۱۳۴۶۶
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

در روزهاي سرد با رايحه‌هاي گرم با وقار بمانيد

عطرهای گرم برای روزهاي سرد

قطعا شما براي شركت در يك مراسم رسمي همان طور كه تلاش مي‌كنيد تا پوششي رسمي‌تر داشته باشيد بايد از رايحه‌اي استفاده كنيد تا با سن و نوع پوشش و مناسبتي كه به آن مي‌رويد متناسب و همخوان باشد تا به‌نظر خود و اطرافيان‌تان شكيل‌تر به‌نظر برسيد.

عطرهای گرم برای روزهاي سرد

عطرهای گرم برای روزهاي سرد

هر روز صبح قبل از رفتن به سمت محل كار، دانشگاه و‌... به فكر اين هستيم كه امروز چه لباسي بپوشيم آراسته‌پوش بودن و خوش‌پوش بودن يك قاعده مهم در زندگي اجتماعي است و دقت در آن بسيار مهم است. انتخاب عطر و ادكلن هم از اين قاعده مستثنا نيست، قطعا شما براي شركت در يك مراسم رسمي همان طور كه تلاش مي‌كنيد تا پوششي رسمي‌تر داشته باشيد بايد از رايحه‌اي استفاده كنيد تا با سن و نوع پوشش و مناسبتي كه به آن مي‌رويد متناسب و همخوان باشد تا به‌نظر خود و اطرافيان‌تان شكيل‌تر به‌نظر برسيد.


براي بالاي سي‌ساله‌ها

Ted Lapidus white soul

تدلاپيدوس، نامي آشنا براي عطر بازها! نخستين توليد عطر اين برند به سال 1984 بر‌مي‌گردد؛ وايت سول محصول جديد اين برند با بويي ملايم و مليح از خانواده گل‌هاست كه در اواخر سال 2010 روانه بازار شد. گل آفتابگردان، زردآلو، بهارنارنج و مندرين كه ميوه‌اي شيرين از خانواده مركبات در چين است در تركيبات اصلي‌اش استفاده شده است؛ رايحه‌اي شكيل كه براي خانم‌هاي بالاي 30‌سال پيشنهاد مي‌شود.


براي هر سليقه‌اي

AQUA di GIOA by Armani

اگر در انتخاب رايحه مورد نظرتان در بين اين همه عطري كه در بازار موجود است سرگردان مي‌شويد نيم نگاهي به محصولات عطر آرماني بيندازيد. معمولا براي هر سليقه‌اي رونمايي چشم‌گيري دارد و بدون شك از رايحه‌هايش احساس رضايت خواهيد داشت. رايحه‌اي قوي و نافذ كه در تركيباتش از ميوه‌هاي كم شيرين و آبدار استفاده شده و در يك شيشه زيبا در سال ۲۰۱۰ روانه بازار شده است.


يك شوك واقعي

One shock by Calvin klein

Ck با شوك وارد مي‌شود! رايحه‌اي گرم، شيرين و خوشمزه كه سرشار از بوي گل‌هاي خوشبوست؛ ردپاي گل ياسمن، رز، گل صدتومني، شكوفه گل خشخاش، گل اركيده، وانيل و نعناي هندي كه براي استفاده در طول روز پيشنهاد مي‌شود. با گذر زمان رايحه‌اش ملايم‌تر مي‌شود اما ماندگاري خود را حفظ مي‌كند، اگر به رايحه‌هاي شيرين و ملايم علاقه‌مند هستيد امتحانش كنيد.


عطر بايد به نقاطي از پوست بدن كه نبض دارد زده شود؛ فشار جريان خون و ضربه‌هاي متناوب باعث ماندگار‌تر بودن عطر در اين نقاط مي‌شود.


تا به حال براي‌مان پيش آمده بوي عطري كه قبلا از آن استفاده مي‌كرديم و از رايحه‌اش لذت مي‌برديم مثل قبل براي‌مان ديگر مطلوب نيست، خب بايد بدانيد؛ معمولا گذر زمان روحيات و علائق فردي را تحت‌تاثير خود قرار مي‌دهد، شايد با ‌گذر زمان روحيه‌تان به مانند گذشته نيست و سليقه‌تان تغيير كرده است.


براي مناسبت‌هاي رسمي

Cartier De Lune

رايحه‌اي دلنشين با شيشه كريستالي كه سرشار از عطر شكوفه گل‌هاست كه در سال ۲۰۱۱ توليد شده است؛ رايحه‌اي با نشاط و انرژي براي خانم‌هايي كه علاقه‌مند به رايحه‌هاي گلي هستند. زماني كه در عطر را باز مي‌كنيد بي‌درنگ احساس مي‌كنيد در باغي پر از گل قدم گذاشته‌ايد. شكوفه گل‌هاي مريم، اركيده،آفتابگردان و مگنوليا را در اين معجون خوشبو مي‌توان ديد؛ معمولا رايحه‌هاي گلي با ماندگاري بالايي كه دارند براي مناسبت‌هاي رسمي انتخاب درست‌تري هستند.


بوي گل اركيده

CK in ۲u by Calvin klein

زماني كه در عطر را باز مي‌كنيد بدون شك بوي گل اركيده را احساس خواهيد كرد‌؛ بويي دلنشين كه از درون آرام‌تان مي‌كند و سختگير‌ترين سليقه‌ها را نرم!
رايحه اي دلنشين و ماندگار كه گرمايش از اسانس وانيل، كهربا، چوب سرو و كاكتوس است.


پر انرژي شويد

Light Blue by dolce&Gabana

اين برند در دنياي لباس و طراحي نيازي به معرفي ندارد و اين‌طور به‌نظر مي‌رسد كه در دنياي عطر هم موفق بوده و حرفي براي گفتن دارد. رايحه‌اي نرم و ملايم كه با استشمام و استفاده انرژي روزانه‌تان بالا مي‌رود و اگر به‌دنبال رايحه‌اي چوبي و ملايم با ماندگاري بالايي هستيد بدون شك خودش است! رايحه‌اي از تلفيق سيب، چوب سرو، چوب صندل و ...

اختصاصی مجله اینترنتی برترین ها Bartarinha.ir

عطرهای گرم برای روزهاي سرد


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج