۱۵۴۷۴
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

در اين خانه سرما نمي‌خوريد؛ البته اگر...

بهترين لباس زمستاني براي خانه شما

شايد در صد كمتري از ما به اين فكر كنيم كه علاوه بر كمد لباس‌ها تغيير اساسي دكوراسيون خانه نيز يكي از مهم‌ترين راه‌ها براي آماده شدن براي روزهاي سرد سال است. با ما همراه باشيد اگر تصميم داريد اين زمستان را بدون سرماخوردگي سپري كنيد.

بهترين لباس زمستاني براي خانه شما
بهترين لباس زمستاني براي خانه شما

با فرارسيدن فصل سرما همه ما سراغ كمد لباس‌هاي‌مان مي‌رويم و لباس‌هاي تابستاني و خنك را با لباس‌هاي زمستاني و پشمي عوض كرده و خودمان را براي عبور از روزهاي سرد و برفي آن آماده مي‌كنيم اما شايد در صد كمتري از ما به اين فكر كنيم كه علاوه بر كمد لباس‌ها تغيير اساسي دكوراسيون خانه نيز يكي از مهم‌ترين راه‌ها براي آماده شدن براي روزهاي سرد سال است. با ما همراه باشيد اگر تصميم داريد اين زمستان را بدون سرماخوردگي سپري كنيد.


رنگ‌هاي گرم را با رنگ‌هاي سرد عوض كنيد

قطعا براي ما مقدور نيست كه با تغيير فصل گرم به سرد رنگ آميزي ديوارهاي خانه را عوض كنيم و با كمك اين رنگ‌ها به گرماي خانه و ايجاد فضايي گرم و نرم كمك كنيم اما حتما مي‌توانيم با تغييرات اندكي در رنگ‌آميزي اشياي كوچك‌تر خانه از ميزان سردي فضاي خانه كم كنيم. براي اين كار توصيه مي‌كنيم در فصل‌هاي سرد تا حد امكان از پرده‌هاي ضخيم با رنگ‌هاي نارنجي، كرم، قهوه‌اي يا تركيبي از نارنجي، زرد و قهوه‌اي استفاده كنيد. اگر امكان تعويض پرده براي‌تان وجود ندارد، پشت شيشه‌ها را با ملحفه‌هاي قديمي بپوشانيد. تا جايي كه مي‌توانيد رنگ كوسن‌ها را گرم و شاداب كنيد. از گل‌ها و گياهان قرمز و نارنجي در خانه بيشتر استفاده كرده و سعي كنيد از تابلوهايي كه يك روز آفتابي و گرم را به نمايش مي‌گذارد در اتاق نشيمن يا ناهارخوري‌تان استفاده كنيد. همه اين‌ها در كنار هم به شما كمك مي‌كند تا در روزهاي سرد زمستان كمتر احساس سرما، دلتنگي و كم‌تحركي داشته باشيد.


دكوراسيون اتاق خواب را تغيير دهيد

يكي از مهم‌ترين بخش‌هاي خانه كه با عوض شدن فصل تغييرات اساسي را در خود احساس مي‌كند، اتاق خواب هر خانه است. با سپري شدن روزهاي گرم تابستان و فرا رسيدن روزهاي سرد و باراني پاييز و زمستان عوض كردن روتختي، ملحفه‌هاي پنبه‌اي و خنك و پتوهاي تابستاني با روتختي و ملحفه‌هاي پشمي و پتوهاي مناسب فصل زمستان يك ضرورت است. در غيراين صورت شما مجبوريد براي گرم شدن در تمام مدت شب بيش از حد مجاز از گرماي وسايل گرمايشي استفاده كنيد و اين موضوع در دراز مدت ضررهاي زيادي را براي شما به همراه دارد بنابراين علاوه بر تعويض پرده‌ها و ضخيم كردن آن‌ها به تختخواب خود نيز توجه كنيد.


بهترين لباس زمستاني براي خانه شما

با شمع و عطر دوست شويد

يكي ديگر از تغييراتي كه در فصل زمستان به گرم شدن فضاي خانه كمك مي‌كند، استفاده از نورشمع يا نورهاي زرد رنگ در خانه است. اين نورها موجب تداعي شدن نور گرم خورشيد در روزهاي زمستاني مي‌شوند كه آفتاب بيشتر ساعات روز را پشت ابرها پنهان مي‌ماند. استفاده از شمع در بخش‌هاي مختلف خانه مثل روي اپن آشپزخانه، ميز ناهار خوري، اتاق خواب و اتاق نشيمن مي‌تواند تاثير زيادي در ايجاد فضايي گرم و صميمانه در روزهاي زمستاني داشته باشد. علاوه بر اين استفاده از عطرهاي گياهي با طبع گرم نيز در روزهاي زمستاني توصيه مي‌شود. بهترين اين عطرها استفاده از بوي گرم دارچين و قهوه در فضاي خانه است. كافي است كمي از عطر يا اسانس اين ۲ گياه خوشبو را در بخشي از خانه خود بگذاريد تا فضاي خانه را آغشته كند.


كف‌پوش‌ها را بپوشانيد

اگر خانه شما كف‌پوش دارد، حتما بخشي از آن‌ها را در زمستان بپوشانيد. مهم نيست كه كف‌پوش خانه شما چه جنسي دارد اما مهم اين است كه بخشي از آن را كه پررفت‌وآمدترين محل براي اعضاي خانواده محسوب مي‌شود با فرش، موكت يا يك قاليچه كوچك بپوشانيد. بهتر است اين قاليچه يا فرش از رنگ‌هاي گرم نظير قهوه‌اي، كرم، شكلاتي، نارنجي، زرد يا قرمز تشكيل شده باشد تا علاوه بر آن‌كه به خانه شما جلوه مي‌بخشد موجب افزايش ميزان گرماي خانه شود.

اختصاصی مجله اینترنتی برترین ها Bartarinha.ir

بهترين لباس زمستاني براي خانه شما


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج