adexo3
۱۴۱۱
۱ نظر
۵۰۰۸
۱ نظر
۵۰۰۸
پ

تکنولوژی جدید Visa برای جذب مشتریان برندها

شبکه پردازش جهانی Visa، که میان میلیون ها شرکت تجاری و هزاران موسسه مالی در سرتاسر جهان ارتباط برقرار می کند، تکنولوژی مدرنی را برای خدمات جدید موبایل به ارمغان می آورد. با انجام معاملات از طریق حساب های ثبت شده در شرکت Visa، مشتریان پیشنهاد های خرید ارزشمندی را از طریق موبایل های خود دریافت می کنند.

Visa در چند روز گذشته از همکاری با Gap برای ارائه تخفیف ها و ارسال پیام های تبلیغاتی به مشتریان این برند از طریق پیامک خبر داد. به نقل از سایت www.businesswire.com، شبکه پردازش جهانی Visa، که میان میلیون ها شرکت تجاری و هزاران موسسه مالی در سرتاسر جهان ارتباط برقرار می کند، تکنولوژی مدرنی را برای خدمات جدید موبایل به ارمغان می آورد.
با انجام معاملات از طریق حساب های ثبت شده در شرکت Visa، مشتریان پیشنهاد های خرید ارزشمندی را از طریق موبایل های خود دریافت می کنند. این ارائه پیشنهاد بخشی از استراتژی بزرگ تر Visa برای جنبه شخصی دادن به تجربه خرید مشتری و عرضه خدمات گسترده تر به موسسسات مالی برای کمک به آن ها در اجرای برنامه های بازاریابی برای جذب مشتری، افزایش روند توسعه کاری و بازدهی آن ها به شمار می رود.

تکنولوژی جدید Visa برای جذب مشتریان برندها

توانایی Visa در پردازش و تجزیه و تحلیل معاملات انجام شده میان شرکت ها امکان دسترسی به مشتریان در هنگام خرید را فرهم کرده و فرصت ارائه امتیاز های مختلف به کاربران Visa را به وجود می آورد. ارائه پیام های تبلیغاتی به مشتریان برای مصرف کنندگان، شرکت های تجاری و موسسات مالی مفید خواهد بود. در همین راستا Gap به عنوان بخشی از برنامه آزمایشی خود برای بررسی پاسخ مشتری به دریافت تخفیف ها و پیام های تبلیغاتی در گوشی موبایل با Visa همکاری می کند.
مشتریان Gap با ثبت نام در سایت Visa و وارد کردن یک کد پستی خاص برای دریافت پیام های تبلیغاتی و امکان استفاده از تخفیف های فراوان از خدمات موبایل Gap بهره مند می شوند. مشتریان Gap که برای این کار انتخاب می شوند از تخفیف های ویژه یا پیام های تبلیغاتی هنگام خرید برخوردار خواهند شد.

منبع : MBAnews.ir
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حسین دیهیمی

      سلام دوست خوبم ازشما ممنونم که این همه مارا اگاه میکنید ازمقاله ها و عکسها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج