۱۲۴۸۸
۵۱۰۳
۵۱۰۳
پ

دوستان باوفای پوست و زیبایی شما

مراقبت‌هاي پوستي خانم‌ها در سن بالاي ۳۰سال غالبا روي توقف ايجاد خطوط ريز و چين و چروك‌ها تمركز دارد و البته برخي از آن‌ها هم براي از بين بردن خطوط خنده روي صورت از قوانين ضد‌جاذبه استفاده مي‌كنند. در ۳۰ سالگي، براي اين‌كه يك خانم اعتماد به نفس داشته باشد بايد احساس خوبي نسبت به پوست خود داشته باشد.

دوستان باوفای پوست و زیبایی شما
دوستان باوفای پوست و زیبایی شما

مراقبت‌هاي پوستي خانم‌ها در سن بالاي ۳۰سال غالبا روي توقف ايجاد خطوط ريز و چين و چروك‌ها تمركز دارد و البته برخي از آن‌ها هم براي از بين بردن خطوط خنده روي صورت از قوانين ضد‌جاذبه استفاده مي‌كنند. در ۳۰ سالگي، براي اين‌كه يك خانم اعتماد به نفس داشته باشد بايد احساس خوبي نسبت به پوست خود داشته باشد. اكنون با مطالعه مطالب زير درمي‌يابيد كه چگونه بايد از پوست خود مراقبت كنيد تا اعتماد به نفس خود را افزايش دهيد.


دوستان باوفای پوست و زیبایی شما

به فكر خودتان باشيد

كيس گرت، بنيانگذار مركز درماني سولاستيك، استراحت و ورزش فراوان به‌علاوه خوردن مقدار زياد روغن‌هاي امگا كه در ماهي‌ها مثلا ماهي سالمون، گردو و روغن زيتون يافت مي‌شود را توصيه مي‌كند و مي‌گويد: «زنان در دهه سوم زندگي خود اغلب سرگرم كار و فعاليت‌هاي بيرون از خانه، نگهداري از فرزندان و خانه داري هستند، در صورتي كه در اين دوره از زندگي‌شان ايجاد عادات مناسب براي سلامت‌شان اهميت فراواني دارد.»


مشكلاتي كه بايد در انتظار آن‌ها باشيد

دكتر ديويد بنك، رئيس انجمن ملي امراض پوستي و جراحي‌هاي پلاستيك نيويورك، هم مي‌گويد: «زناني كه پوست سفيدتري دارند در دهه سوم زندگي خود ممكن است لكه‌هاي پوستي ناشي از آفتاب، چين‌هاي دور چشم و شكستگي مويرگ‌هاي خوني اطراف بيني را مشاهده كنند. امكان ندارد پوست شما در دوران 20 سالگي درخشش و جلوه خود را از دست بدهد اما زماني كه پيري پوست و آسيب‌هاي ناشي از تابش آفتاب به پوست رخ مي‌دهند، سلول‌هاي لايه خارجي پوست به‌طور طبيعي جدا نمي‌شوند و پوسته‌پوسته نشده و روي پوست باقي مي‌مانند و آن را كدرتر نشان مي‌دهند زيرا نور قادر به خارج شدن از آن نبوده و در نتيجه پوست مانند گذشته زيبا و درخشان نيست.»

دكتر بنك همچنين مي‌گويد: «حدود 30 ميليون زن در ايالات متحده مبتلا به آكنه بزرگسالي هستند كه اغلب به شكل برآمدگي روي پوست يا كيسه مانند هستند و روي قسمت‌هاي بالايي صورت و خط چانه قرار دارند.»


دوستان پوست شما

دكتر بنك فرآورده‌هاي مراقبت پوستي زير را براي خانم‌هاي بالاي ۳۰سال توصيه مي‌كند:

۱-كمپرس آب گرم روي جوش‌ها چند بار در روز، براي از بين بردن باكتري‌هاي موجود در آن‌ها و كاهش التهاب اين جوش‌ها
2- گلايكوليك اسيد، ظاهر و بافت پوست را تقويت كرده، چين و چروك‌ها را كاهش مي‌دهد و باعث كاهش تجمع رنگدانه‌ها در پوست و در نتيجه كم شدن جوش و آسيب‌هاي ناشي از آفتاب مي‌گردد.
۳- مصرف فرآورده‌هاي حاوي رتينول پيش از خواب، ضدآفتاب‌هايي با طيف گسترده (ترجيحا حاوي آنتي‌اكسيدان) در طول روز هم عوارض پوستي را در شما كم مي‌كنند.


دوستان باوفای پوست و زیبایی شما

معجون خانگي كه معجزه مي‌كند

اين دارو را در خانه تهيه كنيد: ۲ قاشق سوپ‌خوري ماست ساده، يك قاشق سوپ‌خوري جوي دوسر و يك قاشق سوپ‌خوري عسل را با هم مخلوط كنيد تا تبديل به خمير شود. جوي دوسر و عسل پوست را مرطوب كرده و ماست چون حاوي اسيدلاكتيك است پف‌ها را كاهش داده و حتي ممكن است سبب توليد كلاژن جديد در پوست شود كه باعث استحكام، سفتي و جواني مجدد پوست مي‌شود.

اختصاصی مجله اینترنتی برترین ها Bartarinha.ir

دوستان باوفای پوست و زیبایی شما



پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج