۱۳۱۸۹۷۴
۷۹۰
۷۹۰
پ

چرا باید لحظه آخر را برای رزرو تور انتخاب کنیم؟

یکی از مهم‌ترین موارد در انتخاب تور مناسب، تنوع بالا است. باز بودن دست مسافران و گردشگران برای انتخاب یک تور ایده‌آل که بتواند تمامی نیازها و خواسته‌هایشان را پوشش دهد تنها در مجموعه لحظه آخر امکان پذیر است.‌

یکی از مهم‌ترین موارد در انتخاب تور مناسب، تنوع بالا است. باز بودن دست مسافران و گردشگران برای انتخاب یک تور ایده‌آل که بتواند تمامی نیازها و خواسته‌هایشان را پوشش دهد تنها در مجموعه لحظه آخر امکان پذیر است.‌ اما چرا این مجموعه محبوبیت دارد و آن را انتخاب می‌کنند؟ وجود امکانات بسیار زیاد در کنار برپایی محیطی شاد و مفرح، باعث ایجاد این محبوبیت شده است. تورهای برگزار شده از کیفیت بسیار بالایی برخودار هستند و گردشگران می‌توانند تمامی تورها را با هم مقایسه کنند و یک انتخاب عالی و درخور داشته باشند. امکان انتخاب نوع ایرلاین و آژانس مسافرتی، انتخاب نوع هتل و... از دیگر مواردی است که مهر تاییدی بر دلیل انتخاب این مجموعه خواهد بود.

چرا باید لحظه آخر را برای رزرو تور انتخاب کنیم؟

تنوع تورهای برگزار شده در لحظه آخر

در مجموعه لحظه آخر انواع تورهای داخلی و خارجی برگزار می‌شود. این تورها شامل تورهای زمینی و هوایی هستند که بنا به خواسته خود می‌توانید یکی را انتخاب کنید. در تورهای داخلی شهرهای بی‌نظیری وجود دارند که می‌توان از آنها لذت برد و در تورهای خارجی نیز تنوع بالایی از کشورها و شهرها را شاهد هستیم که ما را به قلب فرهنگ و تمدن‌های مختلف دعوت می‌کنند. تورهای داخلی و خارجی مجموعه لحظه آخر به شرح زیر هستند.

تورهای داخلی لحظه آخر

برای تورهای داخلی لحظه آخر می‌توان مبدا خود را از بین شیراز، اصفهان، تهران و مشهد انتخاب کرد. شهرهایی که تورهای مسافرتی به عنوان مقصد خود تعیین می‌کنند شامل کیش، مشهد، قشم، شیراز، اصفهان، یزد، چابهار، کاشان هستند که در کنار موارد ذکر شده طبیعت گردی و تور کویر نیز موجود است. تورهای داخلی هم به صورت زمینی و هم به صورت هوایی برگزار می‌شوند.برای انتخاب یک گزینه عالی می‌توانید تمامی قیمت‌ها موجود برای مقصد خود را مشاهده کنید و آنها را مورد بررسی قرار دهید. همچنین انتخاب ایرلاین و آژانس مسافرتی بر عهده شما بوده و می‌توانید به دلخواه هر کدام را برگزینید. در تورهای داخلی امکان انتخاب هتل نیز وجود دارد که شما می‌توانید به راحتی امکانات انواع هتل‌ها را مشاهده کرده و پس از بررسی‌های لازم در مورد اطلاعات و خدمات ارائه ‌شده از طرف هتل، یکی را انتخاب نمایید. مدت زمان حضور خود در تور و در شهر مقصد نیز دلخواه است و می‌توانید از تور یک روزه تا 10 روزه را انتخاب کنید.

تورهای خارجی لحظه آخر

تورهای خارجی لحظه آخر نیز تنوع بسیار بالایی دارند. در این تورها کیفیت و آرامش حرف اول را می‌زند و می‌توانید با خیالی آسوده یک سفر عالی و مهیج داشته باشید. در تورهای خارجی نیز می‌توانید از ارزان‌ترین تا گران‌ترین قیمت را مشاهده کنید. تورهای زمینی و هوایی بسیاری وجود دارند که علاقه‌مندان به مسیر می‌توانند تورهای زمینی را برگزینند. شهرهای مبدا برای تورهای خارجی مشهد، اصفهان، شیراز، تهران و خوی هستند که می‌توانید از این شهرها سفر خود را آغاز کنید. شرایط اقساطی برای تورهای خارجی وجود دارد و برای همه آنها داشتن گذرنامه با اعتبار حداقل 6 ماه از واجبات است.

در تورهای خارجی نیز امکان بازدید و کسب اطلاعات به صورت آنلاین از هتل‌های مورد نظر وجود دارد و شما می‌توانید در صفحه مورد نظر تور، انواع هتل‌ها را با اطلاعات کامل مشاهده کنید. کشورها و شهرهایی که در تورهای متنوع مجموعه لحظه آخر می‌توان انتخاب کرد و از آنها لذت برد به شرح ذیل هستند:

  • تور ترکیه: تور استانبول، آنتالیا، کوش آداسی، بدروم، مارماریس، آنکارا، وان، ترابزون، کاپادوکیا، ارزروم، آلانیا

  • تور ارمنستان: تور ایروان

  • تور گرجستان: تور تفلیس و باتومی

  • تور امارات: تور دبی

  • تور تایلند: تور پاتایا، بانکوک، پوکت

  • تور مالزی: تور کوالالامپور، لنکاوی

  • تور سنگاپور

  • تور بلغارستان: تور وارنا

  • تور هند

  • تور اروپا

  • تور اندونزی: تور بالی

  • تور روسیه: تور مسکو، سن پترزبورگ

  • تور کشوهایی نظیر سریلانیکا، کربلا، فیلیپین، قزاقستان

چرا باید لحظه آخر را برای رزرو تور انتخاب کنیم؟

امکان رزرو تور در هر روزی از سال

یکی دیگر از مزایای بسیار عالی در مجموعه لحظه آخر، وجود انواع متنوعی از تورها در تمامی روزهای سال است. شما در هر ساعت از شبانه روز که اراده کنید می‌توانید از انواع بی‌نظیری از تورهای داخلی و خارجی برخوردار شوید و از آنها لذت ببرید. علاوه‌بر روزهای تعطیل و ایام تعطیل نظیر عید نوروز و...، دیگر روزهای سال که تعطیلات خاصی نیز ندارند هم از تورهای متنوعی برخودار هستند. انواع تورهای داخلی و خارجی، زمینی و هوایی آماده خدمت رسانی به مسافران و گردشگران عزیز خواهند بود.

چرا باید لحظه آخر را برای رزرو تور انتخاب کنیم؟

رزرو و خرید تورهای با کیفیت در لحظه آخر

برای خرید یا رزرو تورها باید به نوع تور توجه شود. هر کدام از تورها قوانین مخصوص به خود را دارند؛ اما در ابتدا انتخاب نوع هتل، نوع ایرلاین، نوع آژانس مسافرتی و مدت زمان اقامت از الزامات هستند و باید هر کدام از این فاکتورها را بنا به خواسته و نظر خود انتخاب کنید. برای خرید تورهای داخلی و همراهی با این تورهای باکیفیت باید کارت شناسایی و مدرک محرمیت به همراه داشته باشید. همچنین برای تورهای خارجی باید از گذرنامه با حداقل 6 ماه اعتبار برخوردار باشید. برای برخورداری از تورهای اقساطی باید 50 درصد از مبلغ کل را پرداخت کنید و سپس هماهنگی‌های لازم را به عمل آورید. توجه داشته باشید که اقساطی بودن تور به معنای کم شدن کیفیت آن نیست!

سخن پایانی

انتخاب بهترین تور از بین هزاران تور در حال برگزاری کاری دشوار است. انتخاب بهترین ایرلاین یا انتخاب آژانس مسافرتی مناسب، تهیه بلیط رفت و برگشت، قیمت‌ها بالا در قبال امکانات کم و نامناسب و... مواردی هستند که گردشگران را دل‌زده و ناراحت می‌کنند؛ اما می‌توان با مراجعه به سایت مجموعه لحظه آخر تمامی این مشکلات را رفع کرد و یک انتخاب عالی و مناسب داشت. می‌توان تمام تورهای مسافرتی موجود را با هم مقایسه کرد و از بین آنها یکی را به دلخواه برگزید. انتخاب ایرلاین، هتل، مدت اقامت، آژانس مسافرتی و... همگی بر عهده مسافران است تا بتوانند یک انتخاب مناسب و ایده‌آل داشته باشند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج