۱۴۰۱۰۸۸
۴ نظر
۸۹۲۶
۴ نظر
۸۹۲۶
پ

شش راهکار اساسی برای این که نوروز خیلی خوش بگذرد

در این مطلب پیشنهاداتی برای شما در نظر گرفته‌ایم که در ساده‌ترین شکل ممکن می‌توانند برای شما لذت‌بخش باشند. این یک مطلب مفرح و فانتزی‌ست، مناسب حال همه آن‌هایی که آرمان‌های والا دارند، اما تنبل هستند، یکی مثل خودم!

برترین‌ها - آیدا فلاحیان: تقریبا تمام ایرانیان ۳۶۵ روز سال را به امید ۱۳ روز تعطیلات عید سپری می‌کنند که معمولا در چشم به هم زدنی تمام می‌شود!

تعطیلاتی که گاهی نه تنها خستگی را بدر نمی‌کند بلکه ترس بیهوده تمام شدنش تبدیل می‌شود به یک دغدغه بزرگ. در ادامه این مطلب پیشنهاداتی برای شما در نظر گرفته‌ایم که در ساده‌ترین شکل ممکن می‌توانند برای شما لذت‌بخش باشند. این یک مطلب مفرح و فانتزی‌ست، مناسب حال همه آن‌هایی که آرمان‌های والا دارند، اما تنبل هستند، یکی مثل خودم!

شش راهکار اساسی برای این که نوروز خیلی خوش بگذرد

تفریحاتی که احتمالا به دلیل شلوغی دید و بازدید‌های عید و مسافرت‌های عجله‌ای هرگز انجام نخواهید داد اما به هرحال، کاچی به از هیچی‌ست! البته قبل از خواندن متن باید بدانید این تفریحات به هیچ عنوان پیچیده و سرگرم کننده نیستند و صرفا راهکارهایی برای تجربه‌ یک نوروز متفاوت‌تر خواهند بود. با ما همراه باشید.

شاید سحرخیزی هم انتخاب جالبی باشد

احتمالا این سخت‌ترین پیشنهاد برای شماست اما بدون شک به امتحانش می‌ارزد. در این چند روز، قبل از طلوع آفتاب بیدار شوید و لب پنجره بروید.پنجره را باز کنید و هوای تازه بهاری را استشمام کنید. تا شنیده شدن صدای پرندگان می‌توانید لب پنجره بمانید. البته لازم به ذکر است که نیاز نیست نگران باشید، اگر خیلی سختتان شد بلافاصله بعد از طلوع خورشید تا لنگ ظهر بخوابید! پس زود قضاوت نکنید، ما با مباحث انگیزشی اینستاگرامی هیچ نسبتی نداریم و برای تنبلی احترام زیادی قائل هستیم!

فیلم دیدن بدون لحظه‌ای توقف

شش راهکار اساسی برای این که نوروز خیلی خوش بگذرد

باید بدانید ۱۳ روز تعطیلات نوروزی بهترین زمان برای بالا بردن شماره چشم‌های شماست! تعطیلات پیش رو می‌تواند یک فرصت مناسب برای یکی از بهترین تفریحات بشر یعنی فیلم دیدن باشد. نکته قابل توجه این است که شما در این تعطیلات فرصت بسیار محدود و فیلم‌های بسیار زیادی در لیست خود دارید که بنا بر این نباید کنترل زمانی را فراموش کنید. برای تماشای فیلم‌های منتخب خود که اتفاقا تعداد بالایی دارند، می‌توانید برای چند روز از تعطیلات خود از چند وعده غذایی در روز بگذرید و و صرفا برای اجابت مزاج و از اتاق خود خارج شوید. این مدیریت زمان بدون شک اوقات خوشی برای شما خواهد ساخت.

کتابی که بالاخره می‌توانید بخوانید

بهتر است خودخواه نباشید و در کنار یک تفریح خوب به فرهنگ و ادبیات کشور هم سر و سامانی بدهید. این تعطیلات خوراک همان کتاب‌های قطوری است که به خود قول داده بودید در فرصت مناسب آن‌ها را شروع کنید. حال این فرصت مناسب فرا رسیده و باید خاک از این کتاب‌ها پاک کنید. لطفا این فعالیت فرهنگی بین خودتان و کتاب مخفی باشد و آن را در فضای مجازی جار نزنید! چون از آن جا به بعدش احتمالا جایی برای فخرفروشی باز خواهد شد و آن بکارت لذت از بین خواهد رفت!

تا جایی که ممکن است بیدار نشوید!

شش راهکار اساسی برای این که نوروز خیلی خوش بگذرد

مگر چه عیبی دارد که هیچ کاری نکنید؟! ۱۳ روز تعطیلات چه ارزشی دارد؟ چه تغییر و تحولی قرار است رخ دهد؟ چه آپولویی قرار است هوا شود؟! اگر قرار بود اتفاق خاصی در انتظار شما باشد، در ۳۵۲ روز ما باقی مانده از سال  هم می‌تواند رخ دهد. پس الکی زندگی را سخت نکنید. یک بالشت با ابعاد مناسب پیدا کنید، یک پتوی ترجیحا سنگین بردارید و برای یک روز هم که شده، فقط و فقط بخوابید. باور کنید اصلا پشیمان نخواهید شد. این پیشنهاد البته با پیشنهاد اول این مطلب در تناقض است، اما برای این که به یک تفاهم برسیم، نظرم این است که صبح زود موقعی که همه خوابند، بیدار شوید، توشه خود را از زندگی بردارید و بعد که همه بیدار شدند، شما بخوابید.

فقط برای ۱۳ روز سالم باشید

شش راهکار اساسی برای این که نوروز خیلی خوش بگذرد

این همان ایده‌ای است که می‌تواند سال شما را تغییر دهد. در این ۱۳ روز فرصت خوبی برای پیاده روی و ورزش‌های سالم در فضای باز خواهید داشت. قدم زدن در هوای بهاری شاید دوباره نو شدن را به زندگی شما تزریق کند پس انجام آن را فراموش نکنید. البته توجه داشته باشید که نباید جوگیر شوید! احتمالا ۳ روز بیشتر نمی‌توانید در این چالش موفق باشید پس با تواضع رفتار کنید و همان تنبلی را پیشه کنید، آن چند خط اول این پارگراف هم جهت ادا بود.

کشف هنرمند درون خود حتی به غلط!

شش راهکار اساسی برای این که نوروز خیلی خوش بگذرد

بهتر است شما نیز دستی در این دریای بی انتهای هنر داشته باشه باشید. این تعطیلات می‌تواند فرصت مناسبی برای کشف استعداد‌هایی باشد که هرگز کشف نکرده‌اید پس هر روز را به یک هنر خاص اختصاص دهید تا بالاخره آن هنرمند خفته در وجود شما بیدار شود. اگر هیچ استعدادی در وجود شما کشف نشد، ناامید نشوید و برای ۱۳ روز سال بعد برنامه‌ریزی کنید. البته می‌توانید برنامه‌ریزی هم نکنید، چون اگر تا الان چیزی نشدید، دیگر هم نمی‌شوید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بي نام

      عالي بود ممنون

    • رهگذر

      اتفاقا کتاب‌و فرهنگ مطالعه رو تا میتونید جار بزنید

    • رضا کرد ارومیه

      والا بازار از پنجم باز میشه و مجبوریم کاسبی کنبم تو این آشفته بازار رقابتی یه روز دیر بری کلی از مشتریات میپرن در ضمن

    • علی

      پس روزه داری وعبادت در ماه مبارک رمضان چی شد؟تقارن عید نوروز بامزه رمضان

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج