اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۷۷۳۵۴
۱ نظر
۵۰۵۱
۱ نظر
۵۰۵۱
پ

رامبد به شرط خنده

پست‌های رامبد جوان در شبكه های اجتماعی چه می‌گویند؟

فعالیت‌های مجازی رامبد جوان با بقیه بازیگران كمی فرق دارد. رامبد زیاد به دنبال به اشتراك گذاشتن سفرها و دلخوشی‌های كوچك و بزرگ زندگی‌اش نیست.

پست‌های رامبد جوان در شبكه های اجتماعی چه می‌گویند؟
مجله زندگی ایده آل - شقایق جعفری: فعالیت‌های مجازی رامبد جوان با بقیه بازیگران كمی فرق دارد. رامبد زیاد به دنبال به اشتراك گذاشتن سفرها و دلخوشی‌های كوچك و بزرگ زندگی‌اش نیست. او طرفدار سرسخت محیط زیست و مهربانی با حیوانات است. از طرف دیگر پست‌های متعددی با هدف اشاعه شادی و لبخند منتشر كرده كه با هشتک‌های لبخند، خنده و ترویج شادی بسیار پربازدید و خواندنی هستند. در این شماره دكتر علیرضا شیری، روانشناس فعالیت‌های مجازی رامبد جوان را برای‌تان تحلیل می‌كند تا ویژگی‌های شخصیتی این هنرمند را بهتر بشناسید.

پست‌های رامبد جوان در شبكه های اجتماعی چه می‌گویند؟

جنس شادی او متفاوت است

از سال‌ها پیش كه رامبد جوان با كاراكتر فرید جنگل برد در خانه سبز به قاب تلویزیون آمد، تقریبا حدس می‌زدیم كه شخصیت متمایزی او را به فرید تبدیل كرده است. از آن سال‌ها تا امروز زمان زیادی گذشته اما هنوز رامبد جوان و شیطنت‌هایش به جای خود باقی است. جنس شادی او با دیگران فرق دارد؛ نوعی از شادی كه نه تقلبی است و نه مجازی. خنده و شادی باارزشی كه مفهومش را از عشق، شادی و آزادی عمل می‌گیرد و نوع شادی كردنش علاوه بر نشاط باعث باروری روح انسان هم می‌شود.

حالا این رامبد با فاكتورهای شخصیتی خود به‌راحتی در دل میلیون‌ها نفر نشسته است و لبخندش دل عده زیادی را خوش می‌كند؛ كسی كه در پست‌های كم‌تعداد صفحه‌های مجازی خود حرف‌های عامیانه را در قالب جملات و تصاویر روانشناسی شده صادقانه البته با انرژی مثبت به گوش مخاطب می‌رساند. اغلب عكس‌های به اشتراك گذاشته از شعار خندیدن و لبخند زدن بسیار می‌گوید حتی پست‌هایی از روزهای شلوغ و پركار كه این حس را القا می‌كند كه او می‌تواند در حساس‌ترین و سخت‌ترین شرایط هم بر اعصاب، روح و شرایط فیزیكی خود تسلط داشته باشد؛ پست‌هایی كه نتیجه‌گیری تمام آنها این است كه لبخند زدن بهتر از اخم كردن است و او مكررا می‌خواهد در هر شرایطی طرفدارانش پنج ثانیه لبخند بزنند.

پست‌های رامبد جوان در شبكه های اجتماعی چه می‌گویند؟

از قالب‌های سخت و روزمرگی‌ها خوشش نمی‌آید

بیشتر پست‌های رامبد در پرانرژی‌ترین شرایط به ثبت رسیده است؛ از پریدن‌های چند متری به هوا با لباس‌های رنگی كه بر تن دارد تا عكس از خنده‌های از ته‌دل تكی در جمع دوستان یا نشستن روی كاپوت ماشین با لبخندی از ته دل. رامبد سال‌های زیادی است كه كار كمدی انجام می‌دهد اما باور او از ماهیت طنز به بهانه آوردن لبخند بر لب مردم در پست‌های این روزهای او به خوبی دیده می‌شود.

پست‌های پربازدید او از پشت صحنه‌های «خندوانه» و اشتراك خنده‌های دیگران باور او از جامعه‌ای است كه دلش می‌خواهد در آن زندگی كند، به همین دلیل در طول شبانه‌روز با مرور آنها بارها آن را به مخاطب خود یادآوری می‌كند تا وقتی از لاك خود بیرون می‌آید و پا در اجتماع و جمع‌های دوستانه‌اش می‌گذارد با مردمی لبخند بر لب و پرانرژی مواجه شود كه آرزویش را دارد. در طول سال‌ها كار حرفه‌ای و زندگی خندیدن دغدغه اصلی و همیشگی این هنرمند بوده است، تا جایی كه او همیشه چه در قاب تصویر و چه در پست‌های صفحه مجازی خود بر لزوم شاد بودن، خندیدن و شوخ‌طبعی تاكید می‌كند.

پست‌های رامبد جوان در شبكه های اجتماعی چه می‌گویند؟

او می‌خواهد فرم و قالب زندگی عبوس و اخمو را بشكند و در عوض حتی در بازنشر اعتقادهای شخصی‌اش در شبكه‌های اجتماعی معتقد است شكل زندگی آدم‌ها به تحولی بزرگ نیاز دارد. او به وضوح ثابت كرده چهره آدم‌های عمیق و عالم، عبوس و در هم رفته نیست بلكه ایده‌های عمیق و موثر از آدم‌های طناز و مبتكر به برون می‌تراود.

با محیط زیست و حیوانات مهربان است

رامبد از شوخی درك درستی دارد. شكل درخواست‌های جدی و عاجزانه او از مردم برای صرفه‌جویی در مصرف آب و مهربان بودن با محیط زیست در قالب عكس‌های پرانرژی و نوشته‌های خلاقانه كاملا هوشمندانه طراحی و منتشر شده است بنابراین او جزو افرادی است كه با طبع شوخ و هوش سرشاری كه در منتقل كردن آن دارد به سادگی می‌تواند از فرهیختگان جامعه امروز باشد چراكه جهت دادن او به افكار مردم با چاشنی لبخند و خارج از چارچوب‌های پندگونه در ارائه بسته‌های فرهنگی كاری به مراتب قابل تقدیر است.

پست‌های رامبد جوان در شبكه های اجتماعی چه می‌گویند؟

او با تمام توان در تلاش است كه بگوید فرهنگ‌سازی و دوستی با منابع طبیعی با بداخلاقی و قوانین و پیام‌های خشك قابل درك نخواهد بود و جامعه با عبوس بودن شهروندانش رشد نمی‌كند. كاریكاتور‌ها و تصویر‌های خوش‌رنگ و لعاب مهم‌ترین انتخاب او برای مبارزه جدی با بحران كم‌آبی است؛ پست‌هایی كه در عین شاد بودن مخاطب را به فكر فرومی‌برد. از طرف دیگر تلاش‌های او برای مهربان بودن با حیوانات و مبارزه با شكارهای غیرقانونی برای همراه شدن با طبیعت و نجات محیط زیست دغدغه‌ اصلی او در برخورد با زندگی ماشینی و شهری است.

رامبد جوان در صفحه مجازی خود پست‌های فراوانی با هدف مقابله با شكار غیر قانونی حیوانات، تشویق و ترویج مهربانی آدم‌ها با آنها را به اشتراك گذاشته است. به عقیده او قرار نیست آسایش ما آرامش و فرصت زندگی را از هر موجود زنده دیگری بگیرد.

پست‌های رامبد جوان در شبكه های اجتماعی چه می‌گویند؟

رامبد مخاطبانش را دوست دارد

او در ارتباط با مخاطبانش چه در برنامه‌های تلویزیونی و چه در پست‌های به اشتراك گذاشته در صفحات مجازی بسیار موفق است چون از درون مخاطبان خود را دوست دارد و به همراهی آنها افتخار می‌كند. از طرفی از كامنت‌ها و واكنش‌های طرفداران او به یك اصل اساسی پی می‌برید؛ اینكه مخاطبان با دیدن عكس‌ها یا خواندن پست‌های او به یك جور احساس آینه‌ای می‌رسند، انرژی می‌گیرند و لبخند می‌زنند. درست همان‌طور كه ما با دیدن دوست‌های افسرده و غمگین‌مان سردرد دل‌مان باز می‌شود و شروع به آه و ناله می‌كنیم.

این رابطه در بین پست‌های این هنرمند و دنبال‌کنندگان او به وضوح به چشم می‌خورد. زمانی كه او در پست‌هایش می‌خندد، ما هم لبخند می‌زنیم یا اگر اظهارنظری كند ناخودآگاه با او همراه می‌شویم. ادبیات و شیوه برنامه‌سازی رامبد جوان به ما می‌گوید شما می‌توانید شادی را تمرین و تكرار كنید تا به مرور شاد شوید، درست همان‌طوری كه با تزریق غم و افسردگی به جامعه، انعكاسش را دریافت خواهیم كرد.

پست‌های رامبد جوان در شبكه های اجتماعی چه می‌گویند؟

#خنده، #لبخند و #خندوانه نسبت به سایر هشتگ‌ها تعداد پست‌های بیشتری دارند و صفحه مجازی او پر است از كاریكاتورهای جورواجور با موضوعات مختلف كه ماهیت درونی و مثبت‌اندیشی او را در مواجهه با مشكلاتی به مراتب جدی به خوبی بازگو می‌كند. بله، این رامبد است؛ رامبدی كه با یك مشت مسئولیت و بحران حل نشده باز هم لبخند می‌زند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      عالی بود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج