جاباما
۱۲۸۶۵۷۶
۱۴ نظر
۷۲۷۰۵
۱۴ نظر
۷۲۷۰۵
پ

با خوشپوش‌ترین مادر و دخترهای دنیا آشنا شوید

آیا تا حالا به این فکر کرده‌اید که چگونه می‌توان از زیباترین استایل‌های مادر و دختری سلبریتی‌ها الگو گرفت؟

چی بپوشم - زهرا محمدپور: آیا تا حالا به این فکر کرده‌اید که چگونه می‌توان از زیباترین استایل‌های مادر و دختری سلبریتی‌ها الگو گرفت؟ یا اینکه چگونه دختران سلبریتی‌ها همانند مادرشان خوش‌پوش و شیک می‌شوند؟ خب باید اعتراف کنیم که مادران ما پایه و زیربنای علاقه ما به مد را می‌سازند و اینکه ما چه سبک استایلی را انتخاب کنیم تا حد زیادی بستگی به مادرانمان دارد. طبیعتا این قانون در مورد سلبریتی‌ها هم صدق می‌کند، چه بسا بیشتر از سایرین چرا که دنیای پر زرق و برق سلبریتی‌ها همواره مورد توجه انسان‌های بسیاری قرار می‌گیرد و استایل آن‌ها به سرعت به الگویی در دنیای مد و فشن تبدیل می‌شود. پس جای تعجبی ندارد که دخترانشان هم از آن‌ها الگو بگیرند و ما شاهد جذاب‌ترین ست‌های مادر دختری سلبریتی‌ها باشیم. در ادامه با ما همراه باشید تا زیباترین استایل‌های مادر و دختری سلبریتی‌ها در کنار هم را ببینیم و متوجه شویم خوش‌سلیقه و شیک‌پوش بودن هم می‌تواند از مادران به دختران منتقل شود.

با خوشپوش‌ترین مادر و دخترهای دنیا آشنا شوید

ویکتوریا بکهام و دخترش هارپر بکهام

مسلما وقتی مادر، یکی از خوش‌استایل‌ترین فشن آیکون‌ها بوده و یک طراح لباس فوق‌العاده حرفه‌ای باشد؛ فرزند چاره‌ای ندارد جز اینکه به خوش‌پوش‌ترین و شیک‌ترین کودک تبدیل شود. هارپر بکهام سال‌هاست مورد توجه دوستداران مد و فشن قرار گرفته و بدون اغراق می‌توان گفت هارپر خوش‌استایل‌ترین کودک یا دست کم یکی از خوش‌پوش‌ترین کودکان است. ویکتوریا بکهام که همواره در مد و فشن پیشرو بوده‌، اکنون با استایل‌های مادر و دختری شیک و خاصی که با هارپر دارد، غوغا کرده‌است. از طرفی حتی زمانی که هارپر فقط چند ماه داشت، استایل او بسیار جذاب بود و با استایل دلربای ویکتوریا یکی از زیباترین استایل‌های مادر و دختری سلبریتی‌ها در کنار هم را نشان می‌دادند.

با خوشپوش‌ترین مادر و دخترهای دنیا آشنا شوید

استایل کیت میدلتون و دخترش پرنسس شارلوت

با خوشپوش‌ترین مادر و دخترهای دنیا آشنا شوید

کیت میدلتون که استایل او همواره منحصر به فرد و زبانزد بوده و یکی از ویژگی‌های تحسین برانگیز او همین خوش‌استایلی و خوش‌پوشی اوست؛ اکنون نیز در کنار دخترش شارلوت زیباترین ست‌های مادر و دختری را دارند. استایل شیک و دلربای پرنسس شارلوت این سوال را به ذهن ما می‌رساند، علت این همه خوش‌پوشی چه می‌تواند باشد؟ وقتی سبک استایل کیت میدلتون از بهترین‌هاست و بی‌عیب و نقص است، مسلما راهنما و الگوی فوق‌العاده‌ای برای استایل فرزندش خواهد بود. به علاوه زمانی که فرزند ملکه مدگردی جهان باشی، آیا می‌توانی بد استایل بشوی؟ آیا زمانی که پرنسس شارلوت متولد شد و او را در کلاه و پتوی بافتنی خود دیدید؛ این فکر به ذهنتان نرسید که در آینده‌ای نزدیک یکی از زیباترین استایل‌های مادر و دختری افراد معروف متعلق به کیت و شارلوت خواهد بود؟

با خوشپوش‌ترین مادر و دخترهای دنیا آشنا شوید

استایل بیانسه و دخترش بلو آیوی

بیانسه از آن دسته سلبریتی‌هایی است که کلکسیون لباس و اکسسوری‌های مد روز او همواره در دنیای مد و فشن مطرح بوده و افراد زیادی به دنبال الهام گرفتن از استایل شیک او هستند. اما حالا به جز خودش استایل بلو آیوی هم مورد توجه بسیاری قرار گرفته و به نظر می‌رسد تنوع و تعداد لباس‌های بلو آیوی دختر بیانسه آنقدر زیاد باشد که تنها نصف کمد لباس او از تمام لباس‌های ما بیشتر است! از زیباترین استایل‌های مادر و دختری سلبریتی‌ها در کنار هم می‌توان به استایل بیانسه و دخترش بلو آیوی و ست‌های مادر و دختری آن‌ها اشاره کرد.

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

با خوشپوش‌ترین مادر و دخترهای دنیا آشنا شوید

 استایل کیم کارداشیان و دخترش نورث وست

آیا کودکی را می‌شناسید که کمد لباسش پر از لباس‌هایی باشد که طراح سفارشی آن‌ها را طراحی کرده‌است؟ اگر پاسختان خیر می‌باشد؛ پس بهتر است، با نورث وست، کودک خوش‌پوش و شیک کیم کارداشیان، آشنا شوید. دنیای سلبریتی‌ها همیشه پر هیجان و پر زرق و برق است و استایل آن‌ها در دنیای مد و فشن تاثیرگذار و مهم است. لباس‌های مادر و دختری کیم و دخترش نورث از جمله شیک‌ترین و مد روزترین استایل سلبریتی‌هاست.

با خوشپوش‌ترین مادر و دخترهای دنیا آشنا شوید

استایل یولاندا فاستر و دخترانش جیجی حدید و بلا حدید

جیجی حدید و بلا حدید همیشه در صنعت مد پیشرو بوده‌اند و بر آن تسلط کامل داشته‌اند. اما اگر با یولاندا فاستر مادر جیجی و بلا آشنا باشید؛ از این همه خوش‌استایلی و شیک‌پوشی این دو خواهر تعجب نخواهید کرد؛ چرا که مادر آن‌ها هم مدلی موفق و جذاب بوده‌ و جیجی و بلا از یکی از بهترین‌ها یاد گرفته‌اند. یکی از هدیه‌های فاستر به دخترانش زیبایی بی نقص و خوش‌استایلی مثال‌زدنی آن‌هاست که از او به ارث برده‌اند.

با خوشپوش‌ترین مادر و دخترهای دنیا آشنا شوید

استایل میشل اوباما و دخترانش ساشا اوباما و مالیا اوباما

میشل به عنوان زنی با روحیه قوی و استوار و جایگاهی که برای مدتی به عنوان بانوی اول آمریکا داشته، همواره مورد توجه رسانه‌ها و مردم بوده‌است. می‌توان حدس زد که کمد لباس میشل اوباما پر از لباس‌هایی شیک و لاکچری است. ساشا و مالیا اوباما سبک استایل متفاوت‌تری نسبت به استایل میشل دارند و به نظر می‌رسد استایل شیک‌تر و امروزی‌تری دارند. اگر فکر می‌کنید؛ استایل میشل اوباما همیشه همینطور جذاب و زیبا بوده، بهتر است، سری به عکس‌های او قبل از تبدیل شدن به بانوی اول بزنید!

با خوشپوش‌ترین مادر و دخترهای دنیا آشنا شوید

استایل آنا وینتور و دخترش بی شفر

وقتی آنا یکی از معروف‌ترین و محبوب‌ترین‌ نام‌ها در صنعت مد و فشن است، تعجبی ندارد که دخترش سبک استایل او را الگو قرار دهد. فهمیدن اینکه چرا استایل مادر و دختری وینتور و بی شفر در صنعت مد تا این حد محبوب است، اصلا کار دشواری نیست. آنا علاقه‌مند به استایل‌های رنگارنگ  یا لباس‌هایی با پارچه‌هایی که موتیف گل دارند، می‌باشد. ست‌های مادر و دختری آن‌ها بسیار شگفت‌انگیز و منحصر به فرد است و خیلی اوقات استایلشان مکمل هم است.

با خوشپوش‌ترین مادر و دخترهای دنیا آشنا شوید

استایل گلدی هاون و دخترش کیت هادسون

بی‌شک یکی دیگر از زیباترین استایل‌های مادر و دختری سلبریتی‌ها در کنار هم متعلق به گلدی هاون و دخترش است. در اولین نگاهی که به عکس هاون و دخترش می‌اندازید، ممکن است، تصور کنید که آن‌ها دو خواهر هستند. از ویژگی مشترک استایل مادر و دختری گلدی و کیت، علاقه به لباس‌های بوهمی و پر زرق و برق است.

با خوشپوش‌ترین مادر و دخترهای دنیا آشنا شوید

استایل لیزا بونت و دخترش زویی کراویتز

به نظر می‌رسد زویی کراویتز به استایل مادرش لیزا علاقه دارد و گاهی ردپایی از کپی را در مدل مو و سبک استایل او می‌بینیم. اگر از طرفداران و علاقمندان استایل راکری ( استایلی که از موسیقی راک نشات گرفته‌است) باشید، بی شک از نظر شما زیباترین استایل مادر و دختری سلبریتی‌ها در کنار هم متعلق به لیزا و زویی خواهد بود.

با خوشپوش‌ترین مادر و دخترهای دنیا آشنا شوید

استایل مریل استریپ و لوئیزا جیکوبسون گامر

لوئیزا جیکوبسون و مریل استریپ معمولا همراه هم در فرش قرمزها حضور پیدا می‌کنند و یکی از شیک‌ترین استایل‌های مادر دختری معروف مربوط به آن‌هاست. استایل مادر و دختری مریل و لوئیزا بسیار متنوع است و هر بار با استایلی متفاوت ظاهر می‌شوند.

با خوشپوش‌ترین مادر و دخترهای دنیا آشنا شوید

سخن پایانی

چند مورد از زیباترین استایل‌های مادر و دختری سلبریتی‌ها در کنار هم را در اینجا بررسی کردیم و دیدیم که چگونه خوش‌استایلی و شیک بودن مادر می‌تواند به دخترش منتقل شود. شاید تصور کنید که بتوان دلیل آن را ارثی بودن یا ژن خوب دانست! اما جدای از این حرفا، مادری خوش‌پوش و پیشرو در صنعت مد و فشن، می‌تواند، الگوی مناسبی برای فرزندانش باشد و نگاه به کمد لباس سلبریتی‌ها برای دخترانشان درس بزرگی به همراه دارد. به علاوه اینکه مادران از کجا خرید می‌کنند و از چه برندها و طراحانی کمک می‌گیرند هم برای دخترانشان راهگشاست. نظر شما درباره این استایل سلبریتی‌ها چیست و از لحاظ شیک و به‌روز بودن چه امتیازی به آن‌ها می‌دهید؟ آیا شما هم از علاقه‌مندان ست مادر و دختری سلبریتی‌ها هستید؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      من اگه مثل اینا پول داشتم از اینا خوش استایل تر بودم .

    • ناشناس

      فرم بدن ک خوب باشه هر نوع لباسی بهت میاد

    • ناشناس

      👍👍👍

    • ناشناس

      بله پول باشه همه خوشتیپن

    • ناشناس

      هرچه قدر کیت میدلتون زیبا ومهربان ویکتوریا نجسب و بدجنس

    • ناشناس

      فقط کیت میدلتون.

    • ناشناس

      مونیکا و دخترش جز این دسته نیستن؟

    • ناشناس

      والا خداوکیل من ازاینا قشنگتره اگرباورتون نمیشه بیا جهرم 🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    • ایران

      ما که توی نون شب موندیم
      اصلا فرصتی برای فکر کردن به استایل نداریم

    • ناشناس

      آفرین به تو

    • ناشناس

      آره به خدا.راست میگی.پول همه چیز است پول فقط پول

    • Kian

      میلا یووویچ و دخترش رو ندیدین پس...!!!؟؟؟

    • ناشناس

      اونقدرام جالب نیست لباساشون

    • سارا

      منم اگه پولدار بودم خوشتیپ میشدم .وقتی یه لباس چندسال می‌پوشیم دیگه خوش‌تیپی معنی ندارد.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج