۱۶۶۷۱۵
۱ نظر
۵۰۱۹
۱ نظر
۵۰۱۹
پ

دانستني‌هاي لازم برای انتخاب شيرپاك‌كن‌

با اینا صورتمو پاک میکنم!

بااینکه پاک‌کننده‌های صورت همیشه جزء پرطرفدارترین محصولات آرایشی و بهداشتی بازار است به همان اندازه انتخاب مطمئن آنها هم کار سختی است.

با اینا صورتمو پاک میکنم!
مجله سیب سبز - شقايق جعفري: بااینکه پاک‌کننده‌های صورت همیشه جزء پرطرفدارترین محصولات آرایشی و بهداشتی بازار است به همان اندازه انتخاب مطمئن آنها هم کار سختی است. درصفحه های بازار زیبایی این شماره با توصیه‌های دکتر کریمی، متخصص پوست و زیبایی بهترین‌شیرپاکن‌های موجود به شما معرفی می‌شوند تا انتخاب مطمئن‌تری داشته باشید.

برای پوست‌های خسته

از ويتامين C و فوايد آن برای سلامت پوست و مو و خاصيت آنتي اكسيدان آن تا به امروز بسيار شنيده‌ايم. اما براي رسيدن به اين هدف، تنها خوردن اين ويتامين كافي نيست. شير پاك‌كن‌هايي هم كه براي پاك كردن سطح پوست‌تان از آنها استفاده مي‌كنيد مي‌تواند منبع مناسبي براي تغذيه پوست شما با ويتامين C باشد.

با اینا صورتمو پاک میکنم!

تميز كننده صورت و چشم با فرمولاسيوني مخصوص پوست‌هاي خشك و حساس قابليت‌هایي مثل ضد خستگي، شاداب‌كننده و تميزكنندگي هم دارد كه طبق توصيه‌هاي ارائه شده متخصصان، اين پاك‌كننده براي پوست افراد مسن هم مناسب است. خاصيت شاداب‌كننده و ضدخستگي آن آرامش شما را در طول روز دو چندان كرده و آثار خستگي را از چهره افراد مسن‌تر به راحتي از بين مي‌برد. اين محصول آلودگي را به‌طور عميق از پوست پاك خواهد كرد. اين شير پاك‌كن باتوجه به انتخاب و استقبال كاربران سايت‌هاي معتبر آرايشي يكي از محبوب‌ترين‌ها اعلام شده است.

روش مصرف:

مقداری از اين شير پاک‌كن را به آرامي و با حركات چرخشي رو به بالا روي صورت خود ماساژ دهيد و صورت و گردن خود را به راحتي با آن تميز و مرطوب كنيد.

با اینا صورتمو پاک میکنم!

قيمت:

۲۵ هزار تومان

پاك‌كننده‌ای نشاط‌آور

حتي اگر زياد اهل استفاده از لوازم آرايشي نباشيد روزي دو مرتبه استفاده از پاك‌كننده‌هاي آرايشي يا همان شير پاك‌كن‌ها براي مراقبت از پوست شما ضروري است. اين تاكيد براي استفاده از پاك‌كننده‌ها به اين دليل است كه آثار آلودگي‌هايي كه در طول شبانه‌روز روي پوست‌تان به وجود مي‌آيند را از بين ببريم. پس چه بهتر كه از شير پاك‌كني استفاده كنيد كه جز وظيفه اصلي حس بي‌نظيري از لطافت را هم در شما ايجاد كند.

شير پاك كن نيوا با فرمول تركيب شده ويتامين‌ها و عصاره طبيعي نيلوفر آبي ناخالصي، چربي‌ها و مواد آرايشي روي پوست را با شيوه‌اي كاملا موثر پاك كرده و از پوست پوست شدن و خشكي پوست جلوگيري مي‌كند. اين محصول در مقايسه با دیگر محصولات به خاطر ويتامين‌هاي موجود در تركيب خود روند اكسيژن‌رساني به سلول‌ها را تسريع مي‌بخشد و بدون برجاي گذاشتن اثر چربي، بر پوست شما آبرساني مي‌كند و رطوبت طبيعي آن را متعادل نگه مي‌دارد بنابراين پوستی پاك و مرطوب و صورتي صاف و نرم را به شما هديه خواهد كرد.

روش مصرف:

مقداري از شير پاك كن را با نوك انگشتان به آرامي روي پوست خود ماساژ دهيد و سپس با پنبه صورت خود را كاملا پاك كنيد.

با اینا صورتمو پاک میکنم!

قيمت:

۳۸ هزار تومان

مناسب انواع پوست

تقريبا همه خانم‌ها مي‌دانند كه حفظ «ph» پوست در پيشگيري از خشكي و در نهايت چين و چروك پوست صورت و گردن نقش بسزايي دارد. پس شاید بهتر باشد برای این‌منظور سراغ یک پاک کننده طبیعی بروید. شیرپاک‌کن «مای» پاك‌كننده‌اي سبك است كه به راحتي با آب شسته مي‌شود و با برداشتن لايه‌هاي آرايش از سطح پوست به آن اجازه نفس كشيدن مي‌دهد.

فرمولاسيون این محصول از تركيبات عصاره جوجوبا و ويتامين ۵B است که با حفظ PH پوست و با مرطوب‌كنندگي بالا که احساس آزار‌دهنده تجمع چربي روي پوست را از بين مي‌برد. اين پاك‌كننده عميق براي همه نوع پوست مناسب است و بدون ايجاد كمترين حساسيت به سادگي طراوت پوست‌تان را بعد از پاك كردن آرايش به شما بازمي‌گرداند. اين محصول در مقابل محصولات ديگر كه گاهی در خود تركيباتPH دارند، از خاصيت مرطوب و نرم‌كنندگي بسيار خوبي هم برخوردار است.

متخصص پوست و زيبايي سيب سبز توصيه مي‌كند: شير پاک‌كن ماي ظاهري ساده و به صرفه دارد و در آن مواد چربي كم و سبكي وجود دارد و گزينه مناسبي براي پاك كردن روزانه پوست صورت شما در مقابل محصولات گران قيمتي مثل كلينيك يا ليراك محسوب مي‌شود.

روش مصرف:

شير پاك كن را روي پد از جنس پنبه بريزيد سپس پد را به آرامي روي صورت و پلك‌ها بماليد و اگر صورت‌تان همچنان نيازي به آبكشي داشت با آب ولرم بشوييد.

با اینا صورتمو پاک میکنم!

قيمت:

۱۸ هزار تومان

مرهمی برای پوست‌های حساس

پوست ما براي از بين بردن باكتري‌هاي بيماري‌زا نياز به پاك‌كننده‌هايي دارد تا بتواند سيستم ايمني و دفاعي پوست را افزايش دهد. استادرم اين دو محصول پاك‌كننده را برای ويژه پوست‌هاي حساس و خشك ارائه كرده است كه پاك كننده پوست‌هاي حساس حاوي گليسيرين و روغن‌هاي بادام، زيتون و نارگيل است كه در بالا رفتن مقاومت پوست، پاك‌كنندگي و افزايش انرژي داخل سلولي پوست موثر خواهد بود.

در نوع ديگر از اين شير پاك كن كه مخصوص پوست‌هاي خشك است، تركيباتي از عصاره خيار، شيرين بيان وجود دارد كه در كنار پاك كنندگي خاصيت آرامبخشي قوي خود را هم به سلول‌های پوستي شما منتقل مي‌كند. به نظر مي‌رسد پاك‌كننده‌هاي استادرم به دليل کارایی بالا گزينه‌اي موثر براي داشتن پوستي سالم و زيبا خواهد بود اما بايد در نظر داشته باشيد كه تا چه ميزان براي اين منظور مي‌خواهيد هزينه كنيد چون قيمت اين محصول نسبت به نوع مشابه كمي بالاتر است.

روش مصرف:

روزي دو مرتبه مقداري از شير پاك كن را روي پوست‌تان پخش كنيد و پس از كمي ماساژ صورت‌تان را با پنبه كاملا تميز كنيد.

با اینا صورتمو پاک میکنم!

قیمت:

مخصوص پوست خشك: ۸۲ هزار تومان - مخصوص پوست حساس: ۹۳ هزار تومان

یک تیر و دو‌نشان

از آنجايي كه شستن صورت بعد از آرايش حتي با آب خالي هم بعد از مدتي موجب خشكي پوست مي‌شود، استفاده از شيرپاک‌كن‌ها پيشنهاد بهتري است. شير پاك‌كن ليراك يكي از پرطرفدارترين پاك‌كننده‌ها در بازار زيبايي است كه هر نوع آرايش را به‌راحتي از روي پوست تميز مي‌كند. اين شير پاك‌كن ضدالتهاب است و با اكسيژن‌رساني مناسب تمام انتظار شما را از يك پاك‌كننده آرايشي برآورده مي‌كند.

کارشناس ما براین باور است که اين شير پاك‌كن براي پوست‌هاي حساس در مقايسه با ديگر شير پاك‌كن‌هاي معمولي بازار قابل دفاع‌تر است چون جذب بالاي اكسيژن و پاك كردن منافذ باز روي صورت بعد از مدتي آثار هرگونه آلودگي را براي هميشه از پوست‌تان محو خواهد كرد. اين محصول با وجود قيمت نسبتا بالا، نقش چند كرم بهداشتي پوست را براي شما ايفا مي‌كند و به همين دليل مديران اين مجموعه بهداشتي و آرايشي به شما مي‌گويند كه در انتخاب خود ترديد نداشته باشيد.

روش مصرف:

روزي دو مرتبه ترجيحا صبح و شب صورت و گردن خود را به اين شيرپاك‌كن آغشته كرده و بعد از ۳۰ ثانيه با استفاده از پنبه آن را از سطح پوست پاك كنيد.

با اینا صورتمو پاک میکنم!

قيمت:

۹۵ هزار تومان

هميشه جوان به نظر برسيد

عادت به استفاده از پاك‌كننده‌هاي آرايشي براي بانواني كه روياي داشتن پوستي باطراوت و زيبا را هميشه در سر دارند، بسيار ضروري است چون تنها راهي كه با آن مي‌توانيد از شر آلودگي‌هاي ناشي از استفاده لوازم آرايشي خلاص شويد، همين است. اين پاك‌كننده مخصوص پوست‌هاي خشك و حساس است تا بعد از شستن صورت با صابون يا هر شوينده ديگري دانه‌هاي قرمز روي پوست ظاهر نشود.

همچنين اين محصول مي‌تواند كار كرم‌هاي روز و شب را براي شما انجام دهد و چربي‌هاي ناشي از مواد آرايشي كه به راحتي آلودگي را از طريق اين چربي‌ها به پوست منتقل مي‌كند، پاك و به بازسازي سلول‌هاي سطح پوست و پيشگيري از پيري زودرس آن كمك ويژه‌‌اي كند. بنابراين مي‌توانيد با اعتماد به اين شير پاك‌كن و با تكيه بر شعار جوان نگه داشتن پوست‌تان خواسته‌هاي خود را براي داشتن پوستي شاداب و تميز برآورده و با ويتامين A و آنتي‌اكسيدان‌هاي موجود در اين محلول از پوست خود محافظت كنيد. اين شير پاك‌كن با جمع كردن املاح و ويتامين‌هاي ضروري پوست چند سالي است امتحان خود را ميان مصرف‌كنندگان پاك‌كننده‌ها پس داده است و يكي از پرفروش‌ترين‌ها محسوب مي‌شود.

روش مصرف:

مقدار شير پاك‌كن مورد نيازتان را با استفاده از پنبه روي سطح پوست ماساژ دهيد و سپس با كمك پنبه مرطوب و تميز ديگري پوست خود را كاملا پاك كنيد.

با اینا صورتمو پاک میکنم!

قيمت:

۳۵ هزار تومان

برای پوست‌های خشک

آبرساني و مرطوب نگه داشتن پوست امروزه از فاكتورهاي مهم براي داشتن پوستي سالم و زيبا محسوب مي‌شود. پاك كننده آرايش صورت با فرمولاسيون ويژه‌اي كه مرطوب‌كنندگي آن را حفظ و حسي خوشايند از طراوت و خنكي را به پوست هديه كند؛ مناسب‌ترين روش براي از بين بردن آلودگي‌هاي جا خوش كرده روي پوست صورت است. شير پاك‌كن كلينيك ضدالتهاب است و به راحتي از پوست‌هاي حساس شما در برابر ميكروب‌هاي موذي و چربي‌هاي عامل جوش‌هاي صورت محافظت مي‌كند.

تركيباتي مانند كافئين (كمك به گردش خون)، شي باتر (مرطوب كننده قوي)، روغن جوجوبا (حفظ رطوبت پوست با ماندگاري بالا) اين شير پاك كن را براي انواع پوست قابل استفاده کرده و براي پوست‌هاي خشك و حساس گزينه مناسبي است. به گفته دكتر كريمي: « اين محصول به دليل تركيبات و ويژگي‌هايي كه در خود دارد تنها براي پوست صورت در نظر گرفته شده است بنابراين برخلاف شير پاك‌كن‌هايي مانند نيوا يا لورآل براي استفاده در اطراف چشم توصيه نمي‌شود.»

روش مصرف:

شيرپاك كن مورد نظر را روي پوست با نوك انگشتان به آرامي ماساژ داده، آبكشي و در آخر با دستمالي تميز صورت خود را پاك كنيد.

با اینا صورتمو پاک میکنم!

قيمت:

۱۰۵ هزار تومان
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کمی تأمل

      تبلیغات ودیگر هیچ.
      خالی کرد جیب مردم ودیگر هیچ...
      وباز هم هیچ...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج