adexo3
۱۸۰۴۰
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

بهترين‌ هتل‌‌هاي جهان كدام‌ها هستند

اقامتگاه محبوب جهان

وقتي به سفر به آن سوي مرزها فكر مي‌كنيد حتما به هتل‌ها هم فكر مي‌كنيد،‌ به نظر شما محبوب‌ترين هتل‌‌هاي جهان كدام‌ها هستند؟ اين ۸ هتل مكان‌هايي هستند كه حدود ۱۰هزار نفر از مردم سراسر جهان آن‌ها را به عنوان بهترين هتل‌هاي جهان در سال ۲۰۱۱ انتخاب كرده‌اند

اقامتگاه محبوب جهان

اقامتگاه محبوب جهان

برترین ها: مهم‌ترين نكته در سفر چيست؟ وسيله نقليه‌اي كه شما را به سفر مي‌برد؟ يا آب و هواي نقطه هدف؟ يا هزينه‌ها؟ خب، همه اين مواردي را كه برشمرديم مهم هستند اما مي‌توانيد بگوييد كه محل اقامت از اين موارد كمتر مهم است؟ در واقع در بسياري از سفرها به جز افرادي كه در دل طبيعت چادر مي‌زنند يا در استراحتگاه‌هاي عمومي و... سكنا مي‌يابند شايد اهميت هتل محل اقامت براي شما از همه موارد فوق بيشتر باشد اما بهترين هتل‌هاي جهان كدام‌ها هستند؟ قطعا نمي‌توان در اين مورد راي قاطع داد زيرا اين مورد هم مثل تمام بهترين‌ها شامل قانون «نسبي بودن» است اما حالا بيش از ۹هزار و ۵۰۰ خواننده مجله تراول‌اند ليزر بهترين‌ هتل‌هاي جهان در سال ۲۰۱۱ را انتخاب كرده‌اند؛ اين شما و اين انتخاب‌هاي آن‌ها.


اقامتگاه محبوب جهان

هتل كاروسو،‌ راولو، ايتاليا

هتل قصري هزار ساله

اين هتل در واقع يك قصر است؛ قصري كه در قرن يازدهم ميلادي ساخته شده و حالا تمام وسايل آرامش در آن فراهم است. زيبايي حياط اين هتل را نمي‌توان توصيف كرد. فقط بايد گفت كه باغ‌هاي تودرتو با پله‌هاي بسيار زيبا، گل‌ها، گياهان و درخت‌هايي بي‌نظير فضايي بهشتي را رقم زده‌اند. يك استخر بسيار زيبا و چشم‌نواز و تالاري كه عكس مشاهيري كه تاكنون در اين هتل اقامت كرده‌‌اند (جكي كندي، همفري بوگارت، رابرت دونيرو و...) در آن نصب شده‌اند.

قيمت اتاق‌هاي ۲ تخته: ۸۵۰ تا ۱۰۰۰ دلار

اگر در اين هتل كه در ارتفاع ۴۰۰متري روي تپه‌هايي مشرف به درياي مديترانه ساخته شده است ساكن شديد، مي‌توانيد با قايق تفريحي بسيار لوكس اركال به سفر روي درياي مديترانه برويد و لذت ببريد.


اقامتگاه محبوب جهان

هتل سيسيتا گرومتي ريورس، پارك ملي سرنگتي، تانزانيا

در دل شيرها زندگي كنيد

اين هتل را لوكس‌ترين هتل آفريقا مي‌دانند، شايد ظاهر آن در نگاه اول خيلي لوكس به نظر نرسند اما اين هتل در دل يك پارك ملي بسيار زيبا قرار گرفته و در مجموع ۴ كمپ استراحتي دارد كه هر كمپ آن به صورت اختصاصي و با امكانات كامل در اختيار متقاضيان قرار مي‌گيرد. سوئيت‌هاي اين مجموعه هتل به گونه‌اي است كه هر كدام از آن‌ها در دل منظره‌اي فوق‌العاده زيبا واقع است و هر كدام از آن‌ها يك حمام، سونا و جكوزي اختصاصي دارد و فضاي پذيرايي و آشپزي هم در داخل و هم در خارج از ويلا فراهم است. يك راننده و يك خدمتكار هم در خدمت شما هستند.برنامه روزمره اين هتل سوار شدن بر اتومبيل‌هاي داراي محافظ و رفتن به دل طبيعت همراه با راهنما و ديدن شيرها، تمساح‌ها، زرافه‌ها، كرگدن‌ها و... در محل زندگي آن‌هاست.

قيمت هر ويلا براي يك شب: بين ۱۷۰۰ تا ۲۳۰۰ دلار


اقامتگاه محبوب جهان

اول دونيو لاج، بيداكاني گروپ، كنيا

تماشاي برف‌هاي كليمانجارو

اين هتل در واقع فقط مجموعه‌اي از سوئيت‌هاست؛ ۱۰ سوئيت به همراه يك سوئيت سلطنتي اين هتل را تشكيل داده‌اند. اين مجموعه ويلاها هم اعتبار خود را مرهون محل قرار گرفتن خود هستند. اين ويلاها در حاشيه كوه معروف كليمانجارو واقع هستند و به گونه‌اي ساخته شده‌اند كه شما و همراهان‌تان مي‌توانيد روي سقف ويلاها و با منظره اين كوه بسيار زيبا شب را به صبح برسانيد. در عين حال اين ويلاها با استخر بسيار زيباي مجموعه و رستوراني كه در آن طي ۲۴ ساعت انواع و اقسام خوراكي‌ها و نوشيدني‌هايي كه فقط با ميوه‌هاي محلي تهيه شده‌اند، سرو مي‌شود، مكان فوق‌العاده‌اي براي استراحت هستند.

قيمت ويلاي ۳ اتاق خوابه: ۸۴۰ دلار، قيمت ويلاي سلطنتي: ۲۳۰۰ دلار


اقامتگاه محبوب جهان

او برويي اودي ويلا، اودي پور، هند

هتل با موزه‌اي از گل‌ها

اين هتل هم در ابتدا يك قصر بوده؛ قصري كه در زميني ۳۰ هكتاري ساخته شده است. اين هتل جاذبه‌‌هاي بسيار زيادي دارد، شما مي‌توانيد با اتومبيل‌هاي مخصوص گلف در چمنزارهاي وسيع اطراف هتل بچرخيد يا از استخرها و حوضچه‌‌هاي تودرتوي بسيار زيباي هتل لذت ببريد يا همراه با يك راهنماي محلي به دل جنگل‌هاي انبوه بزنيد. موزه گل‌هاي اين هتل هم از ديگر ويژگي‌هاي آن است، اين هتل ۱۹ سوئيت دارد كه هر كدام يك استخر و يك تراس زيبا دارند.

قيمت اتاق‌هاي ۲ تخته: ۷۰۰ تا ۹۰۰ دلار، قيمت سوئيت‌ها: ۹۰۰ تا ۱۳۰۰ دلار


اقامتگاه محبوب جهان

تريپل كريگ، داربي، مونتانا

قايق‌سواري در رودخانه‌هاي خروشان

هتل تريپل كريگ، در دل كوهستان‌هاي مونتانا واقع است. اين هتل در واقع از خانه‌هاي چوبي تشكيل شده كه به سبك قرن نوزدهم ساخته شده‌اند و حتي وسايل گرمايي آن هم اجاق‌هاي هيزمي است. بخشي از شهرت اين هتل كه در مجموعه زميني به مساحت ۲هزار هكتار واقع است از مجموعه آثار هنري است كه در تالار پذيرايي و ناهارخوري اين هتل قرار دارند و ارزش آن‌ها چند ۱۰ ميليون دلار برآورده مي‌شود. يك رستوران فوق‌العاده كه در آن شما هر روز و هر شب از بين انواع و اقسام غذاها حق انتخاب داريد و همچنين امكان سواري در دل جنگل‌ها همراه با كابوهاي محلي از ديگر ويژگي‌هاي اين مجموعه است. حتي اگر خيلي اهل هيجان باشيد مي‌توانيد سوار بر قايق‌هاي اسكيمويي از رودخانه‌هاي خروشان عبور كنيد.

قيمت ويلاهاي ۳ اتاقه: بين ۷۵۰ تا ۹۵۰ دلار


اقامتگاه محبوب جهان

لاج كوري كليف، خليج ماتاهوري،‌ نيوزلند

مهمان بوميان نيوزلند

جزيره‌اي زيبا با آب و هوايي عالي، چند زمين گلف عالي، ۶ هزار هكتار چمنزار زيبا، حيواناتي كه در جاهاي ديگر دنيا آن‌ها را نخواهيد ديد، چند آبشار بسيار زيبا و سواحلي آفتابي چيزهايي است كه مي‌توانيد در اين هتل زيبا منتظر آن باشيد. طي اقامت در اين هتل، يك روز را مهمان غذاهاي بوميان خواهيد بود و ماهي سالمون كباب شده كنار رودخانه روي آتش به همراه ميوه‌هاي محلي در انتظار شما خواهد بود. رستوران هتل هم در فضايي زيبا در ساحل طراحي شده است كه وعده شام‌ها در آن سرو مي‌شود.

هزينه اتاق ۲ تخته: از ۱۱۰۰تا ۱۴۵۰ دلار


اقامتگاه محبوب جهان

لي‌رزيدنس فووا و لوانگ پرابانگ، لائوس

اقامت همراه با درمان

لائوس بيشتر مستعمره فرانسه بوده و اين هتل هم بنايي است كه در دوران استعمار فرانسوي‌ها ساخته شده است. هتلي كه از چند سوئيت كنار هم شكل گرفته بالاي تپه‌اي مشرف بر جنگل‌‌هاي لوانگ پرابانگ واقع است و چشم‌اندازي فوق‌العاده دارد. يك شهرت اين هتل براي اين است كه در آن مركزي وجود دارد كه در آن شما با شيوه‌هاي مختلف طب سنتي (ماساژ، رايحه‌درماني، طب سنتي و طب گياهي) تحت درمان قرار خواهيد گرفت.

اتاق ۲ تخته: هر شب ۵۰۰ دلار


اقامتگاه محبوب جهان

ياسادا مايك راپو، اكسپلورا راپانوي، شيلي

در كنار آتشفشان بايستيد

اين هتل در دامنه يك آتشفشان واقع است اما نگران نباشيد، اين آتشفشان خاموش است و اصلا يكي از زيبايي‌هاي اصلي اين هتل همين امكان بازديد از دهانه آتشفشان است. راهنماهاي محلي، شما را به بازديد از آتشفشان و غارهاي كوهستاني زيبا خواهند برد.اين هتل يك ويژگي جالب هم دارد و آن سينمايي است كه روزانه در چند نوبت فيلم‌هايي مخصوص رده‌هاي سني مختلف در آن پخش مي‌شود. سوناي مخصوص كه با استفاده از گياهان محلي معطر مي‌شود هم از ديگر ويژگي‌هاي اين هتل است.

قيمت اقامت براي ۳ شب: ۱۶۰۰ دلار
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج