۱۳۳۲۱۲۸
۱۴۸۳۸
۱۴۸۳۸
پ

بهترین تفریحات در شهر دبی انجام می شود

شهر دبی یکی از شگفت انگیز ترین شهرهای خاورمیانه از هر لحاظی است که فکرش را بکنید!

از جاهای دیدنی مدرن گرفته تا جاذبه های تاریخی منحصر به فرد بادیه نشین ها، از تفریحات مدرن و لاکچری گرفته تا رستوران های مختلف و باشکوه، همه و همه دست به دست یکدیگر داده اند تا شگفت انگیز بودن این کلان شهر خاورمیانه را بیشتر به رخ جهانیان بکشند. علاوه بر جاهای دیدنی شهر دبی، مراکز تفریحی در این شهر وجود دارد که نمی توانید نظیر بسیاری از آن ها را در دنیا پیدا کنید! در این مقاله به معرفی هیجان انگیزترین و بهترین تفریحات دبی می پردازیم تا شما به محض رسیدن به مقصد، وقت خود را برای پیدا کردن مرکز تفریحی و تفریح مدنظر خود از دست ندهید.

پارک های آبی دبی

کمتر کسی پیدا می شود که از آب تنی خوشش نیاید و از دیدن پارک های آبی بزرگ و سرسره های آبی غول پیکر هیجان زده نشود. اگر شما نیز در زمزه همین افراد قرار می گیرید و از تفریح در پارک های آبی سرپوشیده یا سرباز لذت می برید، پارک های آبی دبی بهترین مکان هایی هستند که می توانید در سفر به این شهر در آن ها تفریح کنید؛ از جمله بهترین پارک های آبی دبی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

پارک آبی آکواونچر

بهترین تفریحات در شهر دبی انجام می شود

پارک آبی آکواونچر (Aquaventure Waterpark) یکی از هیجان انگیزترین و بهترین پارک های آبی در دبی است که هیچ محدودیت سنی برای ورود افراد به آن وجود ندارد. با خیال راحت همراه با کودکانتان به این پارک آبی بروید و آن ها را به غارهای آبی این مجموعه ببرید؛ غارهای آبی مجموعه آکواونچر به گونه ای طراحی شده اند که کودکانی که قد آن ها زیر ۱۲۰ سانتی متر است، بتوانند از آن استفاده کنند؛ پس با خیال راحت بگذارید فرزندانتان در این بخش به تفریح بپردازند. این پارک یکی از مجهزترین پارک های آبی دبی است که امکانات تفریحی و رفاهی بسیار متعددی را در اختیار افراد قرار می دهد؛ از جمله این امکانات تفریحی و رفاهی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • انواع رستوران

  • انواع کافه

  • رودخانه های موج دار

  • بیش از ۳۰ سرسره آبی

  • ساحل آزاد

  • برج سقوط آزاد

این پارک آبی در خیابان الهلال دبی قرار دارد.

پارک آبی وایلد وادی

پارک آبی وایلد وادی (Wild Wadi Waterpark) یکی از پارک های آبی مشهور دبی است که سبک معماری و ساخت آن با سایر پارک های آبی این شهر تفاوت دارد. این پارک آبی بر اساس یکی از داستان های قدیمی شهر دبی به نام داستان «جحا» ساخته شده است و به عبارت ساده تر،‌ معماری این پارک آبی روایتگر داستان های فردی به نام جحا است. این پارک یکی از جاهای دیدنی دبی بوده که در ساخت آن از معماری اصیل عربی الهام گرفته شده است. از جمله امکانات تفریحی و رفاهی این مجموعه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سرسره های مارپیچ با بیش از ۱۵ متر طول (سرعت پایین آمدن شما از این سرسره ها به ۸۰ کیلومتر بر ساعت نیز می رسد!)

  • موج سواری در ساحل موج های مصنوعی

  • سرسره های سرعتی

  • قلعه باران

این پارک در خیابان جمیرا دبی قرار داشته و نزدیک به یکی دیگر از جاذبه های گردشگری دبی یعنی برج عرب است.

Xline

ایکس لاین در واقع یکی از زیپ لاین های موجود در شهر دبی است که شهرت جهانی دارد؛ ایکس لاین،‌ طولانی ترین زیپ لاین دنیا بوده و قطعا می تواند یکی از بهترین تفریحات شهر دبی برای عاشقان هیجان، ارتفاع و سرعت باشد؛ اگر سوار این زیپ لاین شوید، پرواز در ارتفاع ۱۷۰ متری را تجربه خواهید کرد؛ حداکثر سرعت حرکت شما در این زیپ لاین ۸۰ کیلومتر بر ساعت بوده و ترکیب این سرعت با ارتفاع ۱۷۰ متری،‌ می تواند آدرنالین خود شما را به بالاترین حد ممکن برساند. مسیر ایکس لاین از بالای یکی از برج های JBR’s Amwa آغاز و بر روی سقف مارینا مال به پایان می رسد.

آب نمای شهر دبی

بهترین تفریحات در شهر دبی انجام می شود

آب نمای شهر دبی در واقع یکی از اصلی ترین نمادهای این شهر در کنار برج خلیفه و برج عرب بوده که سکانس های بسیاری از فیلم های عاشقانه و کلاسیک در کنار آن ضبط شده است. این آب نما در دریاچه مصنوعی برج خلیفه قرار داشته و محال است که مسافران و گردشگران شهر دبی، این جاذبه گردشگری را از دست بدهند. از امکانات رفاهی این آب نما می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قایق سواری

  • رستوران

  • کافه

هتل هیستیریا

بهترین تفریحات در شهر دبی انجام می شود

اگر اهل تفریحات هیجان انگیز هستید و دوست دارید به واسطه ترسیدن، آدرنالین خون خود را بالا ببرید، هتل هیستیریا یکی از بهترین جاهای دیدنی دبی است که باید حتما به آن سر بزنید. به نقل از برخی سایت های خبری، این هتل یکی از ترسناک ترین هتل های جهان است که در هر بخش آن، با انواع و اقسام وسایل عتیقه، انسان های ترسناک گریم شده و... مواجه خوهید شد.

به نقل از فلای تودی :

" دبی شهری پر زرق‌وبرق و جذاب به لحاظ تفریحات، امکانات مراکز خرید لوکس و … در دنیاست. در دبی، شهر آسمان‌خراش‌های بلند، شما در کمترین زمان و در فاصله‌ای کم از لحاظ موقعیتی، می‌توانید بسیاری از جاذبه های مهم و گردشگری آن را تماشا کنید. "

سفر به دبی و رزرو بلیط و اقامتگاه

دبی یکی از محبوب ترین و مشهورترین مقاصد گردشگری خاورمیانه و جهان است که به پاس جاهای دیدنی و جاذبه های گردشگری فوق العاده اش، سالیانه میلیون ها گردشگر را به سمت خود جذب می کند؛ تراکم سفرها به شهر دبی در فصل های پاییز و زمستان بیشتر شده و اگر قصد سفر در این دو فصل را دارید، بهتر است حداقل ۳ تا ۴ ماه زودتر نسبت به رزرو اقامتگاه و خرید بلیط اقدام نمایید. شما می توانید بلیط رفت و برگشت به دبی را در زمان دلخواه از سایت فلای تودی خریداری کنید و از تخفیف های هیجان انگیز آن برای رزرو اقامتگاه بهره مند شوید.

سایت: https://www.flytoday.ir

آدرس: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان صابونچی، کوچه ادایی، پلاک 2، طبقه 2

تلفن: 42405000-021

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج