۱۳۶۸۲۰۴
۱۷۹۸۷
۱۷۹۸۷
پ

پرطرفدارترین ساعت دنیا، ساعت کاسیو اصل ژاپن در ایران

در صورتی که به دنبال خرید یک ساعت باکیفیت و خاص هستید، تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

 

پرطرفدارترین ساعت دنیا، ساعت کاسیو اصل ژاپن در ایران

ساعت مچی یکی از اختراعات جذاب بشر شناخته می‌شود که از گذشته تا کنون تغییرات زیادی داشته است. از طرفی ساعت‌ها نیز همانند سایر محصولات مهم توسط برندهای مختلفی طراحی و روانه بازار می‌شوند که در میان آن‌ها برند ژاپنی کاسیو می‌درخشد. ساعت کاسیو از دیرباز به عنوان یکی از بهترین ساعت‌ها در جهان به شمار می‌رفت و در حال حاضر نیز این برند در ردیف برترین برندهای تولیدکننده ساعت قرار گرفته است

ساعت کاسیو، ساعت برای نوه و نتیجه

کمپانی کاسیو هرگز دست از تلاش در زمینه طراحی و ساخت ساعت‌های مدرن و کاربردی برنداشت! به طوری که این برند با استفاده از فناوری‌های جدید شروع به خلق ساعت‌هایی با امکانات متعدد و شگفت‌انگیز نمود. علاوه بر این‌ها ساعت کاسیو دارای تنوع و ویژگی‌های فوق‌العاده‌ای است که آن را به یکی از بهترین ساعت‌های دنیا تبدیل می‌کند.

با وجود اینکه کاسیو یک برند مقرون به‌صرفه به شمار می‌رود، اما این ساعت در میان افراد شیک‌پوش و معروف نیز محبوبیت بسیاری دارد. به عنوان مثال شما می‌توانید ساعت کاسیو را در دست قهرمانان خیلی از فیلم‌ها مشاهده کنید و یا برخی از هنرمندان نیز از این ساعت در موزیک ویدیوهای خود استفاده کرده‌اند.

متوسط عمر باتری ساعت کاسیو اصل چیزی بین ۴ تا ۱۰ سال است. همچنین با پیشرفت تکنولوژی، کمپانی کاسیو این فرصت را پیدا کرد تا از باتری‌های کوچک با ماندگاری بیشتر استفاده نماید. از سوی دیگر برخی از ساعت‌های کاسیو مجهز به تکنولوژی سولار یا شارژ خورشیدی هستند که منجر به افزایش عمر باتری می‌شود؛ پس دیگر نیاز نیست نگران تمام شدن باتری ساعت خود باشید و دردسرهای مربوط به تعوض باتری آن را بکِشید!

همانطور که اشاره شد، ساعت casio دارای امکانات و ویژگی‌هایی است که در کمتر برندی می‌توان نظیر آن را مشاهده کرد. کیفیت این ساعت نیز به‌ گونه‌ای است که مقاومت بسیاری در برابر ضربه و آسیب از خود نشان می‌دهد. جالب است که بدانید برخی از مدل‌های ساعت کاسیو تا عمق ۲۰۰ متری در برابر آب مقاوم بوده و شما می‌توانید آن‌ها را با خیالی راحت در تفریحات آبی در دست داشته باشید.

یکی از مواردی که باید هنگام خرید ساعت کاسیو در نظر بگیرید، توجه به امکانات این محصول است. انواع ساعت کاسیو مردانه و زنانه دارای امکاناتی از قبیل فناوری شارژ خورشیدی، کنترل رادیویی، دریافت سیگنال GPS، قابلیت دو زمانه بودن، قطب‌نما، سنسورهای ارتفاع‌سنج، عمق‌سنج، دماسنج و فشارسنج، نور پس‌زمینه اتوماتیک، زمان ماهیگیری، نشان دادن وضعیت ماه، کرنوگراف، مقاومت بالا در برابر آب، مقاومت در برابر ضربه، بدنه استیل ضدزنگ، شیشه یاقوت کبود و قابلیت اتصال به تلفن همراه می‌باشند.

کاسیو با طراحی کالکشن‌های مختلف موفق شده است تا سلیقه تمام افراد را پوشش دهد. برخی از ساعت‌های این برند با قابلیت‌هایی که دارند، گزینه ایده‌آلی برای کوهنوردان و غواصان محسوب می‌شوند. جنس بند اغلب این ساعت‌ها از استیل ضدزنگ و رزین می‌باشد و نمونه‌های بند چرمی این ساعت نیز بسیار باکیفیت و مقاوم است. در ساخت شیشه ساعت‌های کاسیو از یاقوت کبود استفاده شده است که ضد ضربه و ضد خش می‌باشد. جنس شیشه این ساعت‌ها به شما امکان استفاده از آن‌ها را در هر شرایط آب و هوایی می‌دهد.

افزون بر تمامی این‌ها، محصولات کاسیو ضمن برخورداری از طراحی یونیک و زیبا، دارای قیمت مقرون به‌صرفه و مناسبی نیز می‌باشند. همچنین تنوع و مدل‌های ساعت کاسیو به‌قدری زیاد است که با هر سلیقه و استایلی که باشید، می‌توانید ساعت مورد علاقه خود را از میان مدل‌های تولید شده سفارش دهید. در حقیقت برند کاسیو هیچ‌وقت مشتریان خود را ناامید نمی‌کند و همواره حرفی برای گفتن دارد!

پرطرفدارترین ساعت دنیا، ساعت کاسیو اصل ژاپن در ایران

ساعت های مردانه کاسیو در کالکشن های مختلف

همانطور که می‌دانید، کاسیو به سلیقه و نیاز کاربران خود اهمیت زیادی می‌دهد و به همین علت ساعت‌های خود را با طراحی‌های مختلف در چند زیرمجموعه ارائه می‌نماید. این زیرمجموعه‌ها شامل ساعت‌های مردانه و زنانه می‌شوند.

ساعت جی شاک کاسیو یکی از معروف‌ترین زیرمجموعه‌های این برند محسوب می‌شود که در زمینه طراحی و ساخت ساعت مچی‌های خراب‌ نشدنی عملکرد قابل قبولی را از خود به نمایش گذاشته است. این ساعت در استحکام و قدرت حرف اول را در جهان می‌زند! ساعت کاسیو جی شاک در برابر شوک الکتریکی، ضربه، لرزش و گرانش مقاوم بوده و با توجه به مدلی که خریداری می‌کنید تا ۲۰۰ متر هم ضد آب است. جی شاک زمان بیش از ۳۰۰ کشور را در جهان نشان می‌دهد و یکی از بهترین گزینه‌ها برای آقایانی است که همواره به سفرهای بین‌المللی می‌روند.

کاربردهای ساعت جی شاک باعث شده است تا به انتخاب اول ورزشکاران تبدیل شود. شما با در دست داشتن این ساعت می‌توانید از امکانات مختلف آن در حین ورزش کردن بهره ببرید و رکوردهای خود را ثبت نمایید.

ساعت ادیفایس برای آن دسته از آقایانی مناسب است که به دنبال ساعت کاسیو کلاسیک و یا ساعت کاسیو قدیمی با طراحی جذاب هستند. این ساعت‌ها در دسته ساعت‌های اقتصادی قرار می‌گیرند و امکانات بسیاری را به شما ارائه می‌کنند. ساعت کاسیو ادیفایس علاوه بر داشتن ظاهری شیک، مجهز به سولار پاور، کنترل رادیویی و قابلیت ضد آب است. همچنین شما می‌توانید این ساعت را توسط بلوتوث به گوشی موبایل خود متصل نمایید تا هر زمان که موبایل خود را گم کردید، از طریق ساعت زنگ آن را به صدا در بیاورید.

ساعت کاسیو کلاسیک همانطور که از نامش مشخص است، دارای ظاهری مینیمال و ساده بوده و در دو نوع دیجیتال و آنالوگ عرضه می‌شود. این ساعت مناسب آقایانی است به استایل رسمی و شکیل علاقه دارند و می‌خواهند در موقعیت‌های مختلف تاثیرگذار باشند.

قیمت ساعت کاسیو مردانه با توجه به عوامل مختلفی همانند امکانات، طراحی ظاهری و مدل آن محصول تعیین می‌شود.

پرطرفدارترین ساعت دنیا، ساعت کاسیو اصل ژاپن در ایران

ساعت مچی زنانه کاسیو با طراحی های خاص و زیبا

برند کاسیو همواره به سلیقه خانم‌ها توجه زیادی از خود نشان داده و برای جلب رضایت آن‌ها اقدام به ارائه دو کالکشن بیبی جی و شین کرده است. زیر مجموعه بیبی جی در سال ۱۹۹۴ راه‌اندازی گردید و توانست با عرضه ساعت مچی‌های اسپرت با رنگ‌بندی‌های خاص توجه خانم‌های شیک و باسلیقه را از آن خود نماید. این ساعت‌ها همانند ساعت جی شاک در برابر ضربه مقاوم بوده و با انرژی خورشیدی شارژ می‌شوند. بیبی جی تا عمق ۱۰۰ متر در برابر آب مقاوم است، بنابراین شما می‌توانید این ساعت را هنگام شنا کردن با خیالی راحت در دست داشته باشید.

از آنجایی که ساعت‌های بیبی جی به ال ای دی مجهز هستند، به شما این امکان را می‌دهند تا از آن‌ها در هنگام شب و محیط‌های تاریک استفاده نمایید. شین نیز کالکشن دیگر ساعت کاسیو است که مخصوص بانوان طراحی شده و از فناوری‌های مدرنی بهره می‌برد. کیفیت بالای ساعت شین و تاکید بر ظاهر زیبا و ظریف آن باعث شده است تا انتخاب اول خیلی از خانم‌های سخت‌پسند به شمار رود. این ساعت در برابر آب تا عمق حداقل ۵۰ متر مقاوم است و از اجزایی ساخته شده که می‌توانند در برابر نور شدید و تعریق مقاومت کنند و رنگ خود را حفظ نمایند.

به طور کلی می‌توان گفت که ساعت کاسیو زنانه با ظاهری خیره‌کننده و تنوع بالایی که دارد، به شما امکان ست کردن با هر استایلی را می‌دهد. در صورتی که به ساعت‌های لوکس و کلاسیک و یا ساعت‌هایی اسپرت و دیجیتال علاقه دارید، می‌توانید هر کدام از آن‌ها را از میان انواع مدل‌های ساعت کاسیو زنانه انتخاب نمایید.

کاسیو برای ساخت و تولید ساعت‌های خود از موتور ژاپنی استفاده می‌کند تا آن‌ها در برابر هرگونه ضربه، آسیب و نفوذ آب مقاومت نمایند. همچنین در انواع ساعت کاسیو زنانه قابلیت‌هایی همچون زنگ هشدار، کرنوگراف، تقویم، قطب‌نما، ارتفاع‌سنج، فشارسنج و ... وجود دارند؛ درنتیجه امکان استفاده از این قابلیت‌ها برای کاربران فراهم است.

صفحه ساعت زنانه کاسیو در انواع فرم هندسی دایره، مربع، مستطیل و چند ضلعی طراحی شده و بند آن نیز غالبا از جنس استیل ضد زنگ، رزین، چرم و غیره می‌باشد. شما می‌توانید این ساعت را در رنگ‌های متنوعی مشاهده کرده و گزینه مورد دلخواه خود را انتخاب نمایید. سورن گالری یکی از معتبرترین فروشگاه‌های اینترنتی برای خرید ساعت زنانه کاسیو است که آن‌ها را با قیمتی مناسب در اختیار شما قرار می‌دهد.

خرید اینترنتی انواع ساعت کاسیو در سایت های ایرانی

خوشبختانه در حال حاضر با وجود وبسایت های ایرانی درجه یک، خرید ساعت کاسیو به یکی از مطمئن‌ترین و لذت‌بخش‌ترین تجربه‌های افراد علاقمند به ساعت تبدیل شده است. این فروشگاه های اینترنتی انواع ساعت کاسیو مردانه و ساعت کاسیو زنانه اصل را در مدل‌های مختلف موجود کرده است. لازم به تاکید است که قیمت ساعت کاسیو نیز با توجه به دوام بالا و امکانات گسترده‌ای که به شما ارائه می‌کند، بسیار مقرون به‌صرفه می‌باشد

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج