۱۴۱۴۷۷۱
۱۱۶۱
۱۱۶۱
پ

۱۸ پیشنهاد خفن برای استایل با تی‌شرت اورسایز

تی‌شرت‌های اورسایز این روزها مد شده‌اند. این لباس‌ها فوق‌العاده راحت و سبک هستند. استایل با تی‌شرت اورسایز می‌تواند انتخابی راحت و شیک باشد

دیجی کالامگ: تی‌شرت‌های اورسایز این روزها مد شده‌اند. این لباس‌ها فوق‌العاده راحت و سبک هستند. استایل با تی‌شرت اورسایز می‌تواند انتخابی راحت و شیک باشد. چه بخواهید ظاهری آرام و غیررسمی داشته باشید و چه به لباسی مد روز فکر کنید، تی‌شرت اورسایز می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌های شما باشد. البته، دانستن روش استایل با تی‌شرت اورسایز هم ضروری است. در غیر این صورت، نه ظاهری متمایز خواهید داشت و نه استایلتان جذابیتی خواهد داشت. تی‌شرت اورسایز ست کردن را یاد بگیرید تا در روزهایی که برای لباس پوشیدن حوصله ندارید، ظاهری غیررسمی داشته باشید و بدون هیچ زحمتی شیک به نظر برسید.

۱۸ پیشنهاد خفن برای استایل با تی‌شرت اورسایز

استایل با تی‌شرت اورسایز زنانه

تی‌شرت اورسایز یکی از لباس‌های محبوب خانم‌های شیک‌پوش در فصول گرم سال است. برای اینکه با این تی‌شرت خاص جذاب به نظر برسید، باید روش‌های مختلف ست کردن با تی‌شرت اورسایز را بدانید.

استایل با تی‌شرت اورسایز و کت بلیزر

پوشیدن یک تی‌شرت اورسایز همراه با کت بلیزر به شما استایلی شیک و جذابیتی ساده اما حرفه‌ای می‌دهد. برای اینکه ظاهر خود با این لباس‌ها را شیک نگه دارید، کت بلیزر را با رنگی متضاد با تی‌شرت انتخاب کنید. به عنوان مثال، یک تی‌شرت اورسایز سفید با یک کت بلیزر مشکی به خوبی ست می‌شود. می‌توانید تی‌شرت را داخل شلوار فرو ببرید و یک کمربند زیبا هم به کار ببرید تا ظاهری شیک داشته باشید. این استایل برای مناسبت‌ها یا رویدادهای نیمه رسمی مانند جلسات آخر هفته با مشتریان و جمعه‌های غیررسمی در محل کار بپوشید. استایل با تی‌شرت اورسایز هوشمندانه و غیررسمی است و در عین حال، کت بلیزر حال و هوای رسمی به آن می‌بخشد.

استایل مانند لباس‌های بدون شانه

در حال حاضر، تی‌شرت‌های اورسایز به عنوان لباس‌هایی بدون شانه نیز پوشیده می‌شوند و فوق‌العاده جذاب و مطابق با مد روز هم هستند. این مدل لباس گشاد است و به سادگی زیر شانه‌ها آویزان می‌شود. زنانی که لاغراندام هستند، می‌توانند با هر مدل شلوار یا شلوارکی این تی‌شرت را ست کنند. این لباس غیررسمی باعث می‌شود که شانه‌ها و استخوان ترقوه‌ی شما جذاب‌ به نظر برسد. تنها چیزی که برای این استایل به آن نیاز دارید کمی اعتماد به نفس است.

استایل با تی‌شرت اورسایز و شلوار جین

۱۸ پیشنهاد خفن برای استایل با تی‌شرت اورسایز

تی‌شرت‌های اورسایز بسیار زیبا و غیررسمی هستند. با پوشیدن این مدل تی‌شرت می‌توانید مثل همیشه شیک به نظر برسید و در عین حال جذابیت ساده‌ای داشته باشید. یک تی‌شرت اورسایز که با شلوار جین ست می‌شود، قطعا همه‌ی نگاه‌ها را به خود خیره خواهد کرد. این تیشرت می‌تواند بهترین لباس شما در روزی باشد که حوصله ندارید یا فقط می‌خواهید با دوستان خود وقت بگذرانید. پوشیدن این تی‌شرت همراه با شلوار جین بسیار راحت و ساده است و در عین حال، فوق‌العاده مطابق با مد روز به نظر می‌رسد.

بالا تا زدن آستین‌های تی‌شرت اورسایز

بالا تا زدن آستین‌های تی‌شرت اورسایز هم یکی از آخرین ترندهای روز دنیا محسوب می‌شود. از آنجایی که این تی‌شرت گشاد است، احتمالا آستین‌های بلند و گشاد آن شلخته به نظر می‌رسند. برای اینکه این تی‌شرت را مطابق با مد روز استایل کنید، آستین‌های آن را به اندازه‌ی دل‌خواه خود به سمت بالا تا بزنید. می‌توانید بخش پایین جلوی این تی‌شرت را هم گره بزنید تا ظاهری شبیه به تاپ پیدا کند. این استایل معمولی و در عین حال شیک به نظر می‌رسد.

استایل با تی‌شرت اورسایز و کمربند

۱۸ پیشنهاد خفن برای استایل با تی‌شرت اورسایز

کمربندها جزو بهترین اکسسوری‌ها برای استایل با لباس‌های اورسایز هستند و تی‌شرت اورسایز هم از این قاعده مستثنی نیست. استایل با تی‌شرت اورسایز و کمربند به خط کمر شما شکل می‌دهد و بسیار زیبا به نظر می‌رسد. یک کمربند مشکی بزرگ اغلب همان چیزی است که دختران شیک‌پوش روی تی‌شرت اورسایز می‌بندند. اگر اندام لاغری دارید، کمربند نازک کوچکی را انتخاب کنید. برای اندام‌های منحنی نیز کمربندهای پهن‌تر مناسب‌تر هستند. کمربندی که برای بستن روی تی‌شرت اورسایز انتخاب می‌کنید، می‌تواند رنگ‌های شادی مانند قرمز گیلاسی هم داشته باشد. می‌توانید این لباس را در روز یا شی بپوشید.

ست تی‌شرت و شلوارک اور سایز

با خرید تی‌شرت زنانه مدل اورسایز و شلوارک برای دورهمی‌های ساده یک استایل بسیار جالب و جذاب ایجاد کنید. ست تی‌شرت شلوارک اورسایز استایلی معمولی است و در عین حال، راهی جسورانه برای مطابق با مد روز بودن به شمار می‌رود. می‌توانید تی‌شرت اورسایز را با یک شلوارک جین آبی، مشکی یا حتی سفید ست کنید و عالی به نظر برسید. این لباس‌ها راحت و شیک هستند و پوشیدن آن‌ها آسان است. برای داشتن ظاهری شیک می‌توانید یک جفت کفش کتانی مناسب انتخاب کنید.

گره زدن تی‌شرت اورسایز

این سبک لباس پوشیدن را خانم‌های شیک‌پوش با استایل‌های چشم‌گیر دوست دارند. این مدل لباس پوشیدن معمولی و غیررسمی است اما گره زدن جلوی تی‌شرت به آن حالتی شیک می‌دهد که جذاب به نظر می‌رسد. تی‌شرت اورسایز را گره بزنید و آن را همراه با دامن، شلوار جین گشاد یا شلوارک ست کنید. بسته به موقعیت، می‌توانید اکسسوری‌های دل‌خواه خود را به این استایل اضافه کنید. برای اینکه استایلتان منحصر به فرد شود، به آن جواهرات، کلاه یا روسری اضافه کنید. انواع کفش‌ها را هم با این استایل امتحان کنید تا مناسب‌ترین آن‌ها را بیابید. روز یا شب، این تی‌شرت‌های اورسایز گره زده برای شرکت در مهمانی‌های غیررسمی جالب به نظر می‌رسند. این تی‌شرت اگر با لباس و اکسسوری‌های متناسب ست شود، بهترین ترکیب شیک و راحت را تشکیل می‌دهد.

استایل با تی‌شرت اورسایز و شلوار پیش‌بندی

۱۸ پیشنهاد خفن برای استایل با تی‌شرت اورسایز

تی‌شرت‌های اورسایز همراه با شلوار پیش‌بندی بدون هیچ دردسری شیک به نظر می‌رسند. این استایل جالب، معمولی و اسپرت است. این لباس همراه با شلوار پیش‌بندی حال و هوایی شیک ایجاد می‌کند. شلوار پیش‌بندی یک لباس ساده است و ست کردن آن با لباس‌های اورسایز همه چیز را ساده‌تر و بیشتر مطابق با مد روز می‌کند. اغلب ترکیب تی‌شرت اورسایز سفید و شلوار پیش‌بندی جین آبی عالی به نظر می‌رسد. به این استایل بهترین کفش‌های ورزشی سفیدرنگ خود را اضافه کنید تا به معجزه‌ی تی‌شرت اورسایز ایمان بیاورید.

استایل تی‌شرت اورسایز و دامن جین

تی‌شرت‌های اورسایز همراه با دامن‌های جین مطابق با مد روز و جذاب می‌شوند. این ترکیب راحت است و بدون هیچ دردسری شما را شیک و مطابق با مد روز نشان می‌دهد. می‌توانید این لباس‌ها را برای یک دورهمی دوستانه یا جشن تولد بپوشید. همراه با این استایل کمربند بپوشید تا شیک‌تر به نظر برسید. در این استایل، اکسسوری‌های گوناگون مانند رنگ‌های متنوع بسیار جالب به نظر می‌رسند. بوت‌ها، کفش‌های کتانی یا کفش‌های پاشنه تخت همراه با تی‌شرت اورسایز و دامن جین شگفت‌انگیز به نظر می‌رسند. بااین‌حال، اگر می‌خواهید جذابیت زنانه‌تری داشته باشید، می‌توانید یک جفت کفش بالرین را با این استایل همراه کنید.

استایل با تی‌شرت اورسایز و شلوار گرم‌کن

تی‌شرت‌های اورسایز همراه با شلوارهای گرم‌کن بسیار راحت و سبک هستند و می‌توانید آن‌ها را به سادگی بپوشید. در روزهایی که حوصله‌ی لباس پوشیدن ندارید این ترکیب بهترین انتخاب شما خواهد بود. می‌توانید این لباس‌ها را همراه با کلاه نقاب‌دار بپوشید. کفش‌های کتانی هم برای این استایل بهترین و مناسب‌ترین گزینه محسوب می‌شوند. این استایل را می‌توانید حتی در روزهای سرد موقع تمرینات ورزشی هم داشته باشید.

استایل با تی‌شرت اورسایز و کاپشن چرمی

این استایل ساده و معمولی و در عین حال شیک به نظر می‌رسد. استایل با تی‌شرت اورسایز و کاپشن چرمی را می‌توانید برای روزهای پاییزی انتخاب کنید. یک تی‌شرت اورسایز همراه با چکمه‌های بلند تا روی زانو و یک کاپشن چرمی به خوبی ست می‌شود. چه در مهمانی‌های رسمی و چه در دورهمی‌های دوستان این استایل عالی‌ به نظر می‌رسد. راحت، معمولی و مطابق با مد روز بهترین کلمات برای توصیف این استایل هستند.

استایل معمولی با تی‌شرت اورسایز

۱۸ پیشنهاد خفن برای استایل با تی‌شرت اورسایز

هدف اصلی از پوشیدن تی‌شرت اورسایز این ایت که در عین راحتی و شیک بودن ظاهر شما را معمولی و غیررسمی نگه دارد. شما می‌توانید یک تی‌شرت اورسایز را به هر شکلی که می‌خواهید بپوشید. آن را ساده نگه دارید و همراه با شلوار راحتی بپوشید یا با کمک یک کمربند زیبا به آن ظاهری شیک‌تر بدهید، فرقی نمی‌کند. انتخاب با خودتان است.

استایل تی‌شرت اورسایز با اکسسوری‌های مختلف

با اینکه تی‌شرت‌های اورسایز کاملا غیررسمی به نظر می‌رسند اما برای شیک نشان دادن آن‌ها راه‌های بسیاری دارید. کمربندها اکسسوری‌های بسیار خوبی برای این کار هستند. از آن گذشته، می‌توانید به روی هم پوشیدن لباس‌ها با تی‌شرت اورسایز هم فکر کنید. می‌توانید قسمت جلوی این تی‌شرت را گره بزنید  تا شکل بهتری پیدا کند یا روی آن کمربند ببندید تا ظاهر یک لباس بلند را به خود بگیرد. همه چیز به خلاقیت و اعتماد به نفس شما بستگی دارد.

استایل با تی‌شرت اورسایز مردانه

۱۸ پیشنهاد خفن برای استایل با تی‌شرت اورسایز

ست کردن با تی‌شرت اورسایز فقط به خانم‌ها اختصاص ندارد. بسیاری از مردان شیک‌پوش هم با خرید تی‌شرت مردانه مدل اورسایز برای خود استایل‌های متنوع و جذابی ایجاد می‌کنند.

ممکن است تاکنون نام استایل فرنچ تاک را شنیده باشید. در این سبک لباس پوشیدن، یک سمت از پیراهن در شلوار قرار داده می‌شود. فرنچ تاک بی‌دردسر و ساده است و می‌تواند گزینه‌ای شیک و در عین حال راحت باشد. با قرار دادن بخشی از تی‌شرت اورسایز خود درون شلوار، به آن جلوه‌ای راحت و در عین حال شیک می‌دهید که برای روزهای استراحت شما عالی است.

فرو بردن تی‌شرت در شلوار

۱۸ پیشنهاد خفن برای استایل با تی‌شرت اورسایز

نکته‌ی مهمی که باید درباره‌ی استایل با تی‌شرت اورسایز برای مردان بدانید این است که این استایل برای جلسات هیئت مدیره و مناسبت‌های خاص کاربرد ندارد. استایل با تی‌شرت‌های اورسایز و گشاد به مواقعی مربوط کی‌شود که می‌خواهید استایلی راحت با ظاهری خاص داشته باشید. فرو بردن تی‌شرت اورسایز درون شلوار نه تنها کار راحتی است بلکه کاربردی هم هست به ویژه اگر این استایل را برای نجام دادن تمرینات ورزشی یا دویدن بخواهید.

با فرو بردن تی‌شرت اورسایز درون شلوار، لباس‌هایتان ثابت باقی می‌مانند و در عین حال، از راحتی و بزرگ بودن تی‌شرت اورسایز لذت می‌برید.

استایل با تی‌شرت اورسایز و شلوار بگ

اگر شلواری که همراه با تی‌شرت اورسایز می‌پوشید هم گشاد باشد، استایل کاملا راحتی خواهید داشت. برای این کار چه شلواری بهتر از شلوار بگ خواهد بود؟ تی‌شرت اورسایز و شلوار بگ در تمرینات ورزشی استقامتی مناسب‌ترین لباس‌ها خواهند بود. چه در طول تمرینات به بالاتنه فشار بیاورید و چه برای ورزش کردن پیاده‌روی را انتخاب کرده باشید، ترکیبی از تی‌شرت اورسایز و شلوار بگ برای موقعیت شما مناسب خواهد بود. اگر نگران هستید که ظاهرتان به هم ریخته به نظر برسد می‌توانید تی‌شرت را به صورت کامل یا فرنچ تاک در شلوار فرو ببرید.

استایل‌های قدیمی دوباره مد شده

۱۸ پیشنهاد خفن برای استایل با تی‌شرت اورسایز

بسیاری از مدهای روز از مدهای قدیمی الهام گرفته‌اند. اگر شما هم عاشق این نوع استایل‌ها هستید، می‌توانید جسارت داشته باشید و تی‌شرت اورسایز خود را در باشگاه و سالن‌های ورزشی به سبک قدیمی‌ها بپوشید. استایل رترو یکی از این استایل‌ها است. تی‌شرت‌های پارچه‌ای با یقه‌های پهن و پارچه‌های وینتیج در اندازه‌های متناسب بزرگ برای این سبک لباس پوشیدن بهترین هستند. روی این تی‌شرت یک تی‌شرت ورزشی کمی تنگ‌تر بپوشید تا تی‌‌شرت اورسایز شما به بهترین شکل ممکن به نمایش دربیاید.

برای ماه‌های خنک‌تر سال، هیچ چیزی بهتر از روی هم پوشیدن لباس‌ها نیست. تی‌شرت‌های اورسیاز را می‌توانید زیر یک پیراهن فلانل بپوشید و روی آن‌ها یک گرم‌کن ورزشی زیپ‌دار بپوشید. می‌توانید زیر تی‌شرت هودی هم بپوشید تا ظاهری روزمره، ساده و غیررسمی داشته باشید. یک تی‌شرت اورسایز سفیدرنگ بهترین و مناسب‌ترین گزینه برای چنین استایلی است چون لبه‌های سفیدرنگ آن به یقه‌ی لباس شما ظاهری جذاب می‌دهد و در هر فصلی از سال که باشید، ظاهری شیک و تأثیرگذار خواهید داشت.

اگر می‌خواهید مطابق با مد روز لباس بپوشید، می‌توانید استایل با تی‌شرت اورسایز را هم امتحان کنید. تی‌شرت‌های اورسایز مدل‌های زنانه و مردانه‌ی متنوعی دارند که با هر لباسی جذاب به نظر می‌رسند. فرقی نمی‌کند که این تی‌شرت‌ها را همراه با شلوار جین بپوشید یا به پوشیدن آن‌ها همراه با دامن زنانه یا شلوارک فکر کنید، به‌هرحال، این لباس‌ها به راحتی پوشیده می‌شوند. تی‌شرت اورسایز برای روزهایی که حوصله‌ی ست کردن لباس‌ها با یکدیگر یا ایجاد استایل خاصی را ندارید هم مناسب هستند چون بدون هیچ دردسری شما را شیک نشان می‌دهند. کافیست یکی از استایل‌هایی که در این مقاله معرفی کردیم را برای خود ایجاد کنید تا از تعریف و تمجیدهای دیگران از استایلتان شگفت‌زده شوید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج