۱۴۰۵۳۷۳
۱ نظر
۴۶۸
۱ نظر
۴۶۸
پ

مردان قدرتمند برای عید چطور لباس می‌پوشند؟

تناسب اندام با دقت بر خوردوخوراک و ورزش حل می‌شود.

راهنماتو: تناسب اندام با دقت بر خوردوخوراک و ورزش حل می‌شود. همان آخر هفته‌ها بهتر است به دویدن بر روی چمن سبز ادامه دهیم! یا یک میز پینگ پونگ در خانه داشته باشیم. اهمیت به زمان هم با انداختن یک ساعت شیک به‌عنوان یک اکسسوری جذاب مردانه کفایت می‌کند. جملات تاثیر گذار را می‌توانیم از لابه‌لای کتاب‌ها و فیلم‌ها یا حتی از تجربه زیسته خود پیدا کنیم. تمامی این نکات، پایه‌ای‌ترین کارهایی هستند که برای قدرتمند به نظر رسیدن باید انجام دهیم که در نهایت اعتماد به نفس شما را حتی برای بیزینس هم بالا ببرد. اما، خوش‌پوش بودن نیز بر قدرتمند به نظر رسیدن به شدت تاثیرگذار است. راهنماتو در ادامه به شما می‌گوید که چگونه در عید همچون مردی آلفا و قدرتمند به نظر برسید که همه دورش جمع می‌شوند و به حرف‌هایش گوش می‌دهند!

مردان قدرتمند برای عید چطور لباس می‌پوشند؟

یک دست کت‌وشلوار شیک بخرید

در جامعه ما چنین جا افتاده است که مرد کت و شلوار به تن، به شدت قدرتمند است. بهتر است به سراغ کت‌وشلوارهایی برویم که رنگ‌هایی تیره دارند (خاکستری تیره، سورمه‌ای یا قهوه‌ای) و برای بازی با رنگ‌ها و جوان و سرزنده به نظر رسیدن، بهتر است بر روی پیراهن و اکسسوری‌ها تمرکز کنیم. برای این منظور بهتر است سبک کلاسیک را انتخاب کنید. فراموش نکنید که حین خرید کت‌وشلوار، باید حتما در آن احساس راحتی داشته باشید. زبان بدن بخش بزرگی از قدرتمند به نظر رسیدن شما را بر دوش می‌کشد. اگر نتوانید دست‌هایتان را تکان دهید، انگار بسته‌بندی شده‌اید و هیچکس جذب شما نخواهد شد!

لباس‌های سفارشی بدوزید

باور کنید که شاید حتی کمتر از مبلغی که برای یک دست کت‌وشلوار آماده می‌دهید، می‌توانید یک دست کت‌وشلوار، فیت تنتان خریداری کنید. اگر لباس کاملا اندازه تن شما باشد، و برش‌ها دقیقا بر اساس اندام شما زده شده باشند، جذابیتتان چند برابر می‌شود. اما، پیش از رفتن به خیاطی باید در انتخاب مدل و جنس پارچه دقت کنید. مدلی انتخاب کنید که هرگز از مد نمی‌افتد، اما تن هر کسی نمی‌بینید.

مثلا می‌توانید به خیاط بگویید که در فرم یقه انگلیسی اغراق کند. درمورد پارچه نیز بهتر است به سمت پارچه‌های کلاسیکی بروید که این روزها خودشان مفهومی از قدرت را به همراه دارند. به‌عنوان مثال پارچه فاستونی که تا سال‌ها برای شما کار خواهد کرد، در حالی که هربار به همه یادآوری می‌کند که مردی قدرتمند هستید.

به خودتان تخفیف ندهید

بهتر است در سال جدید مردان دست از تخفیف دادن به خود بردارند. ممکن است که در یک مغازه قدم بزنید و کفشی را ببینید که دقیقا متناسب با سلیقه و سبک شخصی شما است. اما، وقتی قیمت آن را می‌بینید از خریدش صرف نظر کنید. بعد به سراغ کفشی ارزان‌تر می‌روید. فراموش نکنید تا زمانی که خودتان لباسی را دوست نداشته باشید، و در آن لباس اعتماد به نفس شما بالا نرود، نمی‌توانید قدرتتان را به رخ دیگران بکشید. ضمنا، قرار نیست که فقط لباس‌های مهم و کارآمد بخرید. در سال جدید بر روی اکسسوری‌ها سرمایه گذاری کنید. کمربندهای چرم شیک بخرید، اگر تا کنون از کیف استفاده نمی‌کردید، یک کیف درجه یک بخرید و قدرتمندتر از سال پیش به نظر برسید.

برای خودتان عطر بخرید

اگر می‌خواهید، تاثیری که بر دیگران می‌گذارید کاملا ماندگار باشد، از عطرهایی استفاده کنید که شخصی‌سازی شده هستند. می‌توانید چند عطر را ترکیب کنید، یا عطری بخرید که کمتر کسی استفاده می‌کند. قرار نیست همواره عطرهای تلخ بزنید، اما عطر تلخ بیشتر جلب توجه می‌کند. بر روی ماندگاری عطر متمرکز باشید و برایش هزینه کنید. فراموش نکنید هیچ چیز جذاب تر از این نیست که کسی به شما بگوید: «آقای ایکس فهمیدم شما اومدید، توی آسانسور بوی عطرتون میومد!» این مساله قدرتمند بودن شما را تثبیت می‌کند، چون بر ذهن یک شخص تاثیر گذاشته و ماندگار شده‌اید.

کفش‌های شیک بخرید

یکی از عناصری که در استایل‌های آقایان به شدت چشم می‌آید، کفش‌هایتان است که مستقیما بر روی قدرتمند به نظر رسیدن شما تاثیر می‌گذارد. حتما چند جفت کفش داخل جاکفشی داشته باشید، مرتب آن‌ها را تمیز کرده و واکس بزنید، سعی کنید کفش‌های چرم اصل بخرید و حتما در آن راحت باشید. راه رفتن شما بر قدرتمند به نظر رسیدنتان به شدت تاثیر می‌گذارد. اگر کفش‌هایتان راحت نباشد، به خوبی راه نمی‌روید. درنهایت بهتر است رنگ کفش و کمربندهایتان همواره ست باشد. پس با هر کفش، کمربندی به همان رنگ داشته باشد. اگر کفش و کمربندتان را تغییر دهید اما همان کت‌وشلوار را بپوشید، همه فکر می‌کنند شما را در لباس جدیدی دیده‌اند.

از مد فراتر بروید

ممکن است فکر کنیم که چون مرد هستیم، پیوندمان با مد و فشن قطع شده است. اما، اینطور نیست. بهتر است مجلات مد آقایان را ورق بزنیم و از آن‌ها الهام بگیریم. هرچه به روز تر باشیم بیشتر مورد توجه قرار می‌گیریم. اما، زمانی قدرتمند به نظر می‌رسیم که هنجارها را بشکنیم و خودمان برای خودمان مد تعیین کنیم. برای این مساله باید ابتدا با مد آشنا شوید و بعد به فراتر از آن حرکت کنید.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      جدی می‌فرمایید ؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج