۱۳۹۲۲۱۹
۳۶ نظر
۵۳۲۷
۳۶ نظر
۵۳۲۷
پ

ادامه جنجال ویدئوی منتشره از رئیس بیمارستان گاندی

ویدئوی درخواست بغض‌آلود رئیس یکی از لاکچری‌ترین و گرانترین بیمارستان‌های تهران از معاون اول رئیسی واکنش‌های منفی زیادی را در شبکه‌های اجتماعی در پی داشته است که در ادامه این مطلب می‌خوانید.

برترین‌ها: ویدئوی درخواست بغض‌آلود رئیس یکی از لاکچری‌ترین و گرانترین بیمارستان‌های تهران از  معاون اول رئیسی واکنش‌های منفی زیادی را در شبکه‌های اجتماعی در پی داشته است که در ادامه این مطلب  می‌خوانید.

ادامه جنجال ویدئوی منتشره از رئیس بیمارستان گاندی

رئیس بیمرستان گاندی که پنج شنبه هفته گذشته دچار حریق شد در پیامی تصویری خطاب به معاون اول رئیسی درخواست کرد برای رسیدگی به وضعیت بحرانی 700 پرسنل بیمارستان که 200 تن از آنها پزشک هستند جلسه اضطراری برگزار کند.

درخواست بغض‌آلود رئیس بیمارستان گاندی ار مخبر

نماینده پرسنل این بیمارستان با اشاره به تماس تلفنی مخبر و حضور نماینده دادستان درمحل حادثه به مشکلات معیشتی کارکنان در ماه‌های پایانی سال و تعطیلی بیمارستان اشاره کرد واعلام کرد به تنهایی از پس حل این مشکلات برنمی آید و دستگاه‌های مسئول همان طور که به سرپا شدن پلاسکو کمک کرده‌اند ازآنها نیز حمایت کنند.

ادامه جنجال ویدئوی منتشره از رئیس بیمارستان گاندی

دلیل آتش سوزی این بیمارستان هنوز مشخص نیست اما مسئولان شهرداری اعلام کرده اند این بیمارستان 3 اخطار ایمنی دریافت کرده است.

همزمان با انتشار این ویدئو، کاربران فضای مجازی گفتند: مسئولان بیمارستان گاندی که به یکی از مراکز زایمان فوق لاکچری در تهران معروف شده بود چرا ریالی از مبالغ سنگینی که برای هر زایمان دریافت می‌کردند را خرج ایمنی ساختمان نکرده‌اند.

چند نمونه از اظهارنظر کاربران درباره این پیام ویدئویی را بخوانید:

* آرامه اعتمادی، روزنامه نگار هم با کنایه سنگین به این ویدئو نوشت که نزدیک به ۲۰ بار لحظه‌ای که آقای پشت سری دستش رو روی شونه‌ی رئیس بیمارستان گذاشت رو نگاه کردم یکی از تاثیرگذارترین لحظات در سینمای کل جهان بود!!!!

* مازیار خسروی، روزنامه نگار:  برخی کارفرمایان ایرانی در حرص و آز و هم‌زمان مظلوم‌نمایی، سرآمد جهانیان‌اند؛ صاحب «هتل بیمارستان» اشرافی، سال‌های سال سود کلان نصیب سهام‌داران کرده، به هشدارهای ایمنی توجه نکرده، برای فرار از پرداخت حق و حقوق کارگر ایرانی، هرجا که توانسته مهاجر افغانی استخدام کرده، جان ده‌ها نفر را به خطر انداخته و حالا جلوی دوربین بغض می‌کند تا دولت، ضرر و زیان‌اش را از جیب ملت جبران کند. مگر ما در سود تو‌ سهیم بودیم که حالا انتظار داری شریک ضرر و زیان‌ات باشیم؟! من یکی راضی نیستم ریالی از خزانه/وام‌های دولتی به این جماعت ریاکارِ سودجو پرداخت بشود.

* احسان سلطانی، روزنامه‌نگار: بیمارستان کاملا خصوصی بوده. سال‌ها به توصیه ایمنی آتشنشانی توجه نکرده و سال‌ها سود به جیب خودش و سهامدارانش زدهو چرا وقتی ملت در سود یک شرکت، بانک، بیمارستان یا نهاد خصوصی شریک نیستند باید در ضررش شریک باشند؟ سال‌ها سود کردی، یک‌بار هم پاسخگو و مسئولیت‌پذیر باش و ضرر بده.

* مریم مهتدی، فعال مجازی هم با کنایه این سوال را با کنایه مطرح کرده است: نقش اون سه نفر چیه اون پشت دقیقا؟

ادامه جنجال ویدئوی منتشره از رئیس بیمارستان گاندی

* محمدرضا نوروزی، روزنامه‌نگار: در شرایط معقول شما الان جای این نمایش مشمئز‌کننده‌ و لودگی بی‌حسابتان باید مشغول پر کردن فرم‌های دادرسی و صحبت با وکلایتان برای ودیعه‌سپاری می‌‌بودید و الان وکلایتان باید در به در به دنبال جلب رضایت شکات(بیماران بستری) می‌بودند تا بلکه حسابتان کمی سبک شود. اگر شرایط معقول بود.

* امید محدث، روزنامه‌نگار: کاش نماینده مدعی العموم به دلیل بی توجهی به اخطار های شهرداری و به خطر انداختن جان عموم مردم این مرد رو تحت تعقیب قرار بده. تو الان باید بازداشت باشی بعد با وقاحت تمام وایسادی میگی پول بدید به من؟

* اکانت «خیزران» هم با اعتراض در این خصوص نوشته است: سرمایه‌گذاران و سهامداران بیمارستان همانطور که در سود سهیم بودند، در ضرر هم سهیم باشند و در صورت نداشتن نقدینگی، بانک‌ها با گرفتن وثیقه، وام با سود ٣۶ درصد به ایشان بدهند و دولت هم بر پرداخت‌ها به کادر درمان نظارت کند تا پول خورده نشود.

* پیام هم با تمسخر ویدئوی رئیس بیمارستان گاندی گفت: ثانیه بیست جایزه مکمل داره. اونم نه فجر بلکه اسکار!

* کیوان هم توئیت زد: مگه الان یک آدم عادی بیاد بیمارستان شما، بدون اینکه اعداد و ارقام نجومی ازش بگیرید، بستریش میکنید که الان توقع دارید از بودجه عمومی بهتون کمک بشه؟ اعضا هیئت مدیره و سهامداران جمع بشن و حقوق مزایای پرسنل رو پرداخت کنند.

* میثم هم در توئیتر خود می نویسد:  بر اساس آنچه هر روز در جامعه می بینم، اینها یک بیمارستان لاکچری در شلوغترین نقطه تهران با تراکم بالا و غیر استاندارد ساخته اند که برای تحققش هزارتا تخلف نیازه. حالا مجرمی که ایمنی و امنیت نه تنها مریضان خود بلکه شهروندان را به خطر انداخته خودش را در جایگاه مظلوم جا می زند.

و پایان بخش واکنش ها به پیام ویدئویی رئیس بیمارستان گاندی توئیت رزیتاست که به او اینگونه طعنه زده است: رونمایی از تیزر تبلیغانی «در حاشیه۳» ساختهٔ مهران مدیری برای نوروز 1403!!!!!!!

زایمان‌های لاکچری هتل بیمارستان گاندی در ۹۹/۰۹/۰۹

هتل بیمارستان گاندی که خود را مجهزترین مرکز درمانی بخش خصوصی در خاورمیانه قلمداد می‌کرد، در تاریخ ۹۹/۰۹/۰۹ در سرخط خبرها قرار گرفته بود. زایمان های تقویمی در روز رند نهم آذر ۹۹، این بیمارستان را به یکی از مقصدهای زایمان پولدارهای پایتخت تبدیل کرد. زایمان های لاکچری و جشن تولدهای میلیون تومانی برای نوزادانی که ۹ آذر یا چند روز پس و پیش در این بیمارستان متولد شدند، یکی از ترندهای توییتر ایران ها در آن سال شده‌بود.

شاهرخ استخری و سام درخشانی هم قبلا به تولدهای لاکچری در این بیمارستان استوری واکنش نشان داده بودند.

ادامه جنجال ویدئوی منتشره از رئیس بیمارستان گاندی

هزینه بادکنک آرایی در اتاق های لوکس هتل بیمارستان گاندی در ایام تاریخ رند ۹/۹/۹۹ بین نیم میلیون تا چند میلیون تومان قیمت گذاری شده بود.

ادامه جنجال ویدئوی منتشره از رئیس بیمارستان گاندی

البته بحث هتل بیمارستان گاندی مربوط به زایمان های تقویمی و جشن تولدهای لاکچری محدود نمی‌شود. تصاویری که یکی از اینفلوئنسرها از زمان بستری خود در هتل بیمارستان گاندی منتشر کرده بود هم نشان می‌داد که این مجموعه، بین لاکچری‌گردها محبوبیت داشت.

ادامه جنجال ویدئوی منتشره از رئیس بیمارستان گاندی

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بی نام

      بیچاره 200 نفر پزشک دیگه عید نمیتونن برن اروپا با پول مریضای بدبخت کیف کنن بهتره براشون گلریزان بکنیم

    • ناشناس

      خوب اگر سود بیمارستان به نفع چند نفر بوده و....حالا اون چند نفر بیاد جلو ...ملت جرا باید ضر ر زیان شماهارو بده...

    • ناشناس

      واقعا این حجم از احمق تصور کردن مردم شرم آوره

    • ناشناس

      مردناحسابی توالان بایدبازداشت شده باشی.همینکه آزادمیگردی خوشحال باش گدایی نکن

    • ناشناس

      رئیس بیمارستان لاکچری گاندی دست پیش را گرفته که پس نیفته! همانطور که در خبرها آمده بود خانم مرحوم میراحمدی وضعیت اسفناک و غیرانسانی موجود در این بیمارستان را کامل شرح دادند رئیس بیمارستان باید محاکمه و جوابگوی این حادثه باشد چون این حادثه می توانست فاجعه ای دیگر بیافریند!!!

    • ناشناس

      انشاالله خراب شود که اثری ازش نماند

    • مرید

      اولا باید رییس بیمارستان بخاطر قصور و بی توجهی به اخطارهای داده شده از مردم عذرخواهی کنه ثانیا قطعا ثروت کلان سهامداران پاسخگوی ضرر وزیان کارگران خواهدبود وثالثا بیمه حوادث وآتش سوزی امروز کارشاخواهدبود

    • امین شکیبا

      واقعا متاسفم برای نظرهایی که پر از عقده و کینه است... من نه پولدار هستم نه زوزی حتی اسم این بیمارستان و شنیده بودم.. ولی میدونم این آقا که همچین مجموعه ای راه انداخته چه کار بزرگی کرده... شاید اگر پولشو میبرد خارج از کشور دوستان دیگه حرفی نداشتند...دولت حمایت کنید از همه کارفرمایان و کسانی که تو مملکت کار سازی کردند

    • ناشناس

      بیمارستان اصلاح طلبا

    • ناشناس

      شاید حقشه اینم اگر دولتی بود میرسیدن

    • ناشناس

      دولت که باید کمک کنه تقصیر زاکانیه لیست رو علنی نکرد

    • ناشناس

      نگران نباشید ازجیب ملت و مردم پرداخت خواهد شد و باز هم ما هیچ غلطی نمیکنیم ....

    • رابین

      پر خبرها گفته شده اتش سوزی عمدنا در قسمت هتل و اقامتی بوده، عمده هزینه ها را دستگاه ها تشکیل میدهند، یعنی مقداری مبل و تخت و وسایل اقامتی سوخته.. در منطقه ای که هر متر ساختمان چند صد میلیون تومن هست فکر میکنید خسارت ساختمان نسبت به ارزش بینارستان چقدر هست،؟ آنوقت توقع دارند بودجه اتمام بیمارسنتانهای مناطق محروم را به ایشان تقدیم کنند. شرم آور است.

    • رمضانی

      مگه ساختمون بیمه آتش سوزی و حوادث نداره؟برید از بیمه بگیرید

    • رضا

      تک خوری میکنی
      تو یر طبقه یک نگهبان گذاشته بودی
      این فاجعه رخ نمی داد

    • ناشناس

      عجب صبری خدا دارد.

    • ناشناس

      اون زمان که جیک جیک میتونن بود فکر زمستونت بود آقای دکتر

    • مهدی

      اقای رییس بیمارستان گاندی !
      خودت رو با اون ویدیوی مظلوم نمایی، مضحکه ملت کرده ای.
      سریعا آنرا پاک کن و مثل بعضی ها بگو که نوار ما تقطیع شده است....

    • ناشناس

      یه مشت گدا با هاتون زیاد سر کار داشتم یه شیر میومدی از مغازه برمیداشتی سی بار بالا پایینش میکردی که یه موقع ۵۰۰اضافه کارت نکشی.ولی پول مردم براتون کندنش و به زور گرفتنش با ارقام نجومی حلال بود

    • ناشناس

      اره والله

    • ناشناس

      اینا یک روزه پولشون تموم شد

    • ناشناس

      این اقایون بخاطر عدم توجه به اخطارهای سازمان آتش‌نشانی باید منتظر محاکمه باشن نه این که با پر روئی تمام درخواست کمک از بیت المال داشته باشن

    • ناشناس

      زمانی که پلاسکو سوخته بود همه ی مردم با کسبه ی اونجا همدردی میکردن
      ولی حالا که این اتفاق برای یه بیمارستان افتاده وضعیت برعکسه
      شاید اون کسبه به مردم پلاستیک مفتی میدادن ولی بیمارستان خدمات رایگان نمیداده

    • علی

      دیواری کوتاه تر از جیب مردم بی رمق پیدا نکردی ؟؟

    • ناشناس

      خودتی یا از کارمنداس

    • حسین مرندی

      با سلام همش فیلم این ها مولتی میلیاردرن نمیخوان از جیب خرج کنند بندازن گردن دولت

    • ناشناس

      حالا کاری که شده اتفاقی که نباید افتاد گر نوانی افتاده‌ای دست گیر

    • ناشناس

      عالی بود

    • مهران

      خب لودر بزارین تخت ش کنید که برا کلنگ زتی بیمارستان دولتی آماده بشه که ب درد بیمارن قشر ضعیف هم بخوره ..ن اینکه دوباره بیمارستان لاچری راه بندازین که برا کسانی که حسابی پول دارند و آدمای خاص بشه ..

    • علی

      بیشتر راجع به آوازه این بیمارستان تحقیق کنید حرفتون رو پس میگیرید.مثل اینه طرف ساعت رولکس ش از دستش بیفته بشکنه الماساش گم بشه و ما براش گلریزون کنیم الماس بخریم.این آقا وسهامداراش فقط دست بگیر داشتن و ریالی برای امنیت مکان علیرغم تذکر های متوالی خرج نکردن

    • م ع

      مشکلی نیست که به اخطارهای ایمنی توجه نکرده؟!

    • ناشناس

      دکتر عسگری که در پشت سر ایشان دیده میشود از مولتی میلیاردرهای این بیمارستان است که در فیس بوک اقامت خود را آمریکا اعلام کرده است.بعضی از این سهامداران به تنهایی می توانند بیمارستان را مرمت کنند

    • امیر چراغی

      هیچ جا همچین سودی نصیب این جاه طلب نمیشد. اصلا اجازه ساخت این مجموعه پرایراد داده نمی شد

    • ناشناس

      بابا اینا پیدا میکنن توی بیمه و جاهای دیگه کارشون رو انجام بدن که نخوان از جیب خودشون پرداخت کنن .
      بدبخت ما مردمیم .
      که باید از جیب ما خسارت رو بدهند .

    • ناشناس

      این چندین سال اینقدر مردم رو دوشیدن و سرمایه جمع کردن .
      حالا از همون پولا. خرج کنن ‌.
      نه گدایی کنن ‌
      خجالتم خوب چیزیه .

    • ناشناس

      تازه چند روز از آتش سوزی گذشته اجازه بفرمایید یه ماه بگذره بعد بفرمایید پرسنل حقوق نگرفتن بیکار شده اونم که بیمه بیکاری تعلق میگیره ولی جای تعجب داره پزشک بیمارستان خصوصی بعد از چند روز از حادثه پول نداشته باشه مگه هر روز به پزشک هاتون حقوق میدادین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج