adexo3
۱۷۷۸۴
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

۱۰ بايد كلاسيك

عناصر كلاسيك از گذشته تا به حال ذره‌اي از محبوبيت و جلوه خود را از دست نداده‌اند

10 بايد كلاسيك

عناصر كلاسيك از گذشته تا به حال ذره‌اي از محبوبيت و جلوه خود را از دست نداده‌اند و هميشه در ا و لويت‌هاي دكوراسيوني افراد قرار دارند و از مد نخواهند افتاد، مانند يك پیراهن سفید ساده یا يك بلوز یقه اسکی مشكي گرم كه هميشه مد است و هرگز از پوشيدن آن در شرايط و زمان‌هاي مختلف خسته نمي‌شويد. براي چنين عناصري با خيال راحت هزينه كنيد و از آنها به عنوان چاشني‌هاي مكمل در دكوراسيون خانه استفاده كنيد. در اين مطلب هدف ما معرفي ۱۰ عنصر كلاسيك لازم براي هر دكوراسيون است كه توصيه مي‌شود آنها را در ليست خريدهاي خود قرار دهيد:

10 بايد كلاسيك

يك صندلي راحتي چرم با رنگ تيره گزينه مناسبي براي مطالعه و گفت‌وگوي دوستانه است كه توصيه مي‌كنيم از آن در قسمتي از دكوراسيون خانه خود استفاده كنيد. اگر روكش چرم جزو گزينه‌هاي مورد علاقه شما نيست، مي‌توانيد روكش صندلي را با پارچه‌اي با بافت و رنگ متناسب با سليقه خود و مكمل سبك دكوراسيون خانه تعويض كنيد.

10 بايد كلاسيك

يك بالش يا كوسن با روكش مخمل، مي‌تواند زينت‌بخش جلوه صندلي‌ها باشد و جذابيت بصري دكوراسيون را افزايش مي‌دهد. همچنين هنگام استفاده از صندلي‌ها راحتي شما را افزايش مي‌دهد.

يك كاناپه بزرگ و راحت، عنصر ديگري است كه وجودش در دكوراسيون لازم است. اين عنصر براي خواب نيم‌روزي مناسب است و فضاي مناسبي را براي نشستن سه نفر كنار هم، بدون احساس ناراحتي و فشردگي ايجاد مي‌كند.

عنصر ديگري كه نياز به حضورش در هر دكوراسيوني احساس مي‌شود، يك قاليچه پشمي است كه نه تنها بر غناي بافت و طرح دكوراسيون مي‌افزايد بلكه راحتي فضا را نيز بيشتر مي‌كند و يك عايق صوتي مناسب است. با انتخاب يك قاليچه نفيس با طرح و رنگي مناسب، بر ارزش دكوراسيون خانه خود بيافزاييد.

گلدان‌هاي كريستال چه خالي باشد چه پر از گل‌هاي زيبا، قدرت اين را دارند كه نظرها را به خود جلب كنند. گلدان‌هاي كريستالي كه تراش‌هاي خلوت و ساده‌ دارند به‌خوبي با هر سبك دكوراسيوني هماهنگ مي‌شوند.

يك ميز گرد با قطر ۱۲۲ سانتي‌متر در فضاي غذاخوري كه شش تا هشت نفر به‌راحتي مي‌توانند دور آن بنشينند، آرامش‌بخش‌ترین ايده براي صرف شام با دوستان و اعضاي خانواده است؛ زيرا افراد زماني‌كه دور يك ميز گرد مي‌نشينند راحت‌تر مي‌توانند با يكديگر گفت‌و گو كنند.

غذا در ظرف‌هاي غذاخوري سفيد و ساده هميشه جلوه‌اي درخشان‌تر و برجسته‌تر دارد و افراد از خوردن غذا در اين ظرف‌ها، لذت بيشتري مي‌برند. چنين ظرف‌هايي، از جمله عناصري هستند كه هرگز از مد نخواهند افتاد. هنگام خريد ظرف‌هاي غذاخوري، انواعي را انتخاب كنيد كه قابليت قرار گرفتن در ماشين ظرف‌شويي و مایكروفر داشته باشند.

10 بايد كلاسيك

استفاده از ملحفه‌هاي پنبه‌اي و بالش‌هاي نرم و استاندارد و تشكي با شرايط استاندارد جزء بايدهاي دكوراسيون تخت است زيرا يك سوم از شبانه روز را در تخت‌خواب به سر مي‌بريم. توصيه ما اين است كه تا جايي كه بودجه شما اجازه مي‌دهد، براي داشتن سرويس خوابي مرغوب و استاندارد هزينه كنيد.

يكي ديگر از عناصر كلاسيكي كه تمام سليقه‌ها از سنتي تا مدرن را راضي مي‌كند، چراغ مطالعه‌ كلاسيك است كه مي‌تواند زينت‌بخش سطح روي ميز كار و مطالعه باشد.

يك اثر هنري اصیل به تنهايي، خيلي بيشتر از آثار هنري بازسازي شده مي‌تواند معرف شما باشد. همچنين آثار هنري اصيل پتانسيل بيشتري در افزايش ارزش و هويت دكوراسيون خانه شما دارند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج