۱۳۱۹۸۸۵
۱۴۵۵
۱۴۵۵
پ

معرفی بالکن شیشه ای و انواع آن

امروزه در طراحی و نمای ساختمان‌ها، کافی‌شاپ و رستوران‌ها استفاده از شیشه بسیار رایج شده است؛ زیرا در عین سادگی، زیبایی دوچندانی به ظاهر بنا می‌دهد. علاوه بر این استفاده از انواع شیشه‌های سکوریت برای جداسازی مکان‌ها بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد. با توجه به افزایش جمعیت و آپارتمان‌نشینی در شهرهای بزرگ، وجود بالکن می‌تواند مانند حیاط خانه‌های قدیمی فضای امنی برای آرامش شما و خانواده‌تان فراهم کند.

 

بالکن‌های بدون شیشه در تمامی فصل‌ها با مشکلات مختلفی مانند بارندگی و گرد و غبار مواجه هستند و این مورد باعث غیرقابل استفاده‌شدن این محیط برای افراد می‌شود؛ همچنین بیشتر خانواده‌ها از ترس سقوط فرزندان کوچک خود از بالکن استفاده نمی‌کنند. 

شما می‌توانید با نصب شیشه بالکن از برف در زمستان و گرد و غبار در تابستان جلوگیری کرده و در تمامی زمان‌ها از محیط خود به عنوان یک حیاط کوچک تزیین‌شده یا گلخانه استفاده کنید. همچنین می‌توانید با نصب باربیکیو یا گاز خانگی به عنوان آشپزخانه، برای جلوگیری از ورود بوهای نامطبوع به منزل از این مکان استفاده کنید.

 

معرفی بالکن شیشه ای و انواع آن

انواع بالکن شیشه‌ای

شیشه‌های بالکنی شامل تعدادی شیشه ثابت همراه با یک یا دو درب ریلی می‌شود و به دو شکل ثابت و متحرک در بازار موجود است. شیشه های متحرک دارای درب‌های ریلی بوده و در مواقع لزوم از ریل خارج می‌شوند و از بالکن، به‌صورت بدون شیشه هم می‌توان استفاده کرد. 

شیشه‌های ثابت قابلیت حرکت ندارند و فقط به شکل لولایی یا ریلی باز و بسته می‌شوند.

تفاوت شیشه‌های ثابت و متحرک

  • شیشه‌های متحرک قابلیت باز شدن و خروج از ریل را دارند اما شیشه‌های ثابت قابلیت حرکت ندارند.

  • شیشه‌های متحرک را به راحتی می‌توان شستشوی داد اما برای شستشوی شیشه‌های ثابت باید از نردبان یا تی‌های دستی بلند استفاده کنید.

نکته: شما می‌توانید هنگام خرید «شیشه‌های نانوی خودتمیزشونده» سفارش دهید. این نوع شیشه‌ها نیاز زیادی به شستشوی ندارند و لکه بر نمی‌دارند. 

یراق آلات شیشه‌های بالکنی

یراق‌آلات و مواد اولیه استفاده‌شده در شیشه‌های بالکنی از قسمت‌های بسیار مهم کار است زیرا باید از مواد باکیفیت استفاده شود تا از آلودگی صوتی، آسیب در برابر ضربه و… جلوگیری شود. بسیاری از شرکت‌ها برای سودجویی بیشتر از یراق‌آلات تقلبی و بی‌کیفیت در تولید شیشه‌های بالکنی استفاده می‌کنند که علاوه‌بر تهدید امنیت، صاحب‌خانه‌‌ها پس از مدت کمی به دلیل استهلاک مجبور به تعویض یا تعمیر آن‌ها خواهند شد.

از مواد مورد استفاده در بالکن شیشه‌ای به موارد زیر می‌توان اشاره کرد:

  • لاما

  • هدایتگر شیشه

  • قفل بالا و پایین شیشه بالکن

  • پیچ و اتصالات شیشه بالکن

  • قرقره

  • چرخ شیشه بالکن

  • درپوش

مزایای بالکن شیشه‌ای

استفاده از بالکن‌ شیشه‌ای مزایای بسیاری دارد که در ادامه به تعدادی از آن‌ها اشاره می‌کنیم:

  • زیبایی نمای ساختمان‌ها

  • جلوگیری از ورود گرد و غبار و حشرات موذی

  • کاهش قابل توجه آلودگی‌های صوتی

  • استفاده از فضای بالکن در فصل زمستان 

  • جلوگیری از سقوط کودکان

  • استفاده از فضای بالکن به عنوان حیاط یا گلخانه

  • نصب باربیکیو در بالکن و جلوگیری از ورود بوهای نامطبوع به خانه

  • نصب سریع و آسان بدون نیاز به تخریب

خرید و سفارش بالکن شیشه‌ای

تولید و نصب شیشه‌های بالکنی بسیار حائز اهمیت است در صورتی که شما برای خرید و سفارش به شرکت‌های نامعتبر مراجعه کنید، با مشکلات زیر مواجه خواهید شد:

  • عدم شفافیت کافی و کدربودن شیشه‌ها

  • عبور صدا و هوا از درزهای شیشه به دلیل استفاده از درپوش‌های نامرغوب

  • گیرکردن ریل‌ها

  • شکنندگی شیشه‌ها و آسیب با ضربه‌های سطحی

  • کثیف‌شدن شیشه‌ها به دلیل مرغوب‌نبودن جنس آن‌ها

برای مواجه‌نشدن با موارد بالا و تعویض و تعمیر مداوم بالکن‌های شیشه‌ای در اثر استهلاک و خرابی زودرس، می‌توانید به نمایندگی‌های رسمی و معتبر فروش شیشه‌های بالکنی مراجعه کنید. در این مراکز، یراق‌آلات استفاده‌شده بسیار مرغوب هستند؛ همچنین نصب بالکن توسط افراد متخصص انجام شده تا از ایمنی و ماندگاری آن اطمینان حاصل شود.

معرفی مراکز فروش بالکن شیشه‌ای 

برای خرید بالکن شیشه‌ای باید به یک مرکز فروش معتبر مراجعه کنید، زیرا هم جنس شیشه‌های بالکنی بسیار مهم است و هم نحوه نصب آن در ایمنی بالکن تاثیرگذار خواهد بود؛ همچنین لازم به ذکر است که بسیاری از مراکز فروش برای سودجویی بیشتر یراق‌آلات نامرغوب را با قیمت‌های بالا می‌فروشند یا با تخفیف‌های بسیار زیاد اجناس تقلبی را به مشتریان عرضه می‌کنند.

توجه داشته باشید که قیمت شیشه بالکن باید معقول باشد زیرا فقط هزینه نصب، حمل و جابه‌جایی آن از ۲.۸۵۰.۰۰۰ تومان شروع می‌شود؛ پس هنگام مواجهه با قیمت‌های پایین باید در خرید خود شک کنید. خرید از مراکز نامعتبر شیشه بالکن با قیمت‌های پایین می‌تواند جان و امنیت ساکنین را به خطر بیندازد؛ زیرا بالکن‌های شیشه‌ای در ارتفاع نسبتا بالایی نصب می‌شوند.

مرکز فروش شیشه بالکن سهند

شرکت بالکن سهند انواع شیشه‌های تاشو را در شهرهای مختلف ایران ارائه می‌کند. این مرکز تمامی مواد اولیه خود را از کشور ترکیه وارد، در ایران مونتاژ کرده و سپس توسط متخصصان حرفه‌ای برای مشتریان گرامی نصب می‌کند.

 شرکت بالکن سهند شیشه‌هایی در عرض‌های ۵۰ تا ۶۰ سانتی‌متری برای محیط‌های مختلف با طراحی به سبک و سلیقه مشتریان اجرا می‌کند. این شیشه‌ها ۵۰ تا ۶۰ درصد عایق دما بوده و تا ۱۰۰ درصد از آلودگی و گرد و غبار جلوگیری می‌کنند.

 در ساخت و تولید ایت شیشه‌ها از موارد اولیه بسیار باکیفیتی استفاده می‌شود؛ بنابراین در برابر ضربه و آسیب مقاوم هستند و همچنین برای زلزله و سایر خطرات احتمالی استانداردیابی شده‌اند.

 قیمت شیشه بالکن سهند با توجه به کیفیت آن بسیار مناسب است و به طرح، رنگ و متراژ سفارش بستگی دارد. بازهٔ قیمت در هنگام نگارش این مطلب از ۲.۸۰۰.۰۰۰ تا ۳.۵۰۰.۰۰۰ تومان برای هر متر مربع است. برای اطلاع دقیق از قیمت‌ها به سایت شرکت بالکن سهند مراجعه کنید.

جمع بندی

بالکن‌های شیشه‌ای تاثیر به‌سزایی در زیباسازی ساختمان و همچنین کاربردهای دیگری بسته به نوع استفاده شما خواهد داشت. شرکت بالکن سهند با عرضه انواع شیشه بالکن‌های با کیفیت در قیمت‌های مناسب و همچنین مشاوره برای طراحی در تمامی محیط‌ها آماده ارائه خدمت به تمامی مشتریان است.

این مرکز پس از ثبت سفارش شما متخصصان حرفه‌ای را برای نصب شیشه بالکن به سبک و سلیقه شما در اندازه‌های مختلف می‌فرستد. همچنین این شرکت در صورت آسیب‌دیدن گارانتی و خدمات پس از فروش برای محصولات خود دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر و همچنین ثبت سفارش می‌توانید به سایت https://balkonsahand.ir مراجعه کنید.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج