۱۵۳۰۵
۳ نظر
۵۰۰۹
۳ نظر
۵۰۰۹
پ

گيـره‌هاي عشق

‌۶ راه براي اين‌كه زندگي مشترك آرام‌تري داشته باشيد

براي هميشه خوشبخت بودن، نيازي به ابزار عجيب و غريبي نداريد، فقطكافي‌است از همين لحظات گذرا و اتفاقات ساده كمك بگيريد

‌6 راه براي اين‌كه زندگي مشترك آرام‌تري داشته باشيد

‌6 راه براي اين‌كه زندگي مشترك آرام‌تري داشته باشيد

وقتي به زندگي زن و شوهر‌هاي خوشبخت و هميشه خندان نگاه مي‌كنيد، نمي‌توانيد دليل اين خوشبختي را كشف كنيد. به‌نظرتان همه چيز عادي است و هيچ اتفاق خارق‌العاده‌اي كه باعث خوشبختي‌شان شود، ‌در زندگي آن‌ها نمي‌افتد. پس چرا اين افراد مي‌توانند حتي بيش از روزهاي جادويي اول، عاشق همديگر باشند و خيلي‌هاي ديگر خيلي زود به نقطه پايان مي‌رسند؟ اگر شما در آستانه ازدواج باشيد يا تازه به اين وادي وارد شده باشيد، ‌قطعا لحظات زيادي از روزتان را با چنين سوال‌ها مي‌گذرانيد؛ سوال‌هايي كه هر چه آن‌ها را زير و رو مي‌كنيد، پاسخ‌شان را پيدا نمي‌كنيد. ما در اين صفحه‌ها مهم‌ترين رازهاي عاشقي بي‌پايان اين زوج‌هاي خوشبخت را براي‌تان فاش مي‌كنيم.


قدردان باشيد

شايد فكر كنيد كار ساده‌اي است؛ آنقدر ساده كه دليلي ندارد هميشه انجامش دهيد اما اگر به‌دنبال يك ازدواج هميشه شاداب و پايدار مي‌گرديد، نه تنها بايد از همسرتان به خاطر همه كار‌هايي كه براي شما و زندگي مشترك‌تان انجام داده سپاسگزار باشيد بلكه بايد اين قدرداني را در هر لحظه و هر روز به زبان بياوريد. گفتن اين‌كه از او سپاسگزاريد و معناي تلاش‌هايش را مي‌دانيد، فقط باعث خوشحالي او نمي‌شود بلكه به شما كمك مي‌كند تا نسبت به ارتباط‌تان هم حس خوشبختي و اطمينان داشته باشيد و نگذاريد كه به مرور چنين حسي در شما كمرنگ شود زيرا مطالعات اثبات كرده زوج‌هايي كه هر روز در مقابل همسرشان ابراز قدرداني مي‌كنند، احساس رضايت بيشتري از زندگي مشترك‌شان داشته و تمايل بيشتري نيز به فداكاري و جبران زحمات همسرشان پيدا مي‌كنند. پس شما هم دست به كار شويد و با تشكر كردن از همسرتان به خاطر همه كار‌هايش، كمي حس مثبت به ارتباط‌تان تزريق كنيد. لازم نيست اتفاق خاصي بيفتد. شما مي‌توانيد براي كارهاي روزمره‌اي مثل غذا درست كردن، منتظر شما ماندن در محل قرارتان، دعوت كردن دوستان‌تان يا هر اتفاق ديگري از او تشكر كنيد و هيچ كدام اين اتفاقات را ساده نبينيد و تاثير همه اين اتفاقات را پس از 6 ماه روي رابطه‌تان مشاهده كنيد.


با هم خوش بگذرانيد

بازيگوشي سن و سال نمي‌شناسد. شما مي‌توانيد با وارد كردن اتفاق‌هايي به زندگي‌تان، كمي بيشتر از اين روزهاي پرمشغله لذت ببريد. كار، پرداخت قبض‌ها، نظافت، خستگي، خواب و بسياري چيز‌هاي ديگر مي‌تواند بازي و بازيگوشي را در ارتباط شما محو كند. شوخي‌ها و سورپرايز‌هاي شيطنت‌آميز، صدا كردن يكديگر با نام‌هاي دلنشيني كه فقط خودتان از وجودشان خبر داريد، انجام بازي‌هاي هيجان انگيز ۲نفره و تخليه كردن انرژي به شكلي كودكانه و بسياري كارهاي هيجان انگيز ديگر مي‌تواند طراوت زندگي شما را بيشتر كند و نگذارد كه در خستگي‌هاي روزانه تحليل برويد. ممكن است فكر كنيد زندگي مشترك و مشكلاتش خيلي جدي‌تر از اين بچه بازي‌هاست اما بخواهيد يا نخواهيد، بايد باور كنيد كه به همين شوخي‌هاي بچگانه هم احتياج داريد.


خبر‌هاي خوب را برجسته‌تر كنيد

اين دنيا پر است از اتفاقات دشوار و خبر‌هاي منفي. اگر كمي درنگ كنيد نه تنها درگير اين خبر‌ها مي‌شويد بلكه راه ورودشان به زندگي خودتان را هم باز مي‌كنيد. اين اتفاق مي‌تواند زندگي شما را كسالت‌بار كند و نه تنها از شما يك فرد منفي‌گرا بسازد بلكه باعث شود كه همسرتان هم شما را به چشم فردي ببيند كه توان ديدن اتفاق خوب را ندارد و هميشه مي‌تواند موضوعي براي افسوس خوردن و گله كردن پيدا كند. خب... حتما خودتان هم مي‌دانيد كه چنين تصوري در مورد شما مي‌تواند چه آسيبي به زندگي مشترك‌تان بزند. پس اگر اثري از چنين فردي درون شماست، بهتر است رويه‌تان را تغيير دهيد. اتفاقات خوب را بزرگ جلوه دهيد و به بهانه‌هاي كوچك دليلي براي جشن گرفتن و خنديدن پيدا كنيد. وقتي بعد از يك روز كاري شما و همسرتان يكديگر را مي‌بينيد، اول از اتفاقات خوب روزتان براي هم صحبت كنيد و اگر هم اتفاق بدي افتاده، چند ساعت بعد و در شرايطي كه آرامش خانه شما بيشتر شد، آن را به آرامي به همسرتان اطلاع دهيد و به‌دنبال راه‌حلي برايش بگرديد. يادتان نرود كه براي شاد بودن نيازي به يك اتفاق خارق‌‌‌‌العاده وجود ندارد بلكه شما مي‌توانيد از ساده‌ترين خاطرات‌تان بهانه‌اي براي شادترين لحظات بسازيد.


بهترين را در نگاه همسرتان ببينيد

نه اين‌كه استقلال و علائق شخصي‌تان را از دست بدهيد اما بايد باور كنيد كه زوج‌هاي خوشبخت زوج‌هايي هستند كه از نظر يكديگر ايده‌آل به‌نظر مي‌رسند. چه ويژگي‌هايي در شماست كه همسرتان بيشتر از هر چيزي دوست‌شان دارد؟ اگر مي‌خواهيد زندگي ايده‌آلي بسازيد، بهتر است آن ويژگي‌ها را برجسته كنيد. مهم نيست كه شما چقدر شبيه يكديگر هستيد، اصلا شباهت نمي‌تواند ملاكي براي خوشبختي باشد بلكه شما بايد تمام توان‌تان را براي بهترين بودن در نظر همسرتان خرج كنيد. شايد لازم باشد برخي ويژگي‌هاي‌تان را كمرنگ كنيد، شايد هم لازم باشد كه برخي ريزه‌كاري‌ها را به زندگي و رفتارهاي‌تان بياوريد. نگران نباشيد، كار سختي نيست. فقط كافي است به‌خودتان زمان بدهيد تا هم علائق و خواسته‌هاي او را بهتر بشناسيد و هم به مرور و در مسير اين زندگي هر دوي شما به فردي كه دوست داريد در ديگري ببينيد تبديل شويد. اين يكي از خصلت‌هاي مهم زندگي مشترك است و اگر به هر بهانه‌اي مانعش شويد، خوشبختي خودتان را تهديد كرده‌ايد.


چگونه تغييرات را در همسرتان كشف كنيد

فكر نكنيد امروز كه در خانه را باز مي‌كنيد، همان آدم ديروز را مي‌بينيد. قطعا هميشه چيز تازه‌اي وجود دارد. از يك لباس و يك رنگ تازه بگيريد ‌تا تفاوت‌هاي كوچك‌تر ظاهري... شما حق نداريد هيچ كدام‌شان را ناديده بگيريد و تلاشي كه همسرتان براي متفاوت جلوه كردن به خرج داده را متوجه نشويد و به خاطرش به او تبريك نگوييد. چنين هيجان‌هايي براي يك زندگي مشترك موفق حياتي هستند، ‌پس آن‌ها را پيش پا افتاده و ساده نبينيد. مشكل اينجاست كه در بسياري مواقع ما به‌وجود يكديگر و حتي ويژگي‌هاي ظاهري‌مان عادت مي‌كنيم و تلاشي براي كشف تازه انجام نمي‌دهيم اما چه يك سال از ازدواج‌تان گذشته باشد و چه 01 سال، براي تزريق هر روزه هيجان به زندگي‌تان هم بايد خودتان متفاوت‌تر از ديروز به‌نظر برسيد و هم اين تغيير را در همسرتان كشف كنيد. اجازه بدهيد كه هر روز براي يكديگر يك آدم جديد باشيد و به اين بهانه، هر روز زندگي مشترك‌تان را از نو شروع كنيد.


مراقب خودتان باشيد

نه! اين خود خواهي نيست بلكه يكي از عاشقانه‌ترين راه‌هايي است كه مي‌توانيد از طريق آن به همسرتان احساس امنيت بدهيد؛ اين‌كه شما مراقب سلامت‌تان باشيد و با از دست دادنش فشار رواني بيشتري به همسرتان وارد نكنيد، اتفاقي لازم براي ساختن يك زندگي عاشقانه است. از طرف ديگر، وقتي شما در كمال سلامت قرار داشته باشيد، توان بيشتري براي حفاظت از همسرتان خواهيد داشت و براي ساختن يك زندگي شاد و عاشقانه، ‌انرژي بيشتري در شما خواهد بود. البته اين مراقبت‌ها نبايد تنها به سلامت شما محدود شود، مراقب زيبايي‌، پوشش، خلق و خو و حال و حوصله‌تان و حتي شرايط كاري و اجتماعي‌تان باشيد. نگذاريد وقت و انرژي او براي فكر كردن به شرايط شما و نگران اين موضوع بودن هدر برود. با اين كار مي‌توانيد ميزان زيادي از استرس‌هايي كه در زندگي زوج‌هاي ديگر اتفاق مي‌افتد را از بين ببريد و با استفاده از اين آرامش خارق‌العاده، خوشبخت‌تر باشيد و دوام عشق‌تان را هم تضمين كنيد.

اختصاصی مجله اینترنتی برترین ها Bartarinha.ir

‌6 راه براي اين‌كه زندگي مشترك آرام‌تري داشته باشيد


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • queen

      ما اینقدر غرق پول جمع کردن و تجملات زندگی هستیم که دیگه به این مسایل کمتر توجه می کنیم ...

    • هادی

      جال بود

    • شیما اهوازی

      انقدرقسط داریم که مجبوریم تا ساعت 5عصرسرکارباشیم وقتی میرسیم خونه ساعت6 شده استراحت وبعدشم خواب دیگه به این مسائل نمیرسیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج