۱۳۹۴۲۱۸
۵۱۴۳
۵۱۴۳
پ

این مطلب کاملا مخصوص دخترهای شوهردوست است!

یکی از کاربران شبکه های اجتماعی به نام «جیران» اظهارنظری را درباره همسر خود مطرح کرده است که حسابی خبرساز شده است.

برترین‌ها: یکی از دغدغه‌های خانم‌های ایرانی انتخاب همسری ایده‌آل است. برخی بعد از ازدواج اعتراف می‌کنند مرد زندگی‌شان با آنچه تصور می‌کردند خیلی تفاوت دارد یا «بعد از ازدواج تغییر کرد!» و برعکس زنانی هم هستند که به شدت از انتخاب خود رضایت کامل دارند و وجود همسرشان را به نوعی شانس بزرگ زندگی خود می‌دانند.

این مطلب کاملا مخصوص دخترهای شوهردوست است!

یکی از کاربران شبکه های اجتماعی به نام «جیران» اظهارنظری را درباره همسر خود مطرح کرده است که حسابی خبرساز شده است.

«جیران» در اظهارنظری کوتاه اما معنادار نوشته است: شوهر خیلی چیز خوبیه. خونگرمه. مهربونه. رانندگی می‌کنه. باهاش فیلم و سریال و فوتبال می‌بینی. شوهر کنید.

اکانت توئیتری «شیرزن» بخشی از گزارش لس‌آنجلس‌تایمز در سال ۱۴۰۱ در قالب یک رشته توئیت  منتشر کرده که مورد توجه قرار گرفته است. بخشی از این گزارش که چهره نه‌ چندان مثبتی از روابط مردان و زنان ایرانی و نگاه مردان به زنان را ترسیم کرده می‌خوانید:

* بیش از 3 میلیون نفر از زنان تحصیل کرده بالای 30 سال ایرانی ها مجرد هستند و تعداد آنها هم روبه افزایش است، چون طلاق عادی تر شده است، زنان به دانشگاه می‌روند و کار می کنند. این باعث شده است آنها از لحاظ مادی مستقل شوند و دیگر محتاج به مردانی که در فرهنگ ایران قرار بود همراه آنها باشند، نشوند. این یک تغییر نسل عمیق در یک جامعه 85 میلیونی است.

* در واقع با ترویج آموزش عالی، زنان زیادی در بخش پیشرفت شغلی به نیازهای خود پاسخ داده اند. هنگامی هم که یک زن مدرک دانشگاهی دارد، به سختی می تواند مردی را پیدا کند که یک زن مستقل را بپذیرد.

* فهیمه آزادی زن 30 ساکن تهران می گوید: به علت توسعه آموزش عالی، انتظارات زنان بیشتر شده است. شما نمی توانید با یک مرد معمولی ایرانی ازدواج کنید که می گوید "کار نکن یا فلان کار انجام بده یا انجام نده." این روزها پیدا کردن یک مرد روشنفکر ایرانی واقعا سخت است!

* بسیاری از زنان مجرد ایرانی احساس تنهایی می‌کنند، سارا مهتابی هم از این افراد است و الان شک دارد که آیا باید معیارهای خود را نسبت به مرد ایده‌آل تغییر بدهد یا نه؟ بسیاری از زنان درباره ازدواج دوباره سختگیر شده اند. و تعریف قطعی و دقیقی از مرد ایده خود ندارند.

این مطلب کاملا مخصوص دخترهای شوهردوست است!

در مجموع برخی کاربران فضای مجازی توئیت «جیران» و گزارش نشریه لس‌آنجلس‌تایمز را منطقی دانسته و برخی دیگر با آن مخالفند که چند نمونه از آن را در ادامه برایتان آورده‌ایم:

* مژگان اما نگاه متفاوتی درارد می‌گوید: ‌اوووه خواهر اونقد منو تحویل نگرفتن مجبور شدم ایران رو ترک کنم!

* مینا هم در گلایه و اعتراض به توئیت جیران گفت: ‌ببخشید این شوهرا برای اون خانوم پیرهن گل‌گلیان که مرتب تو آشپزخونه هستن و در حال پخت و پز و شست و شو هستن و همه فداشون می‌شن.

* امین هم  به طنز  در این رابطه توئیت زد: ‌با این توصیفات سرکار خانم یک عدد شوهر ایده آل هستم!

* کیوان نیز به درخواست این کاربر از دختران و زنان ایرانی طعنه زده و نظر داد: ‌ای بابا… حیف که خونگرم نیستم. طرفای اهواز و بندرعباس کسی شوهر خونسرد نمیخواد؟

* الهه در مخالفت ضمنی با این دیدگاه نوشته است: ‌کاش بودن در کنار آدما همینقدری که میگن ساده و گرم بود اما نیست.

* مهشید اما با اعتراض به رفتار همسرش گلایه کرد: ‌بخدا اینجوری هام نیس ((((: شوهر این شکلی نیست یا حداقل ما ندیدیم. خودم یکشیو دارم فقط بلده غر بزنه و بخوابه!

* زهرا هم نوشته است که من چون شانسم بده اگه شوهر کنم شوهر بد دل شکاک دست بزن دار گیرم میاد. پس مجرد میمانم!

* افسانه در دفاع از توئیت «جیران» گفت: باهاش موافقم ، حتی تنشای عصبی و مشکلاتتو هم گردن میگیره و کمکت میکنه و همراهه تازه اون بیشتر محبت میکنه.

* ملیکا نیز اینگونه توئیت زده: حالا منکه خودم هم شوهری شدم ولی احساس میکنم دیگه زیادی داریم شوهری میشیم و تبلیغشو میکنیم =)))) شوهر خوبه به شرطی که فرسنگ ها دور از خانواده شوهر باشی!

* اکانت توئیتری «مستقلم» هم با کنایه می‌نویسد: تو هم شبیه مامان من پند میدی مامان من از بچگی در گوش من خوند که شوهر چنین چیزهایی که تو میگی هست! بنده هم گول خوردم، بعد فهمیدم اینجور نیست واقعا!شوهرِ همه اینجوری نیست، این فقط تجربه شخصی توست و نه هیچ کس دیگه‌ای.

* ندا هم از مدفعان سرسخت چالش «شوهر ایده آل» نظر داد: میتونم اضافه کنم: غذا درست میکنه، مشکلات نرم افزاریتو حل میکنه، پرستاریتو میکنه، سفر میرین باهم، به حرفات گوش میکنه.

* توئیت حساب کاربری «شاپرک» هم پایان بخش این مطلب است: خانم محترم! الویت هات برای داشتن همسر واقعا ستودنیه. ولی کاش تو خفا برای خودت نگهداری!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج