۱۴۸۰۱۱
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

خطوط چهره مرد شماره یک فوتبال ایران با شما حرف می‌زند

شخصیت شناسی مردانه از صورت کی‌روش

چهره کارلوس کی‌روش در تعاریف روانشناسی چه پیام‌هایی به طرف مقابل می‌دهد؟

شخصیت شناسی مردانه از صورت کی‌روش
مجله زندگی ایده آل: آبراهام لینکن می‌گوید: «صورت ما در ۵۰سالگی، حامل کارنامه عمر انتخاب بین خوب و بد ماست» بنابراین احساسات ،خلقیات،رفتارها و استعدادهایی که داریم همه در صورت ما نمایان است. اگر می‌خواهید از زوایا و خطوط چهره کارلوس کی‌روش پی به رفتار و موفقیت مرد بزرگ و محبوب فوتبال ایران ببرید نگاهی به روانشناسی چهره او بیندازید.

گوش‌ها :

مردان موفق با این فرم گوش، روحیه تجاری خوبی داشته و مسئولیت‌پذیرند. آنها می‌توانند رهبران خوبی باشند و این خصوصیات تاثیرات بسیار مثبتی به‌ویژه در کار و حرفه‌شان خواهد داشت. این افراد به علت رفتار اجتماعی مناسب و تلقین مثبت نسبت به زندگی، خیلی زود دیگران را با خود همگام می‌کنند.

گونه‌ها:

به محض ورود به یک جمع همه نگاه‌ها به سمت او منحرف می‌شود. حتی اگر خود او هم باور نکند، دیگران بر این باورند که او رهبری مقتدر است و از آنجایی که دیگران او را قدرتمندتر و بلندمرتبه‌تر از خویش می‌بینند بعضا به او حسادت می‌کنند.

شخصیت شناسی مردانه از صورت کی‌روش

لب و دهان:

دهانی که کی‌روش دارد مشخصه افرادی درون‌گرا و جذاب است که اراده‌ای قوی دارند و این صفات به آنها کمک می‌کند تا در زندگی خوب پیش بروند. اما گاهی اوقات همین صفت‌های‌شان باعث نتایج نامطلوب در رفتار آنها می‌شود. برای مثال به خودپرستی و سلطه‌جویی آنها بر دیگران کمک می‌کند. این افراد اجازه نمی‌‌دهند که مشکلات آنها را از پا در آورد و به‌ندرت پیش می‌آید که کسی بتواند در هنر جنگیدن این افراد با مشکلات به پای‌شان برسد. کی‌روش در گرفتن حق خود از دیگران تصمیمی راسخ دارد. لب‌های راست و باریک او هم خبر از این می‌دهد که همیشه سعی دارد تا نقش‌های رهبری را برعهده بگیرد. اگر از این افراد بخواهید که کارهایی با نتایج بی‌اهمیت انجام دهند تجارب و غرورشان حتما خدشه‌دار خواهد شد.

چانه:

با نگاه اول به این چانه؛ فردی جنگجو،نیرومند و پرانرژی می‌بینیم. کسی که برخی مواقع تمایل زیادی به سرسختی و خشونت پیدا می‌کند و احتمالا شکست را راحت نمی‌‌پذیرد. آنها در اصل افراد باگذشتی نیستند. به هیچ‌وجه نمی‌‌توانند بی‌احترامی و آزار و اذیت دیگران را تحمل کنند. نکته دیگر درمورد کسانی که چنین چانه‌ای دارند این است که کمتر پیش می‌آید که این افراد چه در کار و چه در زندگی خصوصی و کاری بدون فکر و با عجله کاری را انجام دهند و به طور کلی کار تمام این افراد از روی نقشه و با برنامه‌ریزی پیش می‌رود.

پیشانی :

این فرم پیشانی مخصوص مردان بزرگ است. قابل اعتماد بودن،کامل بودن و صمیمیتی که این افراد در طول زندگی با خانواده خود دارند از صفات و مشخصه آنهاست. مردانی که چنین پیشانی دارند به‌ندرت خودبینی و تکبر خود را پنهان می‌کنند.

چشم‌ها:

کی‌روش با این چشم‌ها لجباز،حسود و گاهی هم بدذات می‌شود. پس در برخورد با او و پذیرش عقایدش باید محتاط باشید. به علاوه از این چشم‌ها به راحتی می‌توان فهمید که به‌خاطر ویژگی‌های منفی به هیچ کس و هیچ چیز اجازه نزدیک شدن به دنیای خصوصی‌‌اش را نمی‌‌دهد. دقت در جزئیات کارهای پراهمیت سودمند است و برخلاف سردی رفتارشان بسیار باهوشند. آنها نگاه متعادلی به زندگی دارند و سعی می‌کنند واقع‌گرا و بی‌طرف باشند. این افراد به آسانی امید خود را از دست نمی‌‌دهند و پشتکارشان تحسین‌برانگیز است.

بینی:

اگر سعی کنید عقایدتان را به کی‌روش تحمیل کنید، عصبانی می‌شود و شاید کارتان به دعوا بکشد. یکی از شایع‌ترین محرک‌های عصبانیت او افرادی‌اند که با بیان عقاید مبهم و متغیر قصد فریبش را دارند. اوج درخشش او زمانی است که با دیگران کار می‌کند. از کار گروهی لذت می‌برد و دوست دارد با دیگر اعضای گروه ارتباط برقرار کرده و تبادل تجربه کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج