نیست

      • ناشناس

        آی کیو قیافه اش و گقتم نه هیکلش و ، حسادت نیست واقعیته برو فیلمهای اولش و ببین هم تو فیلم که زیر دست گریمورها بود هم مزاسمات

    • ناشناس

      عشق من پریناز
      فدات بشم پریناز

    • ناشناس

      حالا ی کیف میلیونی رو‌ دوبار انداخته . ما ک کیف می‌خریم ۲۰۰ و دوهزار بار میندازیم چی 😕

    • ناشناس

      مانتوهاش برند هستن...
      و هرکدوم دسته کم 5 میلیون قیمت دارند...

    • ناشناس

      چ اعتماد ب نفسی داری

    • ناشناس

      اصلا هم خوشگل نیستن حیف به اون پول ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج