جاباما
۱۵۱۸۷۷
۲ نظر
۵۰۴۰
۲ نظر
۵۰۴۰
پ

درونگرا، کم‌حرف و عاشق هنر

چهره‌شناسی «امرا» خواننده مشهور ترکیه

خط و خطوط صورت « امرا » از چه خبر می‌دهد.

چهره‌شناسی «امرا» خواننده مشهور ترکیه
مجله زن دگی ایده آل - شقایق جعفری: از سال‌ها پیش که علم چهره‌شناسی در سراسر جهان مورد توجه قرار گرفت ثابت شد صورت و اجزای مختلف چهره‌ نمایانگر شخصیت فردی و اجتماعی افراد است و به‌راحتی با پیوند زدن خصیصه‌های صورت افراد به ویژگی‌های شخصیتی، متوجه افکار و درون‌شان می‌شوید. این بار هم سراغ این چهره محبوب سریال‌ها و ترانه‌های ترکی رفته‌ایم تا از اسرار درون او بیشتر بدانیم.

پیشانی

انعطاف‌پذیر و سازگار است و تصمیماتش را براساس شرایطی که در آن است می‌گیرد. در حل کردن مشکلات تعصبی در مورد عقاید خود به خرج نمی‌دهد و همیشه پذیرای نظرات جدید است. به ارتباط با مردم بسیار علاقه دارد و جهان را از طریق ارتباط با مردم می‌شناسد و درک می‌کند. بسیار منطقی است و قبل از باور کردن چیزی باید تمام اطلاعات با جزئیات کامل و ممکن در اختیارش قرار گیرد.

ابرو

ممکن است در شروع یک تصمیم کند به نظر برسد ولی وقتی کمر به انجام کاری ببندد با پشتکار عالی کار را به پایان می‌رساند. افکار منظم و سازماندهی شده‌ای دارد و در برنامه‌ریزی برای انجام امور کاری و شخصی‌اش به شدت تواناست بنابراین امرا در بیرون کشیدن مو از ماست تبحر ویژه‌ای دارد. او از نوجوانی دارای علایق و گرایش‌های متعدد بوده و در زمینه‌های مختلفی فعالیت داشته است.

چهره‌شناسی «امرا» خواننده مشهور ترکیه

چشم‌ها

به ظاهر منبسط و آرام است ولی در باطن به طور مداوم مشغول تحلیل و ارزیابی مسائل متعدد است. در مواقعی حتی اگر سر خود را به حالت تایید تکان دهد لزوما به این معنی نیست که با آنچه می‌شنود، موافق است. بسیار سؤال کرده و مسائل را به دقت سبک و سنگین می‌کند چون پیش از باور کردن هر چیز احتیاج به دلیل و برهان دارد. تفکر عمیق، تودار بودن و احتیاط و ریزبینی از ویژگی‌های برجسته چشم‌های اوست.

گونه

کشف افکار این مرد با خط‌های اطراف چشم که تا نزدیکی گونه او کشیده شده است به سختی ممکن است. در عوض بسیار فعال است و انرژی زیادی مصرف می‌کند تا به جایی که همیشه در ذهنش بوده برسد. پرطاقت است و انرژی او دوام زیادی دارد. به همین سادگی‌ها نمی‌توانید او را از تصمیماتش دل‌سرد کنید چون او با اعتماد به نفس فراوان در دل کار فرومی‌رود و آن را به انجام می‌رساند.

بینی

احساسات و عواطفش اثر زیادی بر کار او دارد و اگر عقایدتان را به او تحمیل کنید عصبانی می‌شود و حتما کارتان به دعوا و مرافعه می‌کشد. اوج درخشش او زمانی است که با دیگران کار می‌کند. از کار گروهی لذت می‌برد. ارزش هنر را درک می‌کند چون او ذاتا هنرمند است. زیبایی‌های محیط اطرافش برایش مهم است و همیشه برخورد هنرمندانه‌ای با زندگی دارد. از بگو و مگو فراری است و در مواقع تنش سعی می‌کند سکوت کند.

دهان

ذاتا درونگرا و کم‌حرف است. تا وقتی کسی را به خوبی نشناخته و به او اعتماد نکرده سفره دلش را پیش او باز نمی‌کند اما در برابر دوستان شنونده‌ای خوش‌بین است که از بین حرف‌های آنها به قسمت‌های مثبت و درست آنها توجه می‌کند چراکه شنونده‌ای بی‌طرف است که در مقابل دیگران مثل آینه‌ای صاف و تمیز است. وقتی کارهایش پیش نمی‌رود ناامید نمی‌شود چراکه از قبل بیهوده خودش را امیدوار نکرده است. پس با تلاش بیشتر تمام مسیرهای رفته‌اش را بررسی و دوباره اقدام می‌کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دمش گرم.

    • Javid

      امراه سلطان موزیک ترکیه....ممنون بابت این مطلب

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج