۱۳۶۷۴۷۵
۱۴۲۷
۱۴۲۷
پ

معرفی بهترین هتل های ۴ ستاره شیراز

شیراز به عنوان پایتخت فرهنگی کشور شناخته می شود و شهر حافظ و سعدی است. این شهر باطراوت و سرسبز، یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگران در تمام فصول سال به شمار می رود. پس اگر شما هم در حال تنظیم برنامه خود برای سفر به این شهر هستید، جای تعجب چندانی ندارد؛ اما بهتر است از قبل، یک هتل مناسب در این شهر رزرو کنید تا با خیال راحت بتوانید به گشت و گذار و بازدید از دیدنی های شهر پرداخته و هر زمان که خواستید، برای استراحت به هتل بروید. برای راحتی بیشتر کار شما

ما در این مطلب تصمیم داریم برخی از بهترین هتل های شیراز را به شما عزیزان معرفی کنیم. همراه ما باشید.

معرفی بهترین هتل های ۴ ستاره شیراز

معرفی بهترین هتل های ۴ ستاره شیراز

معمولا در شهرهای گردشگری و بزرگی مثل شیراز، هتل های زیادی بنا می شوند. در این میان، هتل های ۴ ستاره هم از کیفیت کافی برخوردارند و هم قیمت اقامت در آن ها مناسب است. برای این که بتوانید در سفر خود به این شهر، اقامتی آرام در یک هتل با کیفیت را تجربه کنید، باید معروف ترین هتل های شهر شیراز را بشناسید. ما در اینجا، بهترین هتل های ۴ ستاره شیراز را طبق تجربیات مسافران به شما معرفی خواهیم کرد:

  • هتل الیزه

«هتل الیزه شیراز» یکی از بهترین و لوکس ترین هتل شیراز به شمار می رود. پرسنل مهمان نواز و خوش برخورد این هتل در محبوبیت بالای آن بی تاثیر نیستند. همچنین این هتل در نزدیکی مرکز شهر و دیدنی های معروف شیراز قرار دارد.

ازجمله مهم ترین امکانات آن می توان به مواردی همچون استخر سرپوشیده؛ رستوران و کافی شاپ؛ سالن بدنسازی؛ سونا و جکوزی و... اشاره کرد. چیزی که به محض ورود به هتل توجه شما را به خود جلب می کند، لابی مجلل و مدرن آن است. اتاق های هتل هم همگی به شکل جذابی دکوراسیون شده اند و فضایی آرامش بخش دارند.

آدرس: شیراز، معالی آباد، کوی پزشکان، پلاک ۲۰

معرفی بهترین هتل های ۴ ستاره شیراز

  • هتل رویال شیراز

یکی دیگر از هتل های مجلل و رویایی شهر شیراز، «هتل رویال» نام دارد. این هتل از فضایی بسیار شیک و مدرن برخوردار است و امکانات مناسبی را به مسافران ارائه می دهد. ازجمله این امکانات می توان به سالن بدنسازی؛ سالن سونا و جکوزی؛ رستوران ایرانی؛ فست فود؛ کافی شاپ و... اشاره کرد. تمام اتاق ها و سوئیت های این هتل هم تجهیزات کافی و مدرنی دارند که باعث رضایت مسافران خواهند شد.

این هتل دارای تالارهایی برای برگزاری انواع سمینارها و کنفرانس ها است و از تجهیزات کافی برخوردارند. بنابراین اگر برای مقاصد کاری به شیراز سفر کرده باشید، می توانید روی این موضوع هم حساب کنید.

دیدنی های معروف شیراز در فاصله کمی از این هتل قرار دارند و با کمی پیاده روی، می توانید از این اماکن بازدید کنید.

آدرس: شیراز، بلوار ربانی (قرآن)، میدان ابوالکلام، جنب رستوران هفت خوان

  • هتل پارسیان شیراز

یکی دیگر از هتل های شیراز که در نزدیکی مراکز دیدنی و مهم این شهر قرار دارد، «هتل پارسیان» است. این هتل ۴ ستاره از پرسنل مجرب و خوش برخورد و مدیریت حرفه ای برخوردار است. شما می توانید در طول اقامت خود در هتل پارسیان، از امکانات مختلف آن، مثل آرایشگاه مردانه؛ مرکز خرید؛ کافی شاپ و... بهره مند شوید.

آدرس: شیراز، خیابان زند، خیابان رودکی

معرفی بهترین هتل های ۴ ستاره شیراز

  • هتل کریم خان

«هتل کریم خان» در کنار بنای معروف ارگ کریم خان زند بنا شده است. شما می توانید اقامت رضایت بخشی را در این هتل ۴ ستاره تجربه کنید. این هتل نوساز دارای معماری جذاب و خیره کننده ای است که به سبک معماری سنتی ایرانی ساخته شده است و تداعی کننده فرهنگ و هنر کشورمان است. قرارگیری در فضای آن، حس خوبی از اصالت و هنر ایران زمین را به وجود شما تزریق می کند.

شما می توانید در طول اقامت خود در هتل کریم خان، به رستوران سنتی آن رفته و از غذاهای خوشمزه ایرانی که در آن طبخ می شود لذت ببرید.

آدرس: شیراز، خیابان کریم خان زند، خیابان رودکی

  • هتل آریو بزرن

یکی دیگر از هتل های با کیفیت و بی نظیر شیراز، «هتل آریو برزن» است. این هتل در سال ۱۳۹۰، بازسازی شده و هم اکنون یکی از هتل های مدرن و لوکس این شهر است. این هتل دارای دکوراسیون شیک و جذاب، و امکانات پیشرفته و مجهز است. به همین علت اکثر مسافران رضایت بالایی از اقامت در این هتل داشته اند.

ازجمله مهم ترین امکانات این هتل می توان به استخر؛ کلوب ورزشی؛ سونا و جکوزی؛ اتاق ماساژ؛ کافی شاپ و رستوران مجلل و... اشاره کرد. پرسنل این هتل به گرمی از شما پذیرایی می کنند و شما می توانید اقامت آرام و خاطره انگیزی در هرکدام از واحدهای این هتل داشته باشید.

آدرس: شیراز، خیابان رودکی

رزرو هتل های شیراز با فلادی تودی

اگر قصد سفر به شهری مثل شیراز را دارید، بهتر است از قبل نسبت به رزرو هتل اقدام کنید؛ چراکه همواره گردشگران زیادی به این شهر سفر می کنند و ممکن است نتوانید جای مناسبی برای اقامت پیدا کنید. شما می توانید برای رزرو اتاق در بهترین هتل های شیراز، از طریق سایت فلای تودی اقدام کنید. فلای تودی بستری امن و مطمئن برای رزرو راحت هتل، بلیط پرواز داخلی و خارجی است و به شما کمک می کند سفری راحت و بی دغدغه داشته باشید.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج